2013-09-06, 17:50
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
Har tyvärr ingen kran som kan styra benso i dagsläget. Röka har jag men är inte så jätteförtjust i att röka på grov AT. Blir bara ännu skakigare och mår generellt sämre. Så ATn kommer vara lika illa sen med?
Tror det inte fungerar så jättebra att "trappa ner" (eller ta en dos nästa dag, nja möjligtvis en extremt liten som du inte märker knappt) på denna drog.

Om du nu inte vill ha at ta bara en riktigt stor dos, 300-500mg (om det inte är extremt rent dvs). Möjligtvis 1 återdosering (men då kommer du börja vilja ha mer). Helst oralt, så varar det längre.
Sitta och dra i sig ett gram eller mer så blir det ju svårt att undvika det hela...

Hjälper nog om du undviker mesta alkoholen tills det hela lagt sig ja. Sen äta och dricka mycket hjälper också.
Citera
2013-09-06, 17:56
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Tror det inte fungerar så jättebra att "trappa ner" (eller ta en dos nästa dag, nja möjligtvis en extremt liten som du inte märker knappt) på denna drog.

Om du nu inte vill ha at ta bara en riktigt stor dos, 300-500mg (om det inte är extremt rent dvs). Möjligtvis 1 återdosering (men då kommer du börja vilja ha mer). Helst oralt, så varar det längre.
Sitta och dra i sig ett gram eller mer så blir det ju svårt att undvika det hela...

Hjälper nog om du undviker mesta alkoholen tills det hela lagt sig ja. Sen äta och dricka mycket hjälper också.

Kommer nog köra en gubbe idag och en till lördag. Konstigt nog så brukar jag inte ha så mycket problem att sova på tjack, har förmodligen att göra med all alkohol jag konsumerat samtidigt dock. Blir nog så att jag kör en gubbe idag och en på lördag. Brukar bomba 03-04 och köra resten nasalt. Ska verkligen gå in för att dricka massor med vatten och tillochmed trycka i mig lite mat, hur jävligt det än är. Återkommer med rapport.

Tack så mycket för svaren och tipsen iallafall!
Citera
2013-09-06, 17:58
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Convicted
Drygt för dig ;/ Jo enbart röka dämpar väl lite.
Drick alkohol och rök en massa så blir det hela skönare

Kanske kör CB+alkohol på ATn isåfall, det kan nog funka. tack!

Någon som har erfarenhet utav att köra alkohol för att dämpa ATn?
Citera
2013-09-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
Tjenatjena, har ett par frågor gällande AT

Tänkte hooka en tvåa och köra i helgen men är lite orolig. Alla gånger jag tagit tjack så har jag fått sån in i helvetes AT. Eftersom att jag har konsumerat en del alkohol alla de här gångerna så kan jag inte riktigt avgöra ifall det är pga det, eller kombinationen av de båda.

Frågor:
Tänkte bara köra på 3.5or för att lindra ATn. Tror ni att det kommer göra stor skillnad?
När man vaknar upp och mår RÖV, hjälper det att köra ett par smålinor under dagen för att dämpa ATn eller kommer det vara lika smärtsamt att komma ner från även det?

Är ganska grön på tjack, Snabba svar uppskattas!
Mvh

Drick så mycket vatten du orkar innan läggdags och kräng en massa vitaminer när du vaknar, en stabil måltid dagen efter är inte heller helt fel! Dessa tre sakerna brukar lindra min at väldigt mycket men man känner sig fortfarande sig lite sliten dagen efter såklart och humöret brukar inte vara på topp.
Citera
2013-09-07, 17:19
Medlem
Lilabanans avatar
Har en viktigt fråga!

Min kran som jag träffar typ 5 ggr per år säger nu att han har nåt svart tjock, att det typ har oxiderats på nåt vis.

Kan tjack bli svart?
Citera
2013-09-07, 21:07
Medlem
dimitritabals avatar
kan tjack injiceras intramuskulärt?
Citera
2013-09-08, 00:18
Medlem
Har kört tjack ca 3-4 veckor, lågdos varje dag (vet att det är bra kvalitet förresten). har mest använt det som plugghjälpmedel (tjacket i morgonkaffet ) och ibland på helgerna har det blivit lite större dos. har bara ögonmåttat men det borde nog inte spela så stor roll i sammanhanget.

hur som helst, tänkte att det är dags för ett toleransbreak så jag märker att lågdosen ger ganska kass effekt. hur lång paus skulle ni rekommendera?

btw slängde i mig en bomb och en fet lina nu som sista dos innan toleransbreaket så om nån vill tjöta, pm:a
Citera
2013-09-08, 01:21
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsansvejsan11
Har kört tjack ca 3-4 veckor, lågdos varje dag (vet att det är bra kvalitet förresten). har mest använt det som plugghjälpmedel (tjacket i morgonkaffet ) och ibland på helgerna har det blivit lite större dos. har bara ögonmåttat men det borde nog inte spela så stor roll i sammanhanget.

hur som helst, tänkte att det är dags för ett toleransbreak så jag märker att lågdosen ger ganska kass effekt. hur lång paus skulle ni rekommendera?

btw slängde i mig en bomb och en fet lina nu som sista dos innan toleransbreaket så om nån vill tjöta, pm:a

Detta undrar även jag om. Har kört tjack varje helg sedan ett antal veckor tillbaka och innan har jag inte märkt av någon direkt toleransökning. Nu däremot så har toleransen gått spikrakt upp sedan i fredags. Första pannan var på 0,4-05g och gav ordentlig effekt och sista pannan jag körde för ett antal timmar sedan krävde 1,1g för önskvärd kick
Citera
2013-09-08, 09:55
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
kan tjack injiceras intramuskulärt?

Det är en dålig idé.
Citera
2013-09-08, 11:45
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Detta undrar även jag om. Har kört tjack varje helg sedan ett antal veckor tillbaka och innan har jag inte märkt av någon direkt toleransökning. Nu däremot så har toleransen gått spikrakt upp sedan i fredags. Första pannan var på 0,4-05g och gav ordentlig effekt och sista pannan jag körde för ett antal timmar sedan krävde 1,1g för önskvärd kick
det blir klokt att ta 2-3 veckor tjack uppehåll, det funkar utmärkt!
Citera
2013-09-08, 16:02
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
det blir klokt att ta 2-3 veckor tjack uppehåll, det funkar utmärkt!

Okej, då får det bli så. Är nog en bra idé för mig ändå. Hur länge håller sig tjack i rumstemperatur när det är vacuumpackat?
Citera
2013-09-08, 16:40
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Okej, då får det bli så. Är nog en bra idé för mig ändå. Hur länge håller sig tjack i rumstemperatur när det är vacuumpackat?

Troligtvis i flera år såvida det inte utsätts för direkt ljus, men det beror lite på i vilket material det är förpackat.

Edit: fast det lär ju förlora potens efter såpass lång tid. Min poäng är att det håller sig väldigt länge.
Senast redigerad av ManMannen 2013-09-08 kl. 17:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in