2013-04-10, 21:54
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Nej det är inte så jävla skadligt.

Kroppen har en grej som kallas för buffert-effekten.
Blir blodet för basiskt så kompenserar den med syror för att jämna ut det och det ger en buffert effekt som man kallar det, eller omvänt.

Men om man utsätts för det jämt och ständigt och kroppen aldrig får återhämta sig och vila så är det jävligt skadligt. Kroppen går på högvarv och behöver mer energi men istället får den mycket mindre pga hämmad aptit och törst.

Att köra en kväll är inte farligt alls, såvida du inte lider av högt blodtryck, eller har hjärtproblem eller liknande.

Alkohol har för övrigt några av världens värsta kortidsbiverkningar.
Får hemsk bakfylla och dricker väldigt sällan och när jag dricker blir det inte mycket.
Sjuk keff drog enligt mig.
Precis samma för mig, hatar alkohol och festar enbart på rave, och då vill jag bara ha amfetamin. Men det var det som jag hoppades och trodde, håller jag mig till en natt rave per månad klarar jag mig relativt bra ändå?

Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Jag har aldrig fått märkbart stora pupiller på amfetamin, hur stora doser jag än kört. Dessutom innehåller ju Metamina (dextro)amfetamin. Så nej, du kommer inte få stora pupiller av en låg dos amfetamin.
Drog i mig 1.2 gram riktigt dunder tjack en natt och då va mina pupiller äckligt stora, men på små doser är det knappast märkbart på dom allra flesta skulle jag tro?
Senast redigerad av zaaph1 2013-04-10 kl. 21:57.
Citera
2013-04-11, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Blanda ut det med exempelvis Dextro. Går att köpa på apotek och hälsokostbutiker.

Dextro Energy? Som man smular ner till pulver då?
Var det enda som kom upp på apotekets hemsida när jag sökte eller är dextro förkortning för något?
Citera
2013-04-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Var det enda som kom upp på apotekets hemsida när jag sökte eller är dextro förkortning för något?
Ja precis. Brukar finnas i kioskar med
Citera
2013-04-11, 00:31
Medlem
Brmcs avatar
Citat:

Precis vad han menar.
Citera
2013-04-11, 01:12
Medlem
ant's avatar
Citat:
Finns i pulverform under namnet Dextropur.
Citera
2013-04-11, 02:50
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Precis samma för mig, hatar alkohol och festar enbart på rave, och då vill jag bara ha amfetamin. Men det var det som jag hoppades och trodde, håller jag mig till en natt rave per månad klarar jag mig relativt bra ändå?

Jaja för fan

Jag kan ta varje dag i en vecka och ändå inte få dessa helvetiska avtändningar som folk pratar om, så om du tar på ditt rave så går du nog väldigt säker. Men det är ingenting jag rekommenderar, för jag har svårt att ha konkreta upplevelser efter så länge vaket. Allt är bara psykotiskt, dark and evil om du förstår.

Men jag är aldrig rädd och finner faktiskt njutning i det.
Senast igår såg jag en liten flicka springa omkring i mitt hem med likblekt ansikte och jag såg mig själv ligga död i min fotölj XD
Citera
2013-04-11, 09:48
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Jaja för fan

Jag kan ta varje dag i en vecka och ändå inte få dessa helvetiska avtändningar som folk pratar om, så om du tar på ditt rave så går du nog väldigt säker. Men det är ingenting jag rekommenderar, för jag har svårt att ha konkreta upplevelser efter så länge vaket. Allt är bara psykotiskt, dark and evil om du förstår.

Men jag är aldrig rädd och finner faktiskt njutning i det.
Senast igår såg jag en liten flicka springa omkring i mitt hem med likblekt ansikte och jag såg mig själv ligga död i min fotölj XD
wtf? Haha galet. Jag får fet AT efter ett rave en natt, men det var väl mer själva skadorna jag var intresserad av att veta mer om
Citera
2013-04-11, 12:38
Medlem
svampmannens avatar
Felpost
Senast redigerad av svampmannen 2013-04-11 kl. 13:05.
Citera
2013-04-11, 15:06
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
wtf? Haha galet. Jag får fet AT efter ett rave en natt, men det var väl mer själva skadorna jag var intresserad av att veta mer om

Överhettning finns det risk för, och i värsta fall döden om du anstränger dig extremt mycket och inte dricker vatten.
Citera
2013-04-11, 15:13
Medlem
timetoendits avatar
Var inne på Apoteket idag och försökte köpa pumpar då jag har 4 kanyler kvar men inga oanvända pumpar. Tanten ville dock inte sälja något annat än doseringssprutor för oralt bruk, så jag undrar, är dessa sterila? De ligger i en plastpåse med typ "perforerad plast" som man river av för att öppna. Är väldigt tveksam till att dessa duger :/
Citera
2013-04-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Var inne på Apoteket idag och försökte köpa pumpar då jag har 4 kanyler kvar men inga oanvända pumpar. Tanten ville dock inte sälja något annat än doseringssprutor för oralt bruk, så jag undrar, är dessa sterila? De ligger i en plastpåse med typ "perforerad plast" som man river av för att öppna. Är väldigt tveksam till att dessa duger :/

de är nog bättre än dina använda iaf.
Citera
2013-04-11, 16:44
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
de är nog bättre än dina använda iaf.

Jo, det tror jag med. Men eftersom det är små hål i plasten där man river upp påsen så kan jag tänka mig att all möjlig skit kan smita in. Vill inte använda dem om det är riskabelt utan då slänger jag hellre kanylerna.

(Jag fattar att själva injiceringen av amfetamin är långt ifrån hälsosam till att börja med, men jag vill minska riskerna)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in