Citat:
Ursprungligen postat av Bultis
Köpte igår gröna tabs med ett radioaktivt tryckt i dem, trycket var också grönt, ingjutet, gick innåt.. Någon som vet något va detta är ? Skulle köpa E och kranen sade att det var riktigt bra från Ryssland. Men från min vetskap vet jag att öststaterna är kända att tillverka mycket centralstimulerande..
Vi har bollat fram och tillbaka mellan att det kan ha varit Amfetamin, Metamfetamin och MDMA.. Konstiga dock att ingen blev speciellt kärleksfull.. Två brudar satt och skaka helt i händerna och var verkligen took speedade.. Blev väldigt social och öppen, men ingen riktigt eufori.. Konstiga är dock att jag och kill polarn fick ingen tjackballe, istället upplevde jag en väldigt ökad sexlust..
Vi intog allting igår vid cirka 22.00 och alla började känna av vid runt 23.00-24.00.. Tillochmed idag har brudarna haft skakningar i händerna och pirrande känslor i benen, sjukt spralliga..
Själv tippar jag på att vi inte fick Ecsctacy utan metamfetamin..
Min fetstil, påpekar alltså att det bör ha varit en gnutta mdma som
Nymil sa.
Har du aldrig ätit xtc förut så du har något att jämföra med?
Citat:
Ursprungligen postat av adictsincebirth
Nå? ingen som tänker föreslå nåt?
Skriv så man förstår då. Ser mer ut som en gåta än en fråga.
Men att det inte fryser i frysen är positivt iaf, då är det inte vatten.
Du har fått tag på felkokat tjack helt enkelt. Dextro eller koffazon skjutsar på det lite och gör det mer hanterbart. Men jag har haft liknande varor då sockret bara smält osv så prova lite först bara.
Men om det är för eget bruk så bör du bara ha skiten i frysen och ta fram det då du ska använda det.
Hoppas du inte köpte för mycket bara.