2010-01-25, 19:08
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
det är rätt sjukt ändå. tvåan är ju till för att trycka ut det överblivna och ändå är det där det tas upp snabbast. skulle nog ändå köra nasalt isf.
men hur menar du med att lösa upp det? är det inte rätt svårt att hälla in det i tvåan??

Kan man tycka men jag gör hellre det än att snorta det räliga pulvret så jag slipper smaken. Du får använda en pump för att få in det, en sån man använder till IV dvs.
Citera
2010-01-25, 19:12
Medlem
BillLees avatar
[quote=Makaron2]
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Amfetamin svider inte så farligt, däremot smakar det helvete. Du kan även lösa upp det och trycka i tvåan om så önskas, det är sättet med högst biotillgänglighet och snabbast upptagning om man bortser från IV.[/QUOTE

det är rätt sjukt ändå. tvåan är ju till för att trycka ut det överblivna och ändå är det där det tas upp snabbast. skulle nog ändå köra nasalt isf.
men hur menar du med att lösa upp det? är det inte rätt svårt att hälla in det i tvåan??

Näsan är ju inte direkt till för att trycka in saker heller...
Citera
2010-01-25, 19:29
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Kan man tycka men jag gör hellre det än att snorta det räliga pulvret så jag slipper smaken. Du får använda en pump för att få in det, en sån man använder till IV dvs.

Nu tycker jag också 2an är helig men borde inte en sån öronpump man får att skölja öronen fungera alldeles utämrkt också? De rymmer ju ganska mycket.
Citera
2010-01-25, 20:21
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Nu tycker jag också 2an är helig men borde inte en sån öronpump man får att skölja öronen fungera alldeles utämrkt också? De rymmer ju ganska mycket.

En revaxör jo, har använt en sådan också! Vanlig pump är dock att föredra.
Citera
2010-01-25, 22:50
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
En revaxör jo, har använt en sådan också! Vanlig pump är dock att föredra.

Svårare att få tag på för den orutinerade dock
Som jag antar frågeställaren... Men vafan kan man få tag på dos kan man väll få tag på en pump antar jag.

EDIT
Kom just på att dom säljs på apoteket o så...
Citera
2010-01-25, 23:10
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Svårare att få tag på för den orutinerade dock
Som jag antar frågeställaren... Men vafan kan man få tag på dos kan man väll få tag på en pump antar jag.

EDIT
Kom just på att dom säljs på apoteket o så...

Doseringsspruta heter det väl när man handlar på apoteket men det har jag egentligen ingen aning om. Köper mina verktyg på danska apotek.
Citera
2010-01-25, 23:16
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Doseringsspruta heter det väl...

Men det lär väll fungera lika bra eller? pump som pump antar jag?
Citera
2010-01-25, 23:29
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Men det lär väll fungera lika bra eller? pump som pump antar jag?

Ja det är en helt vanlig pump som kallas så tror jag. Ett hemmabygge fungerar säkert också lika bra, bara man glider förbi ringmuskeln och kan spruta ut det så...
Citera
2010-01-26, 12:02
Medlem
mallvazs avatar
Doserings spruta finns på apoteket.Kostar 10-15 spänn.
Citera
2010-01-27, 11:47
Medlem
När man blir sådär snorig efter att ha snortat, kan man då snyta ut det, eller försvinner en del av amfetaminet då?
Citera
2010-01-27, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsweeper
När man blir sådär snorig efter att ha snortat, kan man då snyta ut det, eller försvinner en del av amfetaminet då?

vad tror du själv?
men bara för att va sån så blir man inte rinnig i näsan av amfetamin, det blir man av sockret som är med i din påse.

men ett tips är att inte hålla ditt rör precis vid näsborren utan kör in det en bit. och då menar ja en bit! med sedlar så ska det kunna sitta kvar i näsan utan att ramla ur, så håller du för andra borren med en hand och den andra håller du i fatet med linan och så har du ett partytrix. du vill inte att ditt sock ehrm pulver ska fastna bland näshår utan det ska upp i bihålorna för bästa effekt. om du drar nån lina i timmen så kan du med gott samvete snyta dig innan varje lina
Citera
2010-01-30, 09:29
Medlem
Makaron2s avatar
Jag hade nog oxå hellre kört så kanske, men får ändå en elt sjuk bild i huvudet.

Där sitter man med några polare och delar upp den vita högen. Jag tar min och häller ner pulvret i ett vattenglas. Med några förvånande blickar från kompisarna, tar jag fram en hästspruta (som man använder för att hälla vatten i munnen på hästarna) och suger upp innehållet i glaset.
''Ursäkta mig en stund.''
Sedan går jag in på toaletten och drar ner byxorna. Polarna undrar ju självklart vad jag håller på med och öppnar toadörren. Där står jag med rumpan i vädret och sprutan i högsta hugg på väg att föra in den i hålet där solen aldrig lyser.

Förlåt alltså men den bilden sitter som fastklistrad i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in