2013-03-29, 14:06
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Kan lova att vi dansade med "varandra" igår, mina käkar tuggade sönder!
Haha ja var toktjackad
Citera
2013-03-29, 14:38
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Har kört ungefär 1,2 gram dunder tjack under natten. Börjar nästan bli självmordsbenägen för jag mår så dåligt. Vafan ska jag göra? Mår verkligen skit. Ansiktet har domnat bort och jag har ingen känsel i armarna. Hjärtat rusar och allt jag vill är att bara dö... Så jävla klantigt att dra så mycket när det va så jävla bra kvalle.
Lätt att bli hagalen. Saken är den att du blir inte mer tjackad bara för att du tar mer när du redan är heeelt.
Citera
2013-03-29, 15:17
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Lätt att bli hagalen. Saken är den att du blir inte mer tjackad bara för att du tar mer när du redan är heeelt.
Jo, var första gången jag körde ordentligt så, men man lär sig av sina misstag.
Hade en grym kväll iaf, men har då aldrig mått så dåligt som jag gjort idag
Citera
2013-03-29, 15:25
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Kan jag ta amfetaminet utan att någon i min närhet märker det? För jag läste i FAQen att ett rus om man snortar(jag har bestämt att snorta det för det verkar bäst?) kan hålla i 8h och det betyder att jag kommer vara tvungen att umgås med familj under ruset.
Ja, så länge du inte tar jättemycket amfetamin och blir toktjackad kommer ingen märka något.
Citat:
Hur snortar man ens? haha...
https://www.youtube.com/watch?v=ruo3hPNqP1c
Citat:
Kan någon förklara hur beroendeframkallande det är? Jag hade jättelätt för att sluta med cannabis, jag bara slutade det var grymt lätt. Hur är det men detta? Hur snabbt blir jag beroende?
Amfetamin är betydligt mer beroendeframkallande än cannabis, men det finns också substanser som är betydligt mer beroendeframkallande än amfetamin. Det är omöjligt att säga hur snabbt DU blir beroende, eftersom det är väldigt individuellt och alla är olika. Men om du är orolig och känner att det finns en risk att du kan bli beroende, testa inte.
Citera
2013-03-29, 15:47
Medlem
Bongmons avatar
Förr har ja bott på olika orter och städer längs E18, då har "standard" tjacket för 250kr/g varit bra, o de bra tjacket har varit bra.

Nu bor ja mer vest, o här kommer de mest från norge (enligt tjackisarna här), och standarden är sjukt mycket sämre.

Tror inte det beror på att ja bara har sliskiga kranar här på tjack, och mellanhänder som ja hälldre fixar från. För ja har handlat av alla möjliga sorters kranar på mina tidigare orter, o det har alltid varit sjukt mycket bättre.

Så, är det som kommer via norge sämre, eller är det bara här?
Citera
2013-03-29, 15:58
Medlem
zaaph1s avatar
Ni vet den stickande känslan man har i foten när den somnat, är det vanligt att man får den känslan i hela kroppen nästan, och i princip förlorar känseln i ansikte och armar? Bör jag oroa mig?
Citera
2013-03-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Amfetamin är betydligt mer beroendeframkallande än cannabis, men det finns också substanser som är betydligt mer beroendeframkallande än amfetamin. Det är omöjligt att säga hur snabbt DU blir beroende, eftersom det är väldigt individuellt och alla är olika. Men om du är orolig och känner att det finns en risk att du kan bli beroende, testa inte.

Faktum är att på tjack får man AT, det får man inte på gräs. Detta är avgörande för min del, så jag anser att cannabis är mer beroendeframkallande än tjack.

Hur många här har inte en hatkärlek till tjacket?
Citera
2013-03-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ni vet den stickande känslan man har i foten när den somnat, är det vanligt att man får den känslan i hela kroppen nästan, och i princip förlorar känseln i ansikte och armar? Bör jag oroa mig?

Ja, kroppen kan kännas väldigt konstigt.
Citera
2013-03-29, 17:04
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffen
Ja, kroppen kan kännas väldigt konstigt.
Händer allt möjligt, dock så lugnade diazepamet ner mig lite.

Ingen som har några andra tips förutom benso och gräs för att bli av med ATn?
Citera
2013-03-29, 17:19
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Händer allt möjligt, dock så lugnade diazepamet ner mig lite.

Ingen som har några andra tips förutom benso och gräs för att bli av med ATn?

När jag hade AT på flouramfetamin så var det följande som gällde:
1. Soffläge.
2. Bra (normalt) med käk och vätska. Gärna juice och sånt med vitaminer och grejer.
3. Benso, benso, benso.
4. Ännu mer benso.
5. Nån dokumentär att slötitta på, så att man får tankarna på annat håll.
Citera
2013-03-29, 17:25
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
När jag hade AT på flouramfetamin så var det följande som gällde:
1. Soffläge.
2. Bra (normalt) med käk och vätska. Gärna juice och sånt med vitaminer och grejer.
3. Benso, benso, benso.
4. Ännu mer benso.
5. Nån dokumentär att slötitta på, så att man får tankarna på annat håll.
Hur pass bra är Diazepam att somna på egentligen? Har 40mg att tillgå...
Citera
2013-03-29, 19:35
Medlem
Spadess avatar
Citat:
Har sjukt jävla stela leder. Kan knappt gå rakt.. Vilken jävla avtändning, mår så extremt jävla dåligt

Får också sjuk AT. Mitt största problem brukar vara uttorkningen. Ta en vätskeersättning, C-vitamin/frukt och en shake om du inte får i dig käk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in