Citat:
Ursprungligen postat av ledback
Fick tag på lite för en vecka sedan i sthlm och körde lite i helgen och allt verkade bra. Så idag så skulle jag ta lite igen men nu hade det börjat komma fram klumpar i påsen (fanns säkert där från början bara att jag inte såg dem) men tänkte inte så mycket på det utan krossade dem och de föll sönder och jag blandade det med det som redan var pulver och drog en lina. Nu till det konstiga, det sved som f** i näsan och efter en stund började det svida i halsen också. Har ju varit med om att det ibland svider mer men inte såhär. Efter 8 timmar så känns det fortfarande i halsen och jag har en helvetisk rinsnuva.
Kan tillägga att det hela utvecklades till en rejäl förkylning, antagligen för att slemhinnorna var paj. Hur som helst, känns som att det var bankat med nån frätande kemikalie (syra eller bas, kanske mer troligt bas) typ kaustiksoda eller nått (???) så undrar om nån råkat ut för nått liknande? Tänker att det lär vara fler än jag som är drabbade..
Har gjort en acetonsköljning nu och det verkar bättre men har bara smakat väldigt lite så vet inte säker.
/L