2013-08-28, 17:12
Medlem
Vad menas med amphetamine paste?
Vad menas med amphetamine tri-basicphosphate salt?
Citera
2013-08-28, 17:31
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spermabad

Det är väl en säljares fancy (och korrekta) sätt att skilja på klettjack och pulvertjack.

Paste=Klet
Salt=Pulver
Citera
2013-08-28, 18:09
Medlem
fenazepams avatar
Rent hypotetisk sätt; hur tjänar man bäst på att sälja vaket på nätet?
Skulle det vara silkroad eller finns det andra alternativ?
Vad är för och nackdelar med olika sätt?

Säkraste och bästa sätt?

Återigen, den hypotetiska frågan gäller mest 5or-10or, men egentligen allt under hekto
Citera
2013-08-28, 18:20
Medlem
dimitritabals avatar
Är det bomull tjack ?

som rubriken säger, är det bomull eller vanligt vitt tjack ?

http://www.anony.ws/i/2013/08/28/fCQ7.jpg
Senast redigerad av dimitritabal 2013-08-28 kl. 18:24.
Citera
2013-08-28, 18:37
Medlem
ritafins avatar
visst,det gamla hederliga bomulls tjacket!
Citera
2013-08-28, 18:46
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam

Säkraste och bästa sätt?

Återigen, den hypotetiska frågan gäller mest 5or-10or, men egentligen allt under hekto

Om du hypotetiskt sätt skulle börja sälja så behövs du på SR. Tror det är det bästa alternativet för någon som skulle vilja sälja riskfritt.
Citera
2013-08-28, 18:47
Medlem
Loladinens avatar
Citat:

Säkraste och bästa sätt?

Tjäna bäst på vaket på tex SR, är väl om du är en trevlig och bra säljare. Som tex säljer grymt och bra tjack utan RC och annat skit utbankat. Alltså sälj bra vaket och få fram varorna snabbt(lägga på breven samma dag). Så kan man gå långt, speciellt nu när alla inrikes tjackisar säljer skit.

Fördel på internet är väl att du är mer anonym och har mindre risk att åka dit,ifall något skulle tjalla på dig irl.
Citera
2013-08-28, 19:27
Medlem
Citat:

Säkraste och bästa sätt?

Det finns en stor efterfrågan av bra inrikessäljare av tjack på SR, du skulle kunna göra stor succé om du började sälja bra grejer och höll rimliga priser. Kanske börja sälja 1or av bra kvalité för att få upp ditt omdöme och populäritet för att sedan när alla känner till din kvalitet hålla dig till 5or eller 10or. Enda problemet med SR är egentligen att dom tar typ 10% av dina intäkter.
Citera
2013-08-28, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
P.s. Just det; kan man röka amfetamin? Är det värt det, och hur går man då i sådant fall till väga?
Amfetaminsulfat går inte att röka tyvärr. Fribasen (oljeformen) skall däremot gå att röka, har man riktigt oljigt och kladdigt tjack så kanske det går att samla upp lite av oljan och försöka att röka, men det lär nog mest bli slöseri skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Spermabad
Att det är i "kletform", tänk typ som sockerglasyren man har på pepparkakor.

Citat:
Att man använt sig av fosfat istället för sulfat som motjon för att göra ett salt av amfetamin."Tri-basic" tror jag står för att fosfatjonen har tre negativa laddningar (tre baser), då kommer tre (envärt)positivt laddade amfetaminmolekyler höraihop med varje fosfatjon.

Vad detta ger tjacket för egenskaper vet jag inte, men förmodligen är det ingen större skillnad mot vanligt sulfattjack, kanske är rent av redan en del av tjacket som säljs i Sverige i denna formen.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-08-28 kl. 21:11.
Citera
2013-08-29, 09:24
Medlem
dimitritabals avatar
finns det nån som har testa Snogubbe ny batch eller Braskit på SR?
Citera
2013-08-30, 01:18
Medlem
polseks avatar
Hur länge kan man egentligen ta tjo i små doser innan det kommer ikapp en? Jag äter nog på det stora hela mindre än innan, men inte särskilt dramatiskt (vi talar om kanske 0.5g/dag i konsumtion dvs). Känns som om något hänt med mitt synfält eller att jag nästan ser i syne ibland. Har det ens med tjacket att göra eller sitter jag vid datorn för mkt (arbetsdag+kväll)? Kan väl inte vara nån psykosgrej på såna doser?

Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
finns det nån som har testa Snogubbe ny batch eller Braskit på SR?

https://www.flashback.org/t1697563p704
Citera
2013-08-30, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Hur länge kan man egentligen ta tjo i små doser innan det kommer ikapp en? Jag äter nog på det stora hela mindre än innan, men inte särskilt dramatiskt (vi talar om kanske 0.5g/dag i konsumtion dvs). Känns som om något hänt med mitt synfält eller att jag nästan ser i syne ibland. Har det ens med tjacket att göra eller sitter jag vid datorn för mkt (arbetsdag+kväll)? Kan väl inte vara nån psykosgrej på såna doser?

Bra fråga. Jag tar det till och från när jag behöver öka min produktivitet och har inte märkt av några långvariga bieffekter. Känner själv när man brukar att man "ser" saker i periferin. Oftast är det en skugga eller något men jag tror att det är en person tills jag fäster blicken på det då ser jag som vanligt. Detta blir värre och värre ju längre du racear. Finns oändligt med inlägg där folk som vakat i 2-3 dagar eller mer drabbats av paranoia och hallucinerar kraftig, ofta poliser som spanar på en utanför huset etc..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in