2012-06-08, 23:03
Medlem
Fick tag på lite för en vecka sedan i sthlm och körde lite i helgen och allt verkade bra. Så idag så skulle jag ta lite igen men nu hade det börjat komma fram klumpar i påsen (fanns säkert där från början) men tänkte inte så mycket på det utan krossade dem och de föll sönder och jag blandade det med det som redan var pulver och drog en lina men nu till det konstiga, det sved som f** i näsan och efter en stund började det svida i halsen också. Har ju varit med om att det ibland svider mer men inte såhär. Efter 8 timmar så käns det fortfarande i halsen och jag har en helvetisk rinsnuva
Nån som stött på något liknande eller har nån aning om vad det kan ha varit som det var bankat med??
Citera
2012-06-08, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvantzoom
har inte adhd, enligt en utredning jag gjorde för ett tag sedan, men jag äter ju mediciner... och dricker ej alkohol, så jag är väldigt pigg och skärpt redan från början, MEN jag får typ inte belöningskänslor för någonting någonsin så varför skulle jag få det nu...?
tjack kanske är en jävligt klen drog helt enkelt...
Vad för mediciner? Och olika människor beter sig olika och får olika effekt av droger.
Citera
2012-06-09, 11:40
Medlem
Jag vet att man säger att färgen eller konsistensen på amfetamin inte spelar någon roll, men jag läste ändå ett påstående.

"När det gäller gult tjack så är det (förutsatt att det inte är gult för att det är spätt med nånting) gult på grund av en tabbe i processen att tillverka det. Det är en missfärgning helt enkelt. Anledningen till att gult tjack ofta kan vara bra är ingen annan än det faktum att ju gulare det är desto mer kan man lita på att det inte är så jätteutspätt..."

Kan det stämma att gult tjack sannolikt är det är mindre utspätt än vanligt? Spelar konsistens in då?
Citera
2012-06-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledback
Fick tag på lite för en vecka sedan i sthlm och körde lite i helgen och allt verkade bra. Så idag så skulle jag ta lite igen men nu hade det börjat komma fram klumpar i påsen (fanns säkert där från början bara att jag inte såg dem) men tänkte inte så mycket på det utan krossade dem och de föll sönder och jag blandade det med det som redan var pulver och drog en lina. Nu till det konstiga, det sved som f** i näsan och efter en stund började det svida i halsen också. Har ju varit med om att det ibland svider mer men inte såhär. Efter 8 timmar så känns det fortfarande i halsen och jag har en helvetisk rinsnuva.

Kan tillägga att det hela utvecklades till en rejäl förkylning, antagligen för att slemhinnorna var paj. Hur som helst, känns som att det var bankat med nån frätande kemikalie (syra eller bas, kanske mer troligt bas) typ kaustiksoda eller nått (???) så undrar om nån råkat ut för nått liknande? Tänker att det lär vara fler än jag som är drabbade..

Har gjort en acetonsköljning nu och det verkar bättre men har bara smakat väldigt lite så vet inte säker.

/L
Citera
2012-06-10, 15:47
Medlem
JoliQuZs avatar
Har kört tjack hela dagen, har dock 10st 36mg concerta. Om jag slänger i mig dem tror ni jag får effekt eller ska jag spara dem?
Citera
2012-06-10, 17:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Har kört tjack hela dagen, har dock 10st 36mg concerta. Om jag slänger i mig dem tror ni jag får effekt eller ska jag spara dem?

Du kommer få effekt, dock är det slitsamt för hjärtat om du har tjack i blodet fortfarande.
Citera
2012-06-11, 14:18
Medlem
Hej! Tog amfetamin i lördags typ 1g, sista vid typ åtta på kvällen. Nu måndag ska jag göra pissprov på kvällen. Vet inte ens om de var bra då jag fick knappt någon reaktion. Tror ni de kommer synas? Har ju bara gått två dygn..
Citera
2012-06-11, 17:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenAlexi
Hej! Tog amfetamin i lördags typ 1g, sista vid typ åtta på kvällen. Nu måndag ska jag göra pissprov på kvällen. Vet inte ens om de var bra då jag fick knappt någon reaktion. Tror ni de kommer synas? Har ju bara gått två dygn..

Vanligt tjack brukar sitta i 3-4 dygn, vid en enstaka dos max 2 dygn.
Citera
2012-06-11, 18:08
Medlem
De var min första gång och försökt dricka mucket och pissat mycket så tror du det kan bli negativt? Var i september förra året jag tog någon drog alls men bor på b-hem och tror en annan tjej skvallra därför måste jag testa mig.. tar ju även regelbundet Lepheton för min förkylning den senaste veckan så de kanske kan "gömma" det
Citera
2012-06-11, 18:11
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenAlexi
De var min första gång och försökt dricka mucket och pissat mycket så tror du det kan bli negativt? Var i september förra året jag tog någon drog alls men bor på b-hem och tror en annan tjej skvallra därför måste jag testa mig.. tar ju även regelbundet Lepheton för min förkylning den senaste veckan så de kanske kan "gömma" det

Lepheton kommer inte gömma något. Jag tror du kommer torska.
Citera
2012-06-12, 08:38
Medlem
Haha kan ju säga såhär efteråt att jag torska..
Citera
2012-06-12, 16:19
Medlem
Energis avatar
Upplevde en konstig sak jag aldrig upplevt förr. Började dra linor runt 3 tiden på dagen för att sedan fortsätta tills sena natten. I början var allt som det skulle, glad och pratig. Sedan mot småtimmarna så blev jag helt tyst. Kände mig totalt hjärndöd och kunde inte få fram någonting vettigt att säga. Fortfarande påtänd men väldigt tyst. Efter det så tog jag min sista lina och det är då det konstiga började. Min syn blev helt fuckad. Tänk att ni reser er hastigt upp och att det börjar svartna för ögonen. Den känslan hade jag ett bra tag. Kunde nästan inte se någonting. Fokuserade jag på ett ansikte såg jag enbart det. allt annat var typ vitt flimmer.

Är det här något som brukar förekomma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in