2013-04-04, 18:32
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Om man är inne på sitt andra dygn med tjack, håller på att komma ner.
Och har en stackars 10 mg diazepam, ingen bensotolerans.

Kmr 10 mg göra någon skillnad när man är på väg ner? Eller är det lika bra att spara? Sista tjack dosen togs kl 11 idag, fick knappt någon effekt.

Har theralen till att somna på ikväll, men tänkte om jag tog min valle nu så skulle den kanske underlätta resten av kvällen tills theralenen kommer fram? Och trashtalka inte theralen tack, funkar utmärkt att somna på för mig om jag inte har tolerans, frågan är om vallen kommer göra någon nytta tills jag ska sova.

Så hur hade ni gjort med denna ensamma vallen?

10mg är inte jättemkt, men den kommer ju inte göra saken värre iaf. Men största skillnaden får du nog i att musklerna slappnar av, och det i sig kan ju vara rätt skönt och avslappnande. Blir ju ganska spänd på tjack och dylikt...
Citera
2013-04-04, 18:54
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki
rekomenderar ingen att dricka öl istället för vatten för att påslaget av tjack/annan cs blir för mycket
alkoholen torkar ut dig ännu mer!

så är det bättre med benzo+vatten...tacka mig dagen efter

Ah det sägs (tackar dig) ska väl sägas sågs väl nu, men öl dricker jag. Och mår bra, blir nog att häva runt 1L vatten iaf. Känner att det bara kommer unna mig efter jag har somnat,
Har (dock fått mer tjack hur kan man säga dock om detta vita, klara, kroppsligtbivriande pulver?.
Polaren, han är inte den som viker sig för något som helst, tryck en kniv i han, den åker ut och tar dig i ett så kallat hugg. fyfan. Men han killen som varit spruttjackis, sa att ATn va förjävlajävlig,
Sa han? Han yttrar sig inte om vad han tycker är ynka avtädningsbesvär.
Och säger, du ska bara veta hur det kan vara. Och tydligen ger detta tjack(intygar även att jag intagit en HELT ok dos 2FA. Och bara droppat svett, önska jag kunde ta min förnuft till fånga tidigare, vet ju mat+vätska enkel logik 1+1 = En utväg.
Men har öl rider ut hela skiten över dagen (16:00?WTF) Ser ut som klockan kan ticka snabbt till godnatt - I hope. "I got sunshine in a bag*********" Vill inte höra men vi inget annat än att dra det tjacket. Ett jävla (nej inte hjärndöd) bara lite slö på vissa saker.

AH TÄNK MER, klart som fan, du vet att du behöver vatten, ändå så ska du misshandla den otränade kroppen har. KEEP THE FUCK UP. Idiot,

Drog 3st 100MAX liner under timmen. Klockan visade då på 21:00 MAX - Är påtänd fortfarande?
Min kompis är gammal spruttjackis i flera år, dock inte sen flera år tillbaka.
Men han nämner aldrig Atn, för han kan sova om röka finns, vilket va tvunget till efter en kväll på detta.
Och nej den här killen vill jag inte ha något otalt med, skjut mig ist. Men han klagar på ATn
Han som käkade E som en smurf under 90talet, provat låt säga det mesta butcher av tjo.
Så att den mannen säger så, Oroar mig, absolut när jag intagit 2FA på det. Och bara druckit öl + påtänd i över 24H.
Tror fan det blir en rejäl landning. Har dock lite kvar (aldrig gjort så förr med öl eller tjack)
Ta en liiiiiiiten återställare imorgon. Ska först se till att kunna sova ikväll. META 0.0

FÅr inte i mig öl, vilket är väldigt konstigt, alltid varit lättdrucket.
Tips och tricks?
Kan vara vätske bristen (visste att du tillslut skulle ta mig ditt as!
Senast redigerad av znor 2013-04-04 kl. 19:08.
Citera
2013-04-04, 23:51
Medlem
Är endast intresserad av att inta mitt amfetamin nasalt. Men ofta är det klet eller amfetamin pasta, kan jag inte dessa nasalt också? Kletet är väl bara att torka antar jag men hur gör jag med pasta?
Citera
2013-04-05, 00:07
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Är endast intresserad av att inta mitt amfetamin nasalt. Men ofta är det klet eller amfetamin pasta, kan jag inte dessa nasalt också? Kletet är väl bara att torka antar jag men hur gör jag med pasta?
Pasta är oftast fryst, enkelt att hacka upp. Kan även vara som typ "häftmassa" Torka det! Är du orolig över dunstning (vettefan hur i helvete amfetamin skulle följa med ångan) kan du ju alltid bygga ihop så att eventuell avdunstat skit fångas upp.

Nånting sånt här kanske? http://i.imgur.com/JbDcPKh.jpg
Det svarta är ju då tjacket. En konformad grej fångar upp ångan som rinner ner till kanterna och droppar på en tallrik, bricka eller liknande.

Du kan ju alltid prova konstruktionen innan med färgat vatten, läsk eller något. Värma det lite extra på något sätt så att det går lite fortare.
Citera
2013-04-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Pasta är oftast fryst, enkelt att hacka upp. Kan även vara som typ "häftmassa" Torka det! Är du orolig över dunstning (vettefan hur i helvete amfetamin skulle följa med ångan) kan du ju alltid bygga ihop så att eventuell avdunstat skit fångas upp.

Nånting sånt här kanske? http://i.imgur.com/JbDcPKh.jpg
Det svarta är ju då tjacket. En konformad grej fångar upp ångan som rinner ner till kanterna och droppar på en tallrik, bricka eller liknande.

Du kan ju alltid prova konstruktionen innan med färgat vatten, läsk eller något. Värma det lite extra på något sätt så att det går lite fortare.

Ok,t ack.
Läste nämligen för någon dag sedan att det bara var att lägga upp klet på papper och låta det torka. Men man går miste om en del amfetamin då alltså?
Citera
2013-04-05, 01:41
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
ställts några gånger men om man skulle ta blodprov hur lång tid tillbaka ungefär kan man se om man tagit amfetamin i måttliga doser på en kväll tex?

Mvh
Citera
2013-04-05, 15:19
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
ställts några gånger men om man skulle ta blodprov hur lång tid tillbaka ungefär kan man se om man tagit amfetamin i måttliga doser på en kväll tex?

Mvh

48-72 timmar.
Citera
2013-04-05, 18:59
Medlem
Ger det en bättre skjuts om man har med alkohol i lösningen när man kör iv?
Citera
2013-04-05, 21:14
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta
Ger det en bättre skjuts om man har med alkohol i lösningen när man kör iv?
Låter inte särskilt safe
Citera
2013-04-06, 04:36
Medlem
playahead7s avatar
någon som har koll på någon shop som säljer?
Citera
2013-04-06, 09:09
Medlem
Jävla skittjack. Köra en hel femma iv en kväll hemma och är knappt påtänd.
Citera
2013-04-06, 11:12
Medlem
dokoalseleds avatar
Hur stor dos amfetamin ska man ta om man vill bli pigg och få en prestationshöjande effekt men man vill inte bli hög? (i milligram) Hur förhåller sig den dosen i procent cirka till den dos man tar för att bli hög? Syns det på en eller märks det på en på något annat sätt att man tagit något? Får man sämre omdöme och kanske pratar för mycket t.ex.? Jag undrar allt detta för jag funderar på att testa amfetamin på jobbet om jag får ett jobb någon gång och jag är trött som fan någon dag. Ska man ta oralt? Är det bäst med rent amfetamin eller är det bättre med adderall extended-release capsules som jag antar har effekten utspridd över en längre period? Hur skadligt är det för hälsan samt hur beroendeframkallande är det att ta amfetamin på jobbet någon gång ibland? Är det normalt tycker ni eller är det ett förkastligt beteende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in