2012-06-22, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Omar
Hur såg matintaget ut under dagen?
Med lite mat under lång tid så fuckar magen precis på det sättet du beskriver.

Ahh just ja, glömde att nämna det..!
Jag ser alltid till att äta minst två ordentliga matportioner, oftast under dagen och kvällen/natten.
Ibland händer det väl att man äter en portion mat och vid nästa tillfälle nyponsoppa/jordgubbskräm eller liknande mellis måltider. Ser typ alltid till att äta samt få i mig rikligt med vätska för att slippa landa med en jobbig avtändning.
Citera
2012-06-23, 06:20
Medlem
EvelKnievels avatar
Har varit igång ifrån torsdag kväll till fredag vid lunchtid och red ut det värsta under dagen/kvällen. Har bara lyckats sova nånstans mellan 2-3 timmar inatt och då inte speciellt djup sömn heller. Pallar inte att försöka tvinga fram mer sömn nu framåt morgonen heller, så tror ni att det är lugnt att efter en rejäl frukost dra en liten lina igen? Eller ber man om nojor och hjärtkänningar då? Är det stor skillnad på ingen sömn alls och 2-3 timmar? Utan hade jag aldrig funderat ens på det. Får också några benso senare och det vore ju klokast att grunda med dom, eller helt enkelt skita i mer vitt gift, menmen!
Citera
2012-06-23, 06:36
Bannlyst
aldrig testat amfetamin ! är drogen smärtstillande som morfin ? vilka doser ? 410mg codein funkar på mej
Senast redigerad av racedog 2012-06-23 kl. 06:41.
Citera
2012-06-23, 15:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
aldrig testat amfetamin ! är drogen smärtstillande som morfin ? vilka doser ? 410mg codein funkar på mej
Nej... du får hellre starkare känsla av smärta.
Citera
2012-06-24, 23:39
Medlem
tja, min polare snorta 250mg tjack och 200mg pentedron i fredags.

Han har sen dess haft ont i hjärtat, likt mjälthugg. Efter styrketräning blev det så pass mycket värre att det är otroligt ansträngande att andas in. Har någon en aning om vad detta kan bero på och/eller vad man ska göra åt det?
Citera
2012-06-25, 12:48
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mezzii

Han har sen dess haft ont i hjärtat, likt mjälthugg. Efter styrketräning blev det så pass mycket värre att det är otroligt ansträngande att andas in. Har någon en aning om vad detta kan bero på och/eller vad man ska göra åt det?
ööh sjukhus/läkare? istället för flashback..
Citera
2012-06-25, 21:11
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoConny
Conny undrar om man kan äta tjack? FÖr tjack är ju amfetamin?

/Conny

Gnugga in kletet i tandköttet, det är mysigt

Citat:
Ursprungligen postat av Mezzii

Det låter ju inte trevligt. Skulle rekommendera att din vän kollar upp det eftersom det har hållt sig såpass länge.
Citera
2012-06-28, 07:35
Medlem
Krångligt att hitta när jag söker, men bästa tipset att torka kletigt tjack för att kunna få till sig lite pulver?
Citera
2012-06-28, 12:59
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z-z-z
Krångligt att hitta när jag söker, men bästa tipset att torka kletigt tjack för att kunna få till sig lite pulver?

Jag undrar också detta, alla svar men helst snabba sådana uppskattas.
Citera
2012-06-28, 13:17
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torinlol
Jag undrar också detta, alla svar men helst snabba sådana uppskattas.

Under en lampa funkar tills det har torkat och / eller blanda det med något annat om ni har till hands. T.ex så blandade en kompis klet med metamina till pulver. Gick bra.
Citera
2012-06-29, 03:41
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z-z-z

Häll ut det på ett papper/tallrik så det ligger luftigt, och applicera gärna värme så att all fukt dunstar.
Citera
2012-06-29, 15:09
Medlem
ManMannens avatar
Jag har ibland med gott resultat lyckats frystorka mitt tjack. Frys med öppen påse, hacka ut när det är kallt, vänta. Resultatet varierar som fan från gång till gång dock. När det fungerar går det dock snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in