2011-08-06, 19:13
Medlem
Milkes avatar
Har för mig att det är så att paracetamol är dåligt för levern och ibuprofen påverkar blodtrycket/blodförtunnande. Man får inte äta ibuprofen ifall man fått stroke iaf.
Citera
2011-08-08, 04:08
Medlem
undrar hur det är med tillgång och kvalite runt sundet? någon som kan säga om de bättre/sämre?
Citera
2011-08-08, 10:53
Medlem
zoN-s avatar
Kan amfetamin tappa sin potens om man råkat förvara påsen precis brevid en nyligen rökt och väldigt varm pipa? Mitt sista 0.5g gav knappt någon effekt .
Citera
2011-08-08, 18:35
Medlem
gurkkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Kan amfetamin tappa sin potens om man råkat förvara påsen precis brevid en nyligen rökt och väldigt varm pipa? Mitt sista 0.5g gav knappt någon effekt .

Värme är inte bra för det nej. Det är exempelvis därför man inte röker det.
Citera
2011-08-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkkungen
Värme är inte bra för det nej. Det är exempelvis därför man inte röker det.
nej röka affe är ingen hit..
Citera
2011-08-08, 20:52
Medlem
Kronoparks hunds avatar
någon som vet hur vanliga hundar skulle reagera om det låg tjack i närheten? då pratar jag om flera hundar i samma hus
Citera
2011-08-08, 21:04
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoparks hund
någon som vet hur vanliga hundar skulle reagera om det låg tjack i närheten? då pratar jag om flera hundar i samma hus
Vanliga hundar? Ingenting...
Citera
2011-08-09, 20:59
Medlem
Melestors avatar
Någon som har testat det rosa klet-tjacket som cirkulerar och kan berätta hur det är?
Citera
2011-08-09, 23:41
Bannlyst
Hur starka är igentligen Apotekets Amfetamin 5mg? Hur många bör man ta för önskvärd effekt och hur mycket "starkare" är detta än vanligt gatu-tjack?

OT: Nån som har lust att disskutera lite eller allmänt snacka skit över msn ex? Är vaken ett tag hehe.. PMa!
Citera
2011-08-10, 16:12
Medlem
bk-MDMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor
Någon som har testat det rosa klet-tjacket som cirkulerar och kan berätta hur det är?

Det rosa tjoet jag prövat ett par gånger har alla gånger varit meta-bankat.
Detta var i slutet av förra året.

Citat:
Ursprungligen postat av anb0w
Hur starka är igentligen Apotekets Amfetamin 5mg? Hur många bör man ta för önskvärd effekt och hur mycket "starkare" är detta än vanligt gatu-tjack?

Har bara käkat metamina i högre doser, det är dock bara dex-amf.

~80-100mg metamina och du är fethög. (ORDENTLIGT jävla astjackad.)
Men ruset är betyyyydligt renare och "klarare" än gatutjo.
Citera
2011-08-16, 14:17
Medlem
Tja,jag är sugen på att testa amfetamin då jag hört så mycket gott om denna drog. har bara en fråga innan jag gör något förhastat, för några år sedan i min ungdom fick jag två hjärnblödningar(dum fyllegrej) är relativt återställd idag, men har vissa svårigheter med närminne osv, jag undrar nu om det kan vara farligt att ta amfetamin om man haft blödningar i skallen?

Tacksam för svar
Citera
2011-08-16, 14:34
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t1gerblood
Tja,jag är sugen på att testa amfetamin då jag hört så mycket gott om denna drog. har bara en fråga innan jag gör något förhastat, för några år sedan i min ungdom fick jag två hjärnblödningar(dum fyllegrej) är relativt återställd idag, men har vissa svårigheter med närminne osv, jag undrar nu om det kan vara farligt att ta amfetamin om man haft blödningar i skallen?

Tacksam för svar

Du bär definitivt hålla dig borta från amfetamin och alla starka centralstimulerande preparat om du har haft hjärnblödningar. Amfetaminet höjer blodtrycket rätt rejält vilket kan leda till hjärnblödningar om man har tunna blodkärl där uppe.

Stay away... Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in