2025-01-15, 18:49
Medlem
Va fan eller? Köpt tjack 3 ggr detta året, 1 gång fick jag något som inte ens var tjack, såg ut som och lukta som de skulle men 0 effekt skjöt i mig asmkt av de, sen 2 andra gånger bankat med äxkliga rc, behöver något bra ni vet för o självmedicinera går inte med de äxkliga som sålts de sista, har ni andra svårt o få tag i bra tjo också de sista?, är i gbg
Citera
2025-01-15, 19:57
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Va fan eller? Köpt tjack 3 ggr detta året, 1 gång fick jag något som inte ens var tjack, såg ut som och lukta som de skulle men 0 effekt skjöt i mig asmkt av de, sen 2 andra gånger bankat med äxkliga rc, behöver något bra ni vet för o självmedicinera går inte med de äxkliga som sålts de sista, har ni andra svårt o få tag i bra tjo också de sista?, är i gbg
Verkar vara många som har problem med kasst dos? Jag har haft turen att ha en bra kran i många många år men gjort bort mig där nu så kan inte återvända
Citera
2025-01-18, 03:38
Medlem
Cadells avatar
Jag har en fråga

Ponera att jag är en narcissist med psykopatiska drag

Finns det någon anledning för mig att välja just Benzo och amfetamin och har gjort så under många år?
Citera
2025-01-18, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Jag har en fråga

Finns det någon anledning för mig att välja just Benzo och amfetamin och har gjort så under många år?

Ja det är klart. Tjack och benso gör dina drag ännu värre, precis som du antagligen gillar.
Citera
2025-01-18, 07:10
Medlem
Citat:
Jag har en fråga

EDIT: Tillägg till min förra post.

Det kan också tänkas att det är benzot och tjacket som gör dig värre narcissistisk och psykopatisk också. Eller vet du med dig att du har haft dina "fasoner" sedan innan du började självmedicinera?

Oavsett så kan du nog räkna med att du kommer att bli mycket mera normal om du skulle ta smällen och kliva av båda ett längre tag. Men det beror väl på om du gillar dina fasoner/drag eller inte.

För både tjack och benzo (liksom alkohol) är ju annars ökända för att få folk att bete sig som de aldrig någonsin skulle göra i nyktert tillstånd - inklusive rena psykopatfasoner.

Själv blir jag ett psyko på alla droger utom gräs. Kanske inte psykopat men åt det hållet, plus en äcklig narcissist hur mycket jag än försöker dölja det. Vilket jag alltid har hatat mig själv för, men insåg inte förrän i gubbåldern att jag faktiskt kunde göra nåt åt det. Och skillnaden har blivit enorm också, sedan jag slutade helt med både attentin och aklohol några år sedan. Idag är jag morgonpigg och går och lägger mig tidigt, vilket antagligen famgår av min posthistorik här också. Kan verkligen rekommenderas!

Har sedan dess också insett att jag inte ens kan inte ens hantera socker eller kaffe, inte ens te, utan att bli missbrukig etc. Så jag har slutat helt med det också, och idag gillar jag mig själv mycket bättre. Inte alls samma psykfall längre heller.
Senast redigerad av busy-signal 2025-01-18 kl. 07:21.
Citera
2025-01-18, 10:44
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Jag har en påse amfetamin som jag inte kommer använda på länge. Jag ska bruka allvar med träningen istället. Hur ska jag förvara det så att det inte blir dåligt? Är vettigt att frysa det?
Citera
2025-01-18, 16:25
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
EDIT: Tillägg till min förra post.

Det kan också tänkas att det är benzot och tjacket som gör dig värre narcissistisk och psykopatisk också. Eller vet du med dig att du har haft dina "fasoner" sedan innan du började självmedicinera?

Oavsett så kan du nog räkna med att du kommer att bli mycket mera normal om du skulle ta smällen och kliva av båda ett längre tag. Men det beror väl på om du gillar dina fasoner/drag eller inte.

För både tjack och benzo (liksom alkohol) är ju annars ökända för att få folk att bete sig som de aldrig någonsin skulle göra i nyktert tillstånd - inklusive rena psykopatfasoner.

Själv blir jag ett psyko på alla droger utom gräs. Kanske inte psykopat men åt det hållet, plus en äcklig narcissist hur mycket jag än försöker dölja det. Vilket jag alltid har hatat mig själv för, men insåg inte förrän i gubbåldern att jag faktiskt kunde göra nåt åt det. Och skillnaden har blivit enorm också, sedan jag slutade helt med både attentin och aklohol några år sedan. Idag är jag morgonpigg och går och lägger mig tidigt, vilket antagligen famgår av min posthistorik här också. Kan verkligen rekommenderas!

Har sedan dess också insett att jag inte ens kan inte ens hantera socker eller kaffe, inte ens te, utan att bli missbrukig etc. Så jag har slutat helt med det också, och idag gillar jag mig själv mycket bättre. Inte alls samma psykfall längre heller.

Anledningen till att jag skrev ponera är att jag har lämnat min släkt bakom mig som var riktiga as
I den släkten fanns/finns en individ som är bra mycket äldre än mig och han var en skum jävel
han är på den kriminella skalan väldigt patetisk och jag vet att han garanterat är en narcissist
en jättebebis som tycker synd om sig själv för att polisen hatar honom
han har kört bil påverkad på benzo eller amfetamin
hotat folk till höger och vänster över skitsaker och har i sitt förflutet varit en väldigt skräckinjagande individ
det är hans signum... sätta skräck i folk

så jag är nyfiken över varför man som narcissist tar just de drogerna
vad händer med en sådan narcissist när de förlorar sitt största mobboffer de levt på i decennier?
Citera
2025-01-19, 22:18
Medlem
tjackiiiees avatar
Halloj kära medborgare.
Jag har en underlig fråga som jag inte hittar nått om och börjar bli lite smått galen
Kanske nån har haft liknande symptom eller vet vad det beror på?

När min man vill testa tjack så räcker det med en max 2 linor och 30 minuter senare blir han liksom,...eeehmn.. efterbliven? Och nått som mer liknar AT(känslig,deppig) Han förstår inte om man pratar normalt så pratar så långsamt jag kan med honom. Sen blir det fördröjning på svaret som halvmumlas fram... Vad fan kan de vara? Testat tre ggr samma resultat. Jag tar samma och blir mitt lugna men pratglada rus. Där uppstår frustrationen. Jag kan inte göra mig förstådd och han är helt seg
(Precis som sengångarna på Trafikverket i filmen zootropolis) aldrig varit med om de innan. Inget annan substans är medverkande, sovit bra innan. Är en stoner i vanliga fall men inte ens så här bäng blir han då..

Nån som kan tänka sig veta nått?

Han har tagit tjack förut och då va de inga problem .
Citera
2025-01-20, 08:35
Medlem
Citat:
Anledningen till att jag skrev ponera är att jag har lämnat min släkt bakom mig som var riktiga as
I den släkten fanns/finns en individ som är bra mycket äldre än mig och han var en skum jävel
han är på den kriminella skalan väldigt patetisk och jag vet att han garanterat är en narcissist
en jättebebis som tycker synd om sig själv för att polisen hatar honom
han har kört bil påverkad på benzo eller amfetamin
hotat folk till höger och vänster över skitsaker och har i sitt förflutet varit en väldigt skräckinjagande individ
det är hans signum... sätta skräck i folk

så jag är nyfiken över varför man som narcissist tar just de drogerna
vad händer med en sådan narcissist när de förlorar sitt största mobboffer de levt på i decennier?
Ok. Bra jobbat, det låter sunt av dig!

Jo, som sagt jag tror att man blir mer narcissistisk och egoistisk av både benso och tjack.

Mobbaren kan nog få rena psykosen, tills han har etablerat nytt lämpligt offer.
Citera
2025-01-20, 10:02
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Ok. Bra jobbat, det låter sunt av dig!

Jo, som sagt jag tror att man blir mer narcissistisk och egoistisk av både benso och tjack.

Mobbaren kan nog få rena psykosen, tills han har etablerat nytt lämpligt offer.

Tack som fan
Ah det är det bästa jag gjort i mitt liv

Det låter som ett fint öde för individen i fråga
Skithögen är redan svamlig och dum i huvudet som det är
Citera
2025-01-22, 16:42
Medlem
Någon som stött på konstigt ljusrosa tjack senaste tiden i gbg ? Det stinker av stark lukt liknande bensin eller konstig blomster

Först var det bra men sedan inte alls bra.. någon som upplever likadant? Känner mig mest konstig på det.. lite lätt piggare bara men inte så jäkla mycket..

mer att man nojjar kroppsligt.. tex konstig varm/kall känsla i händer och fötter...
Citera
2025-01-31, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonnieDarko
Någon som stött på konstigt ljusrosa tjack senaste tiden i gbg ? Det stinker av stark lukt liknande bensin eller konstig blomster

Först var det bra men sedan inte alls bra.. någon som upplever likadant? Känner mig mest konstig på det.. lite lätt piggare bara men inte så jäkla mycket..

mer att man nojjar kroppsligt.. tex konstig varm/kall känsla i händer och fötter...

Eurometh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in