Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-15, 15:06
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Sluta ta mer och drick och är ordentligt så lär det lugna sig...
Ja, men det klart att jag har lagt band på mig själv och inte fortsätter. Som sagt så tar jag aldrig sånt här så det kanske inte är konstigt att man reagerar som man gör när man har hållit på i två dygn.
Citera
2022-08-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Ja, men det klart att jag har lagt band på mig själv och inte fortsätter. Som sagt så tar jag aldrig sånt här så det kanske inte är konstigt att man reagerar som man gör när man har hållit på i två dygn.

Ett halvt gram per dygn räcker gott om det e hyfsat dos
Citera
2022-08-15, 15:09
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ett halvt gram per dygn räcker gott om det e hyfsat dos
Tyckte detta var skitdåligt, därför jag köttade så förbannat.
Citera
2022-08-15, 15:10
Medlem
Citat:
Tyckte detta var skitdåligt, därför jag köttade så förbannat.

Då kanske du känner av koffeinet det e bankat med, huvudvärk och ledvärk osv
Citera
2022-08-15, 15:13
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Då kanske du känner av koffeinet det e bankat med, huvudvärk och ledvärk osv
Huvudvärk bara.

Känner mig typ grötig i huvudet på samma gång. Reducerad kognitiv förmåga, ett tryck på bröstet likt det man känner av vid panikångest.
Citera
2022-08-15, 15:27
Medlem
Citat:
Huvudvärk bara.

Känner mig typ grötig i huvudet på samma gång. Reducerad kognitiv förmåga, ett tryck på bröstet likt det man känner av vid panikångest.

Gissar på sömnbrist och att du suttit still länge och blivit stel runt bröstkorgen osv. Säkert känt dig varm och suttit och blivit kall.
Citera
2022-08-15, 19:18
Medlem
st33rs avatar
Tror fan det är farligare för kroppen att överdosera stora doser koffeinpulver än bra tjack.
Men man tenderar väl överdosera lättare om tjacket är uselt .

LD50 för koffein för en man på 75kg är 1,3 gram.
Med tanke på att vissa tattare sägs ha sålt tjack som innehåller 85% koffeinpulver så kommer man obehagligt nära .
Citera
2022-08-15, 20:15
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Gissar på sömnbrist och att du suttit still länge och blivit stel runt bröstkorgen osv. Säkert känt dig varm och suttit och blivit kall.
Du kan dina bi-effekter. Känns dock bättre nu. Kanske ska softa lite mer nästa gång om det blir en nästa gång.
Citera
2022-08-16, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Tror fan det är farligare för kroppen att överdosera stora doser koffeinpulver än bra tjack.

Med tanke på att vissa tattare sägs ha sålt tjack som innehåller 85% koffeinpulver så kommer man obehagligt nära .

Intressant, men borde man inte slänga i sig 1.3 gram direkt då för att det ska vara någon risk??? menar om man sprider ut doserna lär inte koffeinet samla sig direkt?
Citera
2022-08-16, 07:38
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Du är något på spåren i alla fall.

Tjacket mår man inte dåligt av, det är levernet som sliter på en och det är det förbannade banket som ställer till det på kort sikt. Med diverse panikångest, noja, stelheten och allt annat skoj man upplever titt som tätt.
Citera
2022-08-16, 10:35
Medlem
Citat:
Du kan dina bi-effekter. Känns dock bättre nu. Kanske ska softa lite mer nästa gång om det blir en nästa gång.
Tvinga i dig något att äta under tiden du tar även om det tar emot. Det känns skit att ta tjack utan någon föda alls under 1 dygn+. Landningen blir lättare också. Ett par tuggor på en pirog är torrt som fan men svälj ner med lite saft.
Senast redigerad av PhlattHjord 2022-08-16 kl. 10:37.
Citera
2022-08-16, 10:39
Medlem
illuminante9802s avatar
Optimera tjackracet

Hur hade ni gjort för att få de bästa tjackracet? Tänker både fysiskt och psykiskt, att klara sig så länge som möjligt utan de jobbigaste biverkningarna.
Hade ni förberett er några dagar innan med vitaminer, proteiner, magnesium osv? Vet att de är svårt att äta på tjack, men man kanske kan få i sig nån proteinshake eller pudding?
Kvalitén å beroende på person antar jag spelar roll.

Hur hade ni gjort för att få det mest optimala tjackracet, och orka med.

Benso osv är ”tillåtet” om de blir för jobbigt, kom gärna med svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in