2012-04-17, 09:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David820
Jag snortade tjack för första gången för nån månad sedan och det sved/brände som fan i näsan, ska det vara så? enligt killen jag körde med så var det bra kvalitet. Jag har kört mycket kola innan men det har aldrig känts nånting i näsan... btw.. går det att snetända på tjack? jag hade dem dagarna dragit i mig 4 gram på 2 dagar varvat med röka/brunt, det sa pang plötsligt, fick mitt livs sjukaste och obehagligaste upplevelse..

Ja. Tjack kan bränna utav helvete i näsan. Men det behöver inte vara ett tecken på att det är av bra kvalitet. Men det har hänt att man har blandat i ämnen i tjacket i som gör att det svider just för att det finns såna som 'killen du körde med'. Det var kanske han som hade sålt det till dig?

Kokain har ju en bedövande effekt på slemhinnor. (Man kan fö blanda i substanser som har den effekten även i dålig kola.)

Ja, man kan få en obehaglig upplevelse på tjack, om nu det är definitionen av att snetända.
Citera
2012-04-17, 12:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jag snortade tjack för första gången för nån månad sedan och det sved/brände som fan i näsan, ska det vara så? enligt killen jag körde med så var det bra kvalitet. Jag har kört mycket kola innan men det har aldrig känts nånting i näsan... btw.. går det att snetända på tjack? jag hade dem dagarna dragit i mig 4 gram på 2 dagar varvat med röka/brunt, det sa pang plötsligt, fick mitt livs sjukaste och obehagligaste upplevelse..
Kanske var 2/4-FA ni hade i påsen, det svider ju som bekant en hel del.. vanligt amfetamin brukar inte göra så aj aj tycker jag. metamfetamin kanske? var det lång insomnia eller?
Citera
2012-04-17, 23:42
Medlem
David820s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kanske var 2/4-FA ni hade i påsen, det svider ju som bekant en hel del.. vanligt amfetamin brukar inte göra så aj aj tycker jag. metamfetamin kanske? var det lång insomnia eller?

Enligt min vän skulle det va tjack, han intog det IV. Körde på i 5 dagar, tog ytterligare nån dag efter sista linan innan man fick lite ro i kroppen o kunde sova ut, dock fick jag aldrig uppleva den där omtalade AT:n på tjack... kände inte ett skit förutom att man va sliten i kropp o knopp
Citera
2012-04-18, 00:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Enligt min vän skulle det va tjack, han intog det IV. Körde på i 5 dagar, tog ytterligare nån dag efter sista linan innan man fick lite ro i kroppen o kunde sova ut, dock fick jag aldrig uppleva den där omtalade AT:n på tjack... kände inte ett skit förutom att man va sliten i kropp o knopp
Avtändning på CS-droger är ju bara psykisk, så är man fräsch i psyket så klarar man sig utan någon nämnvärd AT.

Sen minns jag då man körde mycket tjack, ju fler dagar jag körde ju mindre AT kände jag av (eftersom det var lättare att somna och sova för att kroppen var så förbannat slut.
Citera
2012-04-18, 00:36
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Avtändning på CS-droger är ju bara psykisk, så är man fräsch i psyket så klarar man sig utan någon nämnvärd AT.

Sen minns jag då man körde mycket tjack, ju fler dagar jag körde ju mindre AT kände jag av (eftersom det var lättare att somna och sova för att kroppen var så förbannat slut.

sant men man måste uppleva at någon gång så man vet hur det är. annars beror det också på hur länge du kör och vad för grejer du fått i dig under loppet! när swim kör så kör han max 2 dagar samt äter vitaminer och frukt och även inte flyger allt för högt. därav får h*n ingen märkvärdig la At.
Citera
2012-04-27, 20:18
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
en kompis har fått tag på keltigt amfetamin. han fråga mig om hur han ska torka skiten, sa te han frysen i en dag, men han snackade om mikro?

vad brukar man göra?

mvh
Citera
2012-04-27, 22:29
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
en kompis har fått tag på keltigt amfetamin. han fråga mig om hur han ska torka skiten, sa te han frysen i en dag, men han snackade om mikro?

vad brukar man göra?

mvh

Under en varm lampa eller på svag värme i ugnen.
Citera
2012-04-28, 01:03
Medlem
endaghenderdets avatar
Hur mycket ska man ha i sin førsta Spruta egentligen? Man vill ju ha den kicken som får håren på kroppen att resa sig. Har det någon betydelse på hur mycket man tål annars?
Citera
2012-04-28, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare

vad brukar man göra?

mvh

Man förvarar "Klet-Tjack" i frysen så att den inte skall torka.
Det mesta "Amfetaminet" finns i just vätskan, alltså ju mer man torkar Klet desto mindre potent blir blir själva Tjacket.
När jag sitter på Klet och ska dra en lina (gissar på att din kompis också "snortar") så har jag det på ett CD-fodral och medan jag hackar på Kletet så blåser jag försiktigt, efter någon minut är det precis lagom torrt för att hackas ner till någorlunda pulver (lite klibbig men ändå "snortbart").
I värsta fall får jag smeta Kletet på fodralet, blåsa och sakta börja skrapa.

P.S. Kletigt Amfetamin fryser inte till is i frysen, om den gör det så har man troligtvis blandat i vatten.
Det förekommer också att man ibland spätt ut med sprit då det inte heller blir till is. D.S.
Citera
2012-04-28, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endaghenderdet
Hur mycket ska man ha i sin førsta Spruta egentligen? Man vill ju ha den kicken som får håren på kroppen att resa sig. Har det någon betydelse på hur mycket man tål annars?

Tror toleransen kan ha betydelse beroendes på vilket sätt man intagit tidigare.
Om du tidigare för det mesta bara intagit Amfetamin oralt i större mängder så spelar det nog ingen roll, däremot tror jag att vid nasalt intag så kan det spela roll. Själva "skjutsen" som du nämner kommer kännas oavsett tidigare missbruk.
Jag skulle föreslå att en halv "gubbe" (dvs. gram) till att börja med. Min första/sista/enda "Dos" intravenöst låg i ca. 0,6-0,7g på tre "meter".
Önskar att du inte testa intravenöst, endast om du är helt 100% att inte fortsätta oavsett hur mycket skönare det är från andra intagningsmetoder. Se till iaf. att du vet noga hur man filtrerar dos, hittar och behåller "svar".
Citera
2012-04-29, 20:39
Medlem
Madgunners avatar
Någon som råkat ut för ett som påstås vara meta. Färg mellan vitt och rosa ? Det vägrar att lösa sig i vatten för iv, hälften är kvar i koppen som gegga. Nu är det ju inte bara det utbankade utan det man får ut är kasst för iv. Första där det ger bättre att snorta utan attt köra iv.

Eller har någon ett förslag hur man kan få det iv-vänligt ? Ids inte skicka in gegga i venerna. Testat att värma då blir det "explotioner" men det löser sig inte
Citera
2012-04-29, 22:23
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Eller har någon ett förslag hur man kan få det iv-vänligt ? Ids inte skicka in gegga i venerna. Testat att värma då blir det "explotioner" men det löser sig inte

Löser det sig inte efter ett par sekunder i micron är det nog ingen god idé att IVa. Amfetamin löser sig i vanligt kallvatten. Trist med kranar som inte vet vad de gör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in