Citat:
Ursprungligen postat av
Cadell
Jag har en fråga
Ponera att jag är en narcissist med psykopatiska drag
Finns det någon anledning för mig att välja just Benzo och amfetamin och har gjort så under många år?
EDIT: Tillägg till min förra post.
Det kan också tänkas att det är benzot och tjacket som gör dig värre narcissistisk och psykopatisk också. Eller vet du med dig att du har haft dina "fasoner" sedan innan du började självmedicinera?
Oavsett så kan du nog räkna med att du kommer att bli mycket mera normal om du skulle ta smällen och kliva av båda ett längre tag. Men det beror väl på om du gillar dina fasoner/drag eller inte.
För både tjack och benzo (liksom alkohol) är ju annars ökända för att få folk att bete sig som de aldrig någonsin skulle göra i nyktert tillstånd - inklusive rena psykopatfasoner.
Själv blir jag ett psyko på alla droger utom gräs. Kanske inte psykopat men åt det hållet, plus en äcklig narcissist hur mycket jag än försöker dölja det. Vilket jag alltid har hatat mig själv för, men insåg inte förrän i gubbåldern att jag faktiskt kunde göra nåt åt det. Och skillnaden har blivit enorm också, sedan jag slutade helt med både attentin och aklohol några år sedan. Idag är jag morgonpigg och går och lägger mig tidigt, vilket antagligen famgår av min posthistorik här också. Kan verkligen rekommenderas!
Har sedan dess också insett att jag inte ens kan inte ens hantera socker eller kaffe, inte ens te, utan att bli missbrukig etc. Så jag har slutat helt med det också, och idag gillar jag mig själv mycket bättre. Inte alls samma psykfall längre heller.