2010-02-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Ta dig samman nu och prata med någon bra polare i stället.

Har inga direkta polare kvar nu, har mer kunder som jag umgås med ibland.
Så jag har inget att förlora direkt häller, ifs kommer nog mina föräldrar bli ledsna men tror dom lider nästan mer nu. Jag gillar inte dom direkt och tror inte dom gillar mig ens, dom få gångerna jag träffar dom så är det bara stelt och konstigt.

Men OD på affe blir det nog inte, värkar bara onödigt ifall man skulle lyckas överleva. Snacka om att vara ett misslyckande om man skulle misslyckas med en sån sak

Synd bara att man inte får ge bort droger i "Recycle your stuff" segt att bara spola ner så mycket eller slänga det..
Citera
2010-02-07, 19:18
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ck70
Har inga direkta polare kvar nu, har mer kunder som jag umgås med ibland.
Så jag har inget att förlora direkt häller, ifs kommer nog mina föräldrar bli ledsna men tror dom lider nästan mer nu. Jag gillar inte dom direkt och tror inte dom gillar mig ens, dom få gångerna jag träffar dom så är det bara stelt och konstigt.

Men OD på affe blir det nog inte, värkar bara onödigt ifall man skulle lyckas överleva. Snacka om att vara ett misslyckande om man skulle misslyckas med en sån sak

Synd bara att man inte får ge bort droger i "Recycle your stuff" segt att bara spola ner så mycket eller slänga det..

Är det ett raffinerat sätt att komma runt handelsförbudet här på FB som den här suicidhistorien har rullats upp? För att ta livet av sig genom att svälja femtio gram pulver tycker jag knappt låter som något ens den mest deprimerade människan skulle få för sig... Om det inte var din intention att hitta kunder på dina femtio gram så ber jag om ursäkt för min cynism!
Citera
2010-02-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Är det ett raffinerat sätt att komma runt handelsförbudet här på FB som den här suicidhistorien har rullats upp? För att ta livet av sig genom att svälja femtio gram pulver tycker jag knappt låter som något ens den mest deprimerade människan skulle få för sig... Om det inte var din intention att hitta kunder på dina femtio gram så ber jag om ursäkt för min cynism!

Verkligen inte...
Men jag tänker inte bråka med dig då det aldrig kommer leda till något.
må väl
Citera
2010-02-07, 19:25
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ck70
Verkligen inte...
Men jag tänker inte bråka med dig då det aldrig kommer leda till något.
må väl

Var ju Recycle-delen där som man hajade till på, annars hoppas jag att det löser sig för dig kompis. Lite depraverat festande i några månader med nytt folk och nya vänner kan låta som ett dåligt råd. Men hellre det än att du kör Game Over direkt. Sluta bry dig om allt så känns inte världen lika tung på dina axlar!
Citera
2010-02-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Var ju Recycle-delen där som man hajade till på, annars hoppas jag att det löser sig för dig kompis. Lite depraverat festande i några månader med nytt folk och nya vänner kan låta som ett dåligt råd. Men hellre det än att du kör Game Over direkt. Sluta bry dig om allt så känns inte världen lika tung på dina axlar!

Har tänkt den tanken också, men fette fan hur jag skulle träffa nytt folk. Och just nu är jag inte den gladaste direkt. Och ingen vet vad som händer när man dör, man kanske får det jätte bra eller något. Man ska nog inte se döden som något hämskt.
Citera
2010-02-08, 19:35
Medlem
faaans avatar
Har intagit en Concerta 54mg på morgonen, är det därför tjacket kickar så dåligt på mig nu?
Citera
2010-02-08, 22:02
Medlem
-Kniffel-s avatar
Hur är det med antidepp+ amfetamin? Jag tar sertralin ranbaxy
Citera
2010-02-09, 18:03
Medlem
faaans avatar
Till er kunniga

Jag har det ganska besvärligt just nu. Det började med att jag tjackade i fredags fram tills jag somnade lördag kväll.

Vaknade upp på söndagen, i brist på tjack så knaprade jag 2st Concerta 54mg depo tabletter, hände inte särskilt mycket och jag somnade tidigt på söndagen.

Igår innan jobbet så tog jag 1 Concerta igen, fast tuggade inte denna gång pga att jag bara ville ha pigghetskänslan. Så efter jobbet får jag tag i nytt tjack (samma som jag hade i fredags) tog en stadig lina men ingenting hände förutom att jag nu har ständig huvudvärk. Väntade ett par timmar och testade igen men det blev bara värre.

Nu till frågan, varför ger inte tjacket mig något rus längre?, och varför denna extrema huvudvärk?

mvh
Citera
2010-02-09, 18:45
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Snabb fråga, rinner det inte bara ner i svalget då och får samma effekt som en bomb?
Aldrig provat detta.

Förlåt för jag inte svarade dig men glömde att jag har skrivit här

Jag tycker att effekten blir bättre om jag gör så.
Citera
2010-02-09, 19:14
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Till er kunniga

Jag har det ganska besvärligt just nu. Det började med att jag tjackade i fredags fram tills jag somnade lördag kväll.

Vaknade upp på söndagen, i brist på tjack så knaprade jag 2st Concerta 54mg depo tabletter, hände inte särskilt mycket och jag somnade tidigt på söndagen.

Igår innan jobbet så tog jag 1 Concerta igen, fast tuggade inte denna gång pga att jag bara ville ha pigghetskänslan. Så efter jobbet får jag tag i nytt tjack (samma som jag hade i fredags) tog en stadig lina men ingenting hände förutom att jag nu har ständig huvudvärk. Väntade ett par timmar och testade igen men det blev bara värre.

Nu till frågan, varför ger inte tjacket mig något rus längre?, och varför denna extrema huvudvärk?

mvh

Glömde lägga till stickningar på vänster sida av bröstet samt hög vilopuls men den slår inte kraftigt, bara snabbt...
Citera
2010-02-09, 19:32
Medlem
-Kniffel-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Kniffel-
Hur är det med antidepp+ amfetamin? Jag tar sertralin ranbaxy
Jag har sökt lite och vissa säger att det är bara att köra på, andra påstår att det kan vara skadligt. Vad kan jag eg lita på?
Citera
2010-02-09, 19:43
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Kniffel-
Jag har sökt lite och vissa säger att det är bara att köra på, andra påstår att det kan vara skadligt. Vad kan jag eg lita på?

Det kan vara farligt, men jag vet då många som överlevt och du knarkar väl inte för att få ett längre liv? Kör på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in