2025-02-02, 12:24
Medlem
Poorboys avatar
Hur länge håller era rus? Jag har kört en dagars race var och varannan vecka nu i några månader, testat från tre olika säljare och jag upplever att jag är ordentligt påtänd i många mer timmar än de 8 som skrivs i trådstarten.
Jag kan sitta och lira diablo eller liknande arpg i 12h sträck utan att tappa intresse på bara en dos, ~0,5-1g (relativt mycket men kan vara skit kvalite).
Men nu har jag börjat fundera på om det är för att det är andra substanser i tjacket (rc, meta, etc.) eller om det är för jag är så fokuserad på just spelandet att jag inte riktigt märker att det börjar avta förens jag närmar mig baseline.
Citera
2025-02-03, 12:52
Citat:
Ursprungligen postat av Poorboy
Hur länge håller era rus? Jag har kört en dagars race var och varannan vecka nu i några månader, testat från tre olika säljare och jag upplever att jag är ordentligt påtänd i många mer timmar än de 8 som skrivs i trådstarten.
Jag kan sitta och lira diablo eller liknande arpg i 12h sträck utan att tappa intresse på bara en dos, ~0,5-1g (relativt mycket men kan vara skit kvalite).
Men nu har jag börjat fundera på om det är för att det är andra substanser i tjacket (rc, meta, etc.) eller om det är för jag är så fokuserad på just spelandet att jag inte riktigt märker att det börjar avta förens jag närmar mig baseline.
Bombar du? Du får tag på bra saker säkert. Skratt på FS-forumet när man läste och folk varnade för dåliga produkter att dom började anklaga bra säljare för att banka produkten med "meta" bara för att det inte var sönderbankat som dom var vana vid. Hos någon annan.

Skulle säga allt tjack från darknet håller en dålig nivå jämfört med gatan av någon anledning. Jag är inte den enda som kommer med den insikten. Varför kan jag inte svara på exakt?
Citera
2025-02-03, 13:41
Medlem
Något som gör att man inte bör ta Theralen när man sätter stopp för rejset? Brukar ha som princip att inte köra mer än en natt vaken och sen landa på benso under eftermiddagen men vill hålla mig från allt annat nu för tiden och har kämpat för länge att komma ifrån dem blå men vill köra lite vaket då och då men tycker alltid det är för drygt att landa.
Citera
2025-02-06, 03:10
Medlem
Poorboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Bombar du? Du får tag på bra saker säkert. Skratt på FS-forumet när man läste och folk varnade för dåliga produkter att dom började anklaga bra säljare för att banka produkten med "meta" bara för att det inte var sönderbankat som dom var vana vid. Hos någon annan.
Ja jag bombar, snortar endast för att fylla på de få gånger jag känner att det behövs. Verkar råda lite olika meningar när det gäller hur meta rus känns men tycker inte att beskrivningarna passar in på hur mina rus känns, men man blir ju lite nojig just eftersom att det håller så länge.
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Skulle säga allt tjack från darknet håller en dålig nivå jämfört med gatan av någon anledning. Jag är inte den enda som kommer med den insikten. Varför kan jag inte svara på exakt?
Det är dock från DNM jag köpt, kanske stämmer att kvaliten är sämre överlag, men man är ju inte garanterad dunder bara för att kommer från gatan.
Citera
2025-02-06, 03:20
Medlem
Poorboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Något som gör att man inte bör ta Theralen när man sätter stopp för rejset? Brukar ha som princip att inte köra mer än en natt vaken och sen landa på benso under eftermiddagen men vill hålla mig från allt annat nu för tiden och har kämpat för länge att komma ifrån dem blå men vill köra lite vaket då och då men tycker alltid det är för drygt att landa.
En snabb sökning i tråden så hittade jag
(FB) Amfetamin FAQ - Vanliga frågor och svar
Själv använder jag mig bara av benso om jag vill avsluta racet tidigare och nyttja dagen efter lite mer. Annars landar jag au naturel. Tycker det är lite mysigt att dygna efter ett tjackrace. Man är lite dåsigt i huvudet och tankspridd.
Citera
2025-02-16, 20:03
Medlem
Hej, jag frågar i den här tråden då jag tror att det är i denna kunskapen finns. Jag har attentin (dexamfetamin) på recept. Jättebra, men tyvärr drabbas jag av att svår akne och ev rosascea (som är en hudsjukdom med koppling till blodkärl) när jag tar den. Huden blossar tydligt upp vid intag för att sedan ”gå ned” och lugna sig och gå tillbaka när medicinen är ute ur kroppen. Det är en extremt tydlig koppling till intag av medicinen. Jag har testat några gånger att krossa medicinen och snorta den. Inga hudutslag! Har någon en teori om kemin och biologin bakom detta? Kan inte riktigt vända mig till min psykiatriker med denna fråga hehe..
Citera
2025-02-22, 22:45
Medlem
Computerzs avatar
Är det bara hos mig som tjack håller i sig jääävligt länge? Jag kan ta 0.35g vid lunch utblandat med lite läsk. Sen kan jag ändå inte somna kl 03. Hur fan går det ihop. Det är över 15h på sån liten dos. Nu är jag nybörjare och har precis börjat testa mig fram. Hur fan gör folk som tar detta på kvällen? Tar du nåt vid 20-tiden på kvällen kan jag inte ens föreställa mig hur det är att försöka sova Behöver man sömntabletter för att få sova? Är det någon skillnad att ta det via näsan, blanda ut det i läsk osv?
Citera
2025-02-22, 23:02
Medlem
19As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Är det bara hos mig som tjack håller i sig jääävligt länge? Jag kan ta 0.35g vid lunch utblandat med lite läsk. Sen kan jag ändå inte somna kl 03. Hur fan går det ihop. Det är över 15h på sån liten dos. Nu är jag nybörjare och har precis börjat testa mig fram. Hur fan gör folk som tar detta på kvällen? Tar du nåt vid 20-tiden på kvällen kan jag inte ens föreställa mig hur det är att försöka sova Behöver man sömntabletter för att få sova? Är det någon skillnad att ta det via näsan, blanda ut det i läsk osv?

En stor grej med tjack är just att man INTE ska sova förräns du är helt slut, brukar ta ett par dagar.
Citera
2025-02-23, 09:53
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:

När jag gick på tjack varje dag och det fungerade så tog jag 150mg när jag vaknade (ca 04:30) och en påfyllnads dos á 100mg vid lunch (ca 10:00). Då kunde jag sova runt 21-22 utan problem. Båda doser intogs oralt.

Skulle aldrig få för mig att ta tjack klockan 20 om jag hade räknat med att sova den natten.
Citera
2025-02-23, 10:17
Medlem
Citat:

0.35g är inte en liten dos, nästan en halvt gram. Man tar förövrigt inte amfetamin om man har planer på att sova dom närmsta 24 tummarna.
Citera
2025-02-27, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
0.35g är inte en liten dos, nästan en halvt gram. Man tar förövrigt inte amfetamin om man har planer på att sova dom närmsta 24 tummarna.
tjack är långt ifrån för alla.. ser man folk på riktigt påtända vakna utan mat vatten på något man själv spolar ner.. hur skulle Sverige se ut då. Folk ska inte ha dunder om man blir påtänd flera dag . Å gud de är meta å gud ja har hittat blomster. . Meta det är meta i tjacket det rc bank det är allt. Hur fan skulle de se ut om någon får dunder.. å ger till sin vän långt åt helvete från alla tål tjack. Nah de är bra
Citera
2025-02-27, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banen
tjack är långt ifrån för alla.. ser man folk på riktigt påtända vakna utan mat vatten på något man själv spolar ner.. hur skulle Sverige se ut då. Folk ska inte ha dunder om man blir påtänd flera dag . Å gud de är meta å gud ja har hittat blomster. . Meta det är meta i tjacket det rc bank det är allt. Hur fan skulle de se ut om någon får dunder.. å ger till sin vän långt åt helvete från alla tål tjack. Nah de är bra

Vad pratar du om människa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in