2010-06-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adictsincebirth
klet, brunbeiget. väldigt kletigt, nästan vattningt stelnar inte i frysen efter 3 dagar.

svårlösligt, vita klumpar, luktar inte så där skönt über kemiskt som det ska. utan mer medel

men jobbar till lösningen och får i mig, räknar inte med jätte rush pga mängd, men det vet jag eftersom jag vill testa det först.

tar 3 till med jämna mellanrum men med högre dos. blir inte imponerad.

sen "dunstar" det avsevärt, kan skrapa ur uppskattningsvis 1 g ur påsen i dag, löser upp det, är tvungen att ta 6 m vatten, skickar på 3 m till pga att det blir så sjukt "grötigt....

det får vara hur grötigt det vill, bara håret reser sig och hästarna sparkar åt alla håll, men det gjorde det inte..., nån sa att om det är riktigt rent så kan man mata i sig mycke mycke utan att det smäller till..., sen typ slå det med dextro så gör sockret en jävla kick....

det påminner lite lite om kola om jag hitta liknelse..., iofs inget dåligt tillstånd, men det va inte det jag ville ha när jag hammrade in spikar och lösningar i venerna med dunder och brak.

löser jag det fel?, och torka det känns meningslöst när jag ända ska lösa upp det..., please help me

Nå? ingen som tänker föreslå nåt?
Citera
2010-06-13, 17:52
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultis
Köpte igår gröna tabs med ett radioaktivt tryckt i dem, trycket var också grönt, ingjutet, gick innåt.. Någon som vet något va detta är ? Skulle köpa E och kranen sade att det var riktigt bra från Ryssland. Men från min vetskap vet jag att öststaterna är kända att tillverka mycket centralstimulerande..

Vi har bollat fram och tillbaka mellan att det kan ha varit Amfetamin, Metamfetamin och MDMA.. Konstiga dock att ingen blev speciellt kärleksfull.. Två brudar satt och skaka helt i händerna och var verkligen took speedade.. Blev väldigt social och öppen, men ingen riktigt eufori.. Konstiga är dock att jag och kill polarn fick ingen tjackballe, istället upplevde jag en väldigt ökad sexlust..

Vi intog allting igår vid cirka 22.00 och alla började känna av vid runt 23.00-24.00.. Tillochmed idag har brudarna haft skakningar i händerna och pirrande känslor i benen, sjukt spralliga..

Själv tippar jag på att vi inte fick Ecsctacy utan metamfetamin..

Min fetstil, påpekar alltså att det bör ha varit en gnutta mdma som Nymil sa.
Har du aldrig ätit xtc förut så du har något att jämföra med?

Citat:
Ursprungligen postat av adictsincebirth
Nå? ingen som tänker föreslå nåt?

Skriv så man förstår då. Ser mer ut som en gåta än en fråga.
Men att det inte fryser i frysen är positivt iaf, då är det inte vatten.
Du har fått tag på felkokat tjack helt enkelt. Dextro eller koffazon skjutsar på det lite och gör det mer hanterbart. Men jag har haft liknande varor då sockret bara smält osv så prova lite först bara.
Men om det är för eget bruk så bör du bara ha skiten i frysen och ta fram det då du ska använda det.
Hoppas du inte köpte för mycket bara.
Senast redigerad av Robbadobb 2010-06-13 kl. 18:01.
Citera
2010-06-14, 00:45
Medlem
stonedXmans avatar
tjao... har just slängt i mig en lite xanax och rökt. undrar om det är farligt att blanda det med amfetamin eller inte? annars tänkte jag gärna dra en lite tjo nu. dålig idé eller spelar det ingen roll?
Citera
2010-06-14, 00:49
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedXman
tjao... har just slängt i mig en lite xanax och rökt. undrar om det är farligt att blanda det med amfetamin eller inte? annars tänkte jag gärna dra en lite tjo nu. dålig idé eller spelar det ingen roll?

Jag tycker bens är soft med tjo, men jag skulle aldrig börja med bens och sen tjo, snarare punda hårt ett tag, sen känna lugnet komma och rysningarna är kvar.. Om det är farligare än vanligt har jag ingen aning om.
Citera
2010-06-14, 01:04
Medlem
stonedXmans avatar
tackar för det snabba svaret..

men jag tänker såhär, man kan ju dricka o ta tjo utan problem.. då borde man väl kunna köra banzo o dra några linor tjo också för att kunna sitta uppe o skojgibba hela natten
Citera
2010-06-14, 01:35
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

men jag tänker såhär, man kan ju dricka o ta tjo utan problem.. då borde man väl kunna köra banzo o dra några linor tjo också för att kunna sitta uppe o skojgibba hela natten

Du dödar ju ruset, men visst.
Citera
2010-06-14, 02:16
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Ja, det är inte en dålig blandning. Men att dricka öl och ta bens är inte samma sak. Benson gör dig mer lugn, trött och skön. Alkohol har liknande effekter men man blir inte lugn på samma vis. Därför tycker jag att det är stor skillnad på att kröka på tjo än att äta bens. Tex så även fast jag efter en utekväll med tjo och mycket öl ta några vallar för att sova och lugna mig ordentligt.

Men att vara lugn och tjoad är inte fel, absolut inte, det kan föredras ibland.
Citera
2010-06-19, 23:43
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Någon mer som tycker att käklinjen blir mycket grövre i samband med amfetamin-bruk? Har gottat i mig 1 gram halvdugligt A idag och tycker att mitt ansikte ser rätt annorlunda ut i jämförelse med annars. Kanske kan ha och göra med att man går och spänner sig till och från, samt ticsar med munnen etc, bygger upp nå'n slags "pump" så att säga, som när man tränar styrketräning...
Citera
2010-06-20, 00:17
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Jag tycker benzo gör tjackruset mycket bättre ja..särskilt om man har varit påtänd i några timmar och sen slänger in några xanor i munnen som man smälter under tungan. Tycker absolut inte det dödar tjackruset..det blir bara skönare. Röker man sen en holk på det dessutom så blir det riktigt schysst!
Men se till så att spara några benzo tills när tjacket börjar gå ur kroppen också.
Citera
2010-06-20, 02:12
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jag tycker benzo gör tjackruset mycket bättre ja..särskilt om man har varit påtänd i några timmar och sen slänger in några xanor i munnen som man smälter under tungan. Tycker absolut inte det dödar tjackruset..det blir bara skönare. Röker man sen en holk på det dessutom så blir det riktigt schysst!
Men se till så att spara några benzo tills när tjacket börjar gå ur kroppen också.

Håller jag inte med om. Hellre ett rent tjackrus (om man inte varit vaken lite länge och har problem med att slappna av), men om det är någon benzo som passar in så är det som du säger xanor som gäller! Själv kör jag så låg dos som möjligt, 0.5mg alpra gör en ganska markant skillnad för mig. På så vis håller man även toleransen nere.
Citera
2010-06-20, 02:29
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Håller jag inte med om. Hellre ett rent tjackrus (om man inte varit vaken lite länge och har problem med att slappna av), men om det är någon benzo som passar in så är det som du säger xanor som gäller! Själv kör jag så låg dos som möjligt, 0.5mg alpra gör en ganska markant skillnad för mig. På så vis håller man även toleransen nere.

Ja alla är ju olika... Jag tycker om att blanda flera droger när jag tar tjack för enbart ett ensamt tjackrus är för stelt för mig. Och så var det med det.
Citera
2010-06-20, 04:54
Medlem
Indeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Ja alla är ju olika... Jag tycker om att blanda flera droger när jag tar tjack för enbart ett ensamt tjackrus är för stelt för mig. Och så var det med det.

fattar precis. just detär va den senaste av mina "drogtrösklar" jag paserade. Jag gör rasande fraasteg numera...haha.
Precis som du nämt så kan benzo va ett skönt komplement (inte bara inför AT/abstinens då).

just domdär blandningarna i ett russyfte va ngt som "avskräckte" mig tills det att jag verkligen testat. OCH precis som i likhet med första gången man testade CS kände man "jahha..är det inte mer än såhär liksom??..dåså"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in