2011-07-30, 10:20
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libercan
Tack för ett bra svar!

Jag funderar på om jag ska ta ikväll eller inte. Har lite at från det lilla jag tog igår och nu när jag ska till jobbet efter att ha sovit dryga 40min känner jag mig lite sådär, haha. Men jag får helt enkelt se. Jag ska ju även jobba måndag, 7h, så kan bli riktigt jobbigt om jag får en skön at...

Brassar du i dig en nollfemma av bra amfetamin till kvällens partaj och inte är förberedd med röka, alkohol och benzo för att sänka dig då du själv känner för det så lär du inte få någon sömn inför jobbpasset på Söndag! :P
Citera
2011-08-03, 14:45
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Sliter amfetamin på levern och kan sänka ens levervärden?
Citera
2011-08-04, 05:20
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittTredjeKonto
Sliter amfetamin på levern och kan sänka ens levervärden?

ja lite men märks knappt om du har måttligt bruk
Citera
2011-08-04, 11:28
Medlem
Injicerade och fick träff, nu när sen jag vaknat har jag en brinnande känsla vid injektions stället och runt om det. svårt att förklara känslan.. Vad kan det vara? infektion?
Citera
2011-08-04, 14:37
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
ja lite men märks knappt om du har måttligt bruk

Kan man få så pass sänkta levervärden att läkaren reagerar när man går och testar sig pga alkohol? Eller är det betydligt mindre skadligt än så?
Citera
2011-08-05, 02:18
Medlem
Citat:
Kan man få så pass sänkta levervärden att läkaren reagerar när man går och testar sig pga alkohol? Eller är det betydligt mindre skadligt än så?
står ju att alkohol o amfetamin är ungefär samma skadlighet på kroppen.. affe lite mer så tjackar du varje helg är de som supa varje helg typ. bli rejält dragen då asså.
fast allt beror på kvantitet och kvalitet
Citera
2011-08-05, 20:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Kort svar: Ja. Om du lämnar regelbundna prover för att visa att du inte dricker bör du även avstå från amfetamin.
Citera
2011-08-05, 21:55
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Är det någon fara att ta Citodon efter ett tjack-rus? Tänker mest på ifall det är dumt att ta paracetamol under/strax efter tjack. Tänkte ta 4 stycken på sin höjd isf, alltså 2g paracetamol.
Citera
2011-08-05, 22:17
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Är det någon fara att ta Citodon efter ett tjack-rus? Tänker mest på ifall det är dumt att ta paracetamol under/strax efter tjack. Tänkte ta 4 stycken på sin höjd isf, alltså 2g paracetamol.

Paracetamolet är ingen fa. Dock så är det inte bra att blanda opioider med stimulanter. Men om man inte gör det ofta så är det nog ingen fara.
Citera
2011-08-05, 23:42
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Paracetamolet är ingen fa. Dock så är det inte bra att blanda opioider med stimulanter. Men om man inte gör det ofta så är det nog ingen fara.

Ok, tänkte ta för att dämpa AT'n. Är så pass liten mängd kodein så borde va lugnt, tänkte mest på ifall paracetamolet tillsammans med amfetaminet kunde påverka blodtrycket eller liknande negativt. Men då kör vi på
Citera
2011-08-06, 00:00
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Ok, tänkte ta för att dämpa AT'n. Är så pass liten mängd kodein så borde va lugnt, tänkte mest på ifall paracetamolet tillsammans med amfetaminet kunde påverka blodtrycket eller liknande negativt. Men då kör vi på

Ne paracetamol påverkar inte blodtrycket. Om du nu inte vet någon som jag missat.
Citera
2011-08-06, 07:27
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Ne paracetamol påverkar inte blodtrycket. Om du nu inte vet någon som jag missat.

Kan ha fel, men vill minnas att de påverkar blodet på något sätt. Det är inte så att det tunnar ut blod/blodkärl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in