2023-07-22, 16:44
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domellino
När jag tog tjack idag (bombade och drog en lina direkt efter) så kände jag mig svag, fysiskt. Armarna kändes som nudlar och benen stela. Kan detta vara tecken på en lätt överdos?

Notera att jag använt från denna batch ett dussin gånger tidigare och aldrig känt såhär.

Hänt mig också. Jag svimmade även. Men hade dåligt allmäntillstånd för tillfället, som jag drog slutsatsen att det spelade in.
Citera
2023-07-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Hänt mig också. Jag svimmade även. Men hade dåligt allmäntillstånd för tillfället, som jag drog slutsatsen att det spelade in.
Det är skumt alltså.
Jag hade ätit en rätt så stadig frukost och druckit en hel del vatten innan också. Har ej tagit några andra substanser i samband med tjack-intaget.
Citera
2023-07-22, 17:03
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Det är skumt alltså.
Jag hade ätit en rätt så stadig frukost och druckit en hel del vatten innan också. Har ej tagit några andra substanser i samband med tjack-intaget.

Var rädd om dig xoxo
Citera
2023-07-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Var rädd om dig xoxo
Tack detsamma kompis <3
Citera
2023-07-22, 17:08
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canabbis
Är det möjligt att genom någon process omvandla amfetamin pulver till e-vätska för vaporizering?
Nej
Citera
2023-07-23, 03:26
Medlem
Citat:
Det är skumt alltså.

Det är nog bara din stackars kropp som är slutkörd och behöver ta igen sig ett litet slag. Om jag får gissa fritt så har du säkert kört på rätt frekvent någon vecka och bara inte märkt av hur utmattad du varit. Om jag har rätt i det så se till att bara sova och äta i två-tre dygn så borde du vara på banan igen. Lycka till, my man!
Citera
2023-07-23, 16:24
Medlem
Är det ett bra tecken när aceton tar bort blomsterdoften? Har för mig att denna kvarstått vid tidigare tvättar.
Citera
2023-07-28, 14:55
Bannlyst
Hur länge sitter rösterna kvar i huvudet efter ca 6 månaders missbruk? Varit ren i en månad. Har kraftiga tvångstankar som tyckts ha tagit sig utanför mitt huvud dvs rena hörselhallucinationer. Jag hör rösterna konstant, lika klart som att knäppa med fingrarna, fast som tinnitus, det tycks komma från inom 10m avstånd, men det stämmer inte då tex pantburksskrammel från 50m ifrån låter exakt som rösterna, i princip alla ljud omvandlas till tvångstankarröster som låter i fysiska ljudvågor in till mitt öra, och då menar jag även fågelkvitter och andra människors prat på distans, vilket inte fanns förut såklart. Det är inte hppd. Nu till frågan då det inte är något mysterium direkt utan det verkar råda nån psykos. Vilket antipsykotiskt ska jag rent hypotetiskt beställa från darkweb? Hjärnan verkar kollapsa eller så, blir värre för varje dag typ, men orkar inte bry mig. Rangordna gärna vilket antipsykotiskt som är bättre än övriga då jag måste stämma av mot utbudet. Har inte möjlighet att besöka svennealkoholisternas sektlokaler för att få tag på legaliserade narkotikan nämnd ovan, är dessutom inte i EU.
Citera
2023-07-28, 20:54
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkojjarOmSvenskar9
Hur länge sitter rösterna kvar i huvudet efter ca 6 månaders missbruk? Varit ren i en månad. Har kraftiga tvångstankar som tyckts ha tagit sig utanför mitt huvud dvs rena hörselhallucinationer. Jag hör rösterna konstant, lika klart som att knäppa med fingrarna, fast som tinnitus, det tycks komma från inom 10m avstånd, men det stämmer inte då tex pantburksskrammel från 50m ifrån låter exakt som rösterna, i princip alla ljud omvandlas till tvångstankarröster som låter i fysiska ljudvågor in till mitt öra, och då menar jag även fågelkvitter och andra människors prat på distans, vilket inte fanns förut såklart. Det är inte hppd. Nu till frågan då det inte är något mysterium direkt utan det verkar råda nån psykos. Vilket antipsykotiskt ska jag rent hypotetiskt beställa från darkweb? Hjärnan verkar kollapsa eller så, blir värre för varje dag typ, men orkar inte bry mig. Rangordna gärna vilket antipsykotiskt som är bättre än övriga då jag måste stämma av mot utbudet. Har inte möjlighet att besöka svennealkoholisternas sektlokaler för att få tag på legaliserade narkotikan nämnd ovan, är dessutom inte i EU.

Sök hjälp via vården för dina problem, tveksamt om antipsykotiska preparat finns på darkweb. Däremot skriver de ut antipsykotisk medicin även fast man inte ens har problem med psykoser via ordinarie-vården i Sverige, så enkelt är det.
Citera
2023-07-29, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkojjarOmSvenskar9
jag skulle satsa på olanzapine som första val för att bryta psykosens alla olika grejer så som röster.

Funkar ganska snabbt och du sover bra på den. Om du hittar det någonstans. Testa det en vecka i streck
Citera
2023-08-04, 18:40
Medlem
Dum fråga kanske men tjejen påstår att låta lösningen stå och dra o ett par timmar är det man ska göra, förstår poängen med att allt löser upp sig men kan inte tänka mig att det blir mycket mer potent än ifall man ser till att man löser upp de bra o drar i sig på en gång? Någon som har svar på detta?
Citera
2023-08-04, 19:45
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokamedgas
Dum fråga kanske men tjejen påstår att låta lösningen stå och dra o ett par timmar är det man ska göra, förstår poängen med att allt löser upp sig men kan inte tänka mig att det blir mycket mer potent än ifall man ser till att man löser upp de bra o drar i sig på en gång? Någon som har svar på detta?

Låter märkligt... Är det damm och dylikt hon vill ha i lösningen är det dock korrekt att låta det stå ett par timmar Helst i en öppen behållare helt oskyddat på vardagsrumsbordet, kanske.

Skämt åsido så löser sig väl amf väldigt snabbt i vatten vad jag vet, det kan ju inte bli mer än upplöst eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in