Har fått ett ganska kraftigt problem nu på senaste när det gäller tjackintag. Har märkt de senaste 2 helgerna när jag kört så har mitt tandkött dragit sig tillbaka märkbart. Detta är inget jag märkt någon gång innan på amfetamin även om jag är medveten om att det fuckar upp tänderna till slut.
Nu senast idag tex när jag går in och tittar i spegeln ser jag att munnen ser helt annorlunda ut än innan jag tog min panna - så det är inget gradvis utan ganska extremt. Tandköttet har dragit sig såpass mycket bak att det blivit små glipor mellan kindtänderna som inte var där innan tex.
En av orsakerna till detta är väl antagligen käkskpänningarna då jag får väldigt mycket av det. Nu har jag märkt att jag tuggat in en hörntand så den fått en liten lutning och de fyra nedre framtänderna har börjat trycka sig mot varandra.
Så nu vågar jag helt enkelt inte köra något som helst mer om inte någon bra lösning finns för att slippa få tandlossning eller något sådant hemskt. Skall skaffa magnesium, men det verkar ju som att det är något mer än spänningarna då tandhalsarna har blivit längre, nästan som att tandköttet ruttnar och dör.
Vad kan detta bero på tro? Själva tjacket tror jag inte ska vara något konstigt med då det är en påligtlig SR säljare. Däremot tar jag stora doser IV då jag är en riktig sucker för en ordentlig skjuts - nästan hela meningen med att använda drogen tycker jag.
Iallafall, nu senast har jag kört 0,8-1,2g i varje panna upplöst på ca 3ml vatten. Kan lösningen bli för koncentrerad och spöka med ph-värden osv? Har förövrigt tagit dessa höga doser utan problem förr, om inte mer då jag ögonmåttade ett ganska bra tag.
Finns det nåt att göra eller är det bara att gilla läget och ge upp tjack helt?
Är förövrigt noga med hygienen i munnen (tandborstning, munskölj och tuggummi under ruset) och hygienen vid injektionen. Allt steriliseras och filtreras dubbelt genom sterifilts.