2011-04-09, 00:23
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ingen fara alls.

okok, hade ju läst i faq`en att man inte ska blanda, men då äre bara att köra på. Tack för svaret.
Citera
2011-04-09, 01:13
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
okok, hade ju läst i faq`en att man inte ska blanda, men då äre bara att köra på. Tack för svaret.

Det är ju ingen blandning om du tar Tramadol en dag innan.. Anledningen till att det kan vara dåligt att blanda är eftersom Tramadol är neråt medan Amfetamin är uppåt. Du får speedball-effekt i princip, hjärnan skickar dubbla signaler till hjärtat, Tramadol vill sakta ner, Amfetaminet vill skynda på.

Tramadol har en halveringstid på cirka sex timmar, så det är med andra ord ingen fara.
Citera
2011-04-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
någon som använt sig av denna substans på Peace and Love ? hur gick det, vad ska man tänka på

Ha det i din sovsäck som du paketerat in då de letar igenom väskorna "noga" vid första ingången, de har aldrig tid att kolla allas sovsäckar oavsett om de läser här.

Sen blir man visiterad varje gång man ska in/ut ur camping och festivalområdet så kallingarna eller myntfickan på byxorna är det som gäller. Har du keps/ mössa måste du lyfta på denna.

Det springer runt en "hel del" poliser, civilare och ordningsvakter men på dagen har alla solglasögon och på natten är det lugnt, se dock till att inte vara den enda med solglasögon på natten, den tabben gjorde jag Men allmänt diskret, snacka inte om det med folk du precis träffat och snorta endast i tältet relativt tyst så går det nog bra!
Citera
2011-04-09, 01:50
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Det är ju ingen blandning om du tar Tramadol en dag innan.. Anledningen till att det kan vara dåligt att blanda är eftersom Tramadol är neråt medan Amfetamin är uppåt. Du får speedball-effekt i princip, hjärnan skickar dubbla signaler till hjärtat, Tramadol vill sakta ner, Amfetaminet vill skynda på.

Tramadol har en halveringstid på cirka sex timmar, så det är med andra ord ingen fara.

Tar jag en medel/stor dos på kvällen brukar jag känna av den nästa dag, därav oroligheten. Men det låter inte så farligt i dessa små doser, hade bara tänkt att ta 0,2-0,4 utspritt på morgonen/dagen.

Men en fråga till, kan jag ta tramadol igen på kvällen utan problem? efter tjacket då.
Senast redigerad av SpirituzSancti 2011-04-09 kl. 02:16.
Citera
2011-04-09, 10:39
Medlem
Citat:
Tar jag en medel/stor dos på kvällen brukar jag känna av den nästa dag, därav oroligheten. Men det låter inte så farligt i dessa små doser, hade bara tänkt att ta 0,2-0,4 utspritt på morgonen/dagen.

Men en fråga till, kan jag ta tramadol igen på kvällen utan problem? efter tjacket då.

Blandningen är som sagt inte nyttig, men mest troligt är det ingen fara om du inte kör på stora doser (för dig själv) samtidigt. Jag mådde piss av det men vet en del som tycker att det funkar. Även sub och tjack och det bör ju i så fall vara värre.
Citera
2011-04-09, 16:47
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Hmm, är inte det neurotoxit (eller hur man säger) att blanda droger som påverkar serotoninet och dopaminet? tex tjack + mdma, eller som nu tramadol å tjack? Ingen nojja, undrar bara?
Citera
2011-04-09, 17:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Hmm, är inte det neurotoxit (eller hur man säger) att blanda droger som påverkar serotoninet och dopaminet? tex tjack + mdma, eller som nu tramadol å tjack? Ingen nojja, undrar bara?

Tänk på att CS ihop med tramadol ökar risken för kramp också, vet ej om det blir neurotoxit ihop med tramadol.
Citera
2011-04-13, 05:22
Medlem
Octobans avatar
mm, mysig morronläsning.. Mitt kommer idag..Lovar ju marathon på mig om jag sitter uppe till tjugo över fem när jag går på påskmust en onsdag..

Ska va 60-65, tänkte jag köper "rent" direkt så får jag späda själv med dextrosol...

Återkommer när oskulden tackat o gått.
Citera
2011-04-13, 05:49
Medlem
Exportorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octoban
Ska va 60-65, tänkte jag köper "rent" direkt så får jag späda själv med dextrosol...
Varför skulle du vilja späda ut det?
Citera
2011-04-14, 21:12
Medlem
Octobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exportoren
Varför skulle du vilja späda ut det?

Bra fråga så här 2 dygn senare, fullständigt slöseri på gubben!

bäst tog ju bomben helt klart... med lite kreatin i.

god natt^^
Citera
2011-04-14, 22:21
Medlem
weedsones avatar
Anser ni att det finns någon minimimängd när man ska bomba, för att det ska vara värt det? Kommer hämta riktigt potent tjack imorrn, och hade väll tänkt smyga i mig en mindre mängd under fredagen... max 0,3a tror jag. Bomba 0,2a och resten i näsan eller allt i näsan?
Citera
2011-04-14, 22:33
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Anser ni att det finns någon minimimängd när man ska bomba, för att det ska vara värt det? Kommer hämta riktigt potent tjack imorrn, och hade väll tänkt smyga i mig en mindre mängd under fredagen... max 0,3a tror jag. Bomba 0,2a och resten i näsan eller allt i näsan?
Jag skulle köra allt i näsan. Det finns inga bra anledningar till att ta amfetamin oralt, sålänge man inte har något fel på näsan dvs. Dom gångerna jag har bombat och blivit nöjd har jag kört 0,5 eller mera, då har det inte varit dåliga grejer heller.

Men som med allt när det kommer till droger så är det individuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in