2011-04-15, 00:44
Medlem
weedsones avatar
Jo, biotillgängligheten talar för det... och jag har egentligen ingenting emot att snorta i allmänhet... men det känns liksom som att man suger i sig en hel sandlåda bara för att få i sig en 0,1a. Så kändes det senast iaf
Citera
2011-04-15, 11:03
Medlem
backflash21s avatar
hej allesammans. hur får man tag på bra tjo i stockholm? Min kran har slut
Citera
2011-04-15, 11:57
Medlem
Subject9s avatar
Kort fråga: Använde en dos (200mg) utan refills natten mot torsdag, och jag kunde inte sova före morgonen mot idag (alltså cirka 26 timmar efter att ruset gick ur), är det normalt?
Citera
2011-04-15, 12:23
Bannlyst
Jag tänkte köra Tjack en hel vecka. Hur ska jag lägga upp det hela? Ska jag ha antipsykotiska tabbletter? Ska jag ha mycker benxo, valium och flunizar för det är ju viktigt att sova och jag kan inte sova på tjack så några flunizar kan väl vara till hjälp? Vill inte få någon psykos så jag kan ju slänga i mig zyprexa under ruset.
Citera
2011-04-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Kort fråga: Använde en dos (200mg) utan refills natten mot torsdag, och jag kunde inte sova före morgonen mot idag (alltså cirka 26 timmar efter att ruset gick ur), är det normalt?

Det är inte alls ovanligt om du är ny på tjack.
Citera
2011-04-15, 14:27
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiVeganLunatic
Det är inte alls ovanligt om du är ny på tjack.

Finns det någon bra metod för att hjälpa mot det utan att använda benzo?
Citera
2011-04-15, 15:32
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigPundare
Jag tänkte köra Tjack en hel vecka. Hur ska jag lägga upp det hela? Ska jag ha antipsykotiska tabbletter? Ska jag ha mycker benxo, valium och flunizar för det är ju viktigt att sova och jag kan inte sova på tjack så några flunizar kan väl vara till hjälp? Vill inte få någon psykos så jag kan ju slänga i mig zyprexa under ruset.
Varför ska du köra en hel vecka ifall du inte lärt dig sova under ruset än? Ifall du ska köra ett race utan att helt ha sönder kroppen är sömn och mat a och o. Ät bra med mat och tvinga till dig sömn eller skit i att köra.
Citera
2011-04-15, 16:01
Medlem
Citat:
Finns det någon bra metod för att hjälpa mot det utan att använda benzo?

Vräk i dig mat. Sömntabletter. Sprit. Finns mängder av sätt, jag hatar benso och har aldrig använt det för att kliva av tjacket.

Citat:

Om du tar tjack sällan förstår jag inte varför du vill sova? Det är ju skoj när man blir lite förvirrad i hjärnan. Jag skulle oroa mig mer för den jävla benson om jag var du. Jäkla rävgift det där.
Citera
2011-04-15, 16:12
Medlem
Diablesss avatar
Citat:

Vad är vitsen med att vara påtänd så pass länge? Till slut ger ju inte doserna något annat än känslan av att vara hyfsat ok.
Citera
2011-04-15, 18:03
Medlem
s0lstickepojkens avatar
Citat:
Jag sov väldigt lätt 4-5 timmar på 60 timmar när jag tog tjack första gången (ca400mg) var helt förstörd känndes de som på måndag och tisdagen på jobbet, blev lite värre än jag räknat med
Citera
2011-04-15, 20:24
Medlem
Mandic!s avatar
Är det vanligt att svettas mycket på amfetamin? Brukar inte uppleva detta annars. Kan ju iofs bero på annat med.
Citera
2011-04-15, 20:31
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Är det vanligt att svettas mycket på amfetamin? Brukar inte uppleva detta annars. Kan ju iofs bero på annat med.
Det är inte ovanligt, kom ihåg att dricka lite vatten samt käka då och då ifall du kör längre perioder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in