2022-08-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mra205
Slänger i ett inlägg här i förhoppning om hjälp. Det är så att jag sitter på två kletiga tjack klumpar o jag har inte dexo hemma. Finns det nånting annat jag kan banka med? Eller är det bara att lufta och vänta ut? Tack på förhand Flashback.

Bred ut det på ett fat som om du smörar en frukostmacka, sen hackar du det till du blir less och upprepa det några gånger tills du är nöjd. Brukar inte ta allt för länge, ha det som pysselgöra med fingrarna en stund medan du ser på tv bara. Lycka till.
Citera
2022-08-18, 02:14
Medlem
Mra205s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiverseJobbare
Bred ut det på ett fat som om du smörar en frukostmacka, sen hackar du det till du blir less och upprepa det några gånger tills du är nöjd. Brukar inte ta allt för länge, ha det som pysselgöra med fingrarna en stund medan du ser på tv bara. Lycka till.

Jag älskar Flashback! Tack. Dum fråga kanske men det borde gå att bomba eller hur? Då blir det roligare att pyssla också tänker jag.
Citera
2022-08-18, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mra205
Jag älskar Flashback! Tack. Dum fråga kanske men det borde gå att bomba eller hur? Då blir det roligare att pyssla också tänker jag.

Jodå. Bompa, panga eller skicka upp det i tvåan är inga problem. =)
Citera
2022-08-18, 02:20
Medlem
Mra205s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiverseJobbare
Jodå. Bompa, panga eller skicka upp det i tvåan är inga problem. =)

Ja men då så, då åker karusell. Återigen, tack.
Citera
2022-08-18, 10:18
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Det går knappt äta en macka på tjack och du föreslår tacos?
Det går inte bara pressa i sig utan någon hungerkänsla, så är det för mig iaf.
Kan äta var 3:e dag ibland och inte må det minsta dåligt av det.

Bästa är smoothies, shakes, yoghurt och lite vitaminer.
Dock glömmer man detta lika lätt som att dricka vatten när man super.

Som du skriver är vi alla olika. Jag har nästan aldrig haft svårt att äta på tjack (och nej det beror inte på dåliga varor). Dem gångerna jag väl har svårt att äta på tjack så brukar sakerna jag listade vara hyffsat "enkla" att få i sig jämfört med annat. Tacos uppskattas eftersom det är krispigt och fullt av vätska. Att äta en torr smörgås är naturligtvis mycket jobbigare men går det också om man hinkar i sig mjölk med varje tugga
Citera
2022-08-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Hur har du tid att sitta och bli kränkt över det faktum att folk är olika och fungerar olika på olika substanser?

Jag har över 10 års erfarenhet av amfetamin och har för tillfället 3 timmars sömn sedan i fredags morse. Jag har precis dammat av 2 arbetsdagar utan problem och jag har aldrig ens känt en tillstymmelse till paranoia pga mitt missbruk.
okay bravo miestro, du fungerar som en "vanlig person" när du är knarkare, vad vill du att man ska säga?
knappast något att vara stolt över, men you do you bro
Citera
2022-08-18, 23:56
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
okay bravo miestro, du fungerar som en "vanlig person" när du är knarkare, vad vill du att man ska säga?
knappast något att vara stolt över, men you do you bro

Kanske inte är så jävla lätt som man tror att hålla det på en lagom nivå, tänk på det.
Det finns ej fugerade missbrukare och det finns missbrukare med jobb, familj och barn. jag ligger väl någonstans däremellan.
Citera
2022-08-19, 12:10
Medlem
Thraxxs avatar
Snabb fråga, Amfetamin + Subutex + Benzo?

Har dragit ett par rejäla linor sen tidigt i morse och fått gjort mitt så att säga på tjacket nu, Städat runkat lyssnat på musik det vanliga tjack beteendet.

Så nu vill landa & bara mysa i soffan, kan jag ta Subutex + Lorazepam är det lugnt eller?
Senast redigerad av Thraxx 2022-08-19 kl. 12:11. Anledning: Tillägg
Citera
2022-08-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx

Har dragit ett par rejäla linor sen tidigt i morse och fått gjort mitt så att säga på tjacket nu, Städat runkat lyssnat på musik det vanliga tjack beteendet.

Så nu vill landa & bara mysa i soffan, kan jag ta Subutex + Lorazepam är det lugnt eller?
Undrar bara nyfiket vad du tänkt Lorazepamen ska tillföra mer än vad Subutex’n ensamt?
Citera
2022-08-19, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx

Undrar, precis som coked-suitman vad syftet med Lorazepamen är?

Jag tycker att du skall spara din Lorazepam, och enbart köra på Subutex.
Citera
2022-08-19, 20:20
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Undrar bara nyfiket vad du tänkt Lorazepamen ska tillföra mer än vad Subutex’n ensamt?

Ville mer eller mindre egentligen enbart boosta Subutex ruset med Lorazepam, och det fungerade ju alldeles utmärkt, är redigt mysig och go nu
Citera
2022-08-19, 20:21
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Undrar, precis som coked-suitman vad syftet med Lorazepamen är?

Jag tycker att du skall spara din Lorazepam, och enbart köra på Subutex.

Men idag var det Fredag så det fick bli både Subutex och Lorazepam nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in