2012-12-12, 15:37
Medlem
Dementerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Någon annan som har problem med väldiga svettningar under rusen?
Så jävla irriterande.

Jag brukar kunna svettas ordentligt, framför allt då man är nypåtänd alternativt då euforin lagt sig.

Detta är väl knappast ovanligt dock då tjack ökar både puls och blodtryck ökar.
Citera
2012-12-12, 16:30
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Någon annan som har problem med väldiga svettningar under rusen?
Så jävla irriterande.

Det kan möjligtvis bero på en eventuell Koffazon-bankning för det har jag hört att det ska göra så att svetten sprutar

Citera
2012-12-12, 18:11
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Det kan möjligtvis bero på en eventuell Koffazon-bankning för det har jag hört att det ska göra så att svetten sprutar

Sprutar bra med svett utan koffazonbankat iaf på normal dos, vid större doser då forsar det konstant men det är ju skönt och man är påtänd så vad gör det?
Citera
2012-12-12, 19:30
Medlem
RCs avatar
Var får man lättast tag på detta i sthlm? Plattan?
Citera
2012-12-12, 21:37
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC
Näe, plattan funkar för sub och benzo pga man kan få det i karta. Tjack skulle du nog få totalt skitpulver 9 gånger av 10.
Citera
2012-12-12, 21:44
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC

Nej, det tror jag verkligen inte är stället du bör leta på. klubbar och krogar är det ganska lätt att hitta någon som har och bjud på en öl och var trevlig så är det nog inga problem att han fixar så du får kontakt med hans kran.
Citera
2012-12-12, 22:27
Medlem
timetoendits avatar
Har aldrig provat kokain, men däremot vanligt - och metaamfetamin och vad man kan läsa överallt är att majoriteten ser amfetamin som smutsigt/skadligt och ger en vidrig AT. De få gångerna jag har provat det har jag klarat mig helt utan at och tycker att det är en riktigt skön drog. Är amfetamin så mycket sämre/skadligare än vad kokain är? Drar man på sig skador snabbt vid helganvändning? Verkar ju så sjukt ovärt att köpa kokain även om man bara använder det vid speciella tillfällen.
Citera
2012-12-12, 22:57
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Har aldrig provat kokain, men däremot vanligt - och metaamfetamin och vad man kan läsa överallt är att majoriteten ser amfetamin som smutsigt/skadligt och ger en vidrig AT. De få gångerna jag har provat det har jag klarat mig helt utan at och tycker att det är en riktigt skön drog. Är amfetamin så mycket sämre/skadligare än vad kokain är? Drar man på sig skador snabbt vid helganvändning? Verkar ju så sjukt ovärt att köpa kokain även om man bara använder det vid speciella tillfällen.
Koks är en tråkig jävla drog som har fått sin status genom media, filmer och kändisar. Tjacket äger kokain imo, längre ruslängd, skönare stimulans osv osv. Dock är benzo ett måste mot insomnian för mig. Sen får inte jag heller avtändningar på amfetaminer.

Ang skadlighet har jag för mig att koks är skadligare vid ett hårdare bruk, dock inte säker så googla gärna.
Citera
2012-12-13, 15:07
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Koks är en tråkig jävla drog som har fått sin status genom media, filmer och kändisar. Tjacket äger kokain imo, längre ruslängd, skönare stimulans osv osv. Dock är benzo ett måste mot insomnian för mig. Sen får inte jag heller avtändningar på amfetaminer.

Ang skadlighet har jag för mig att koks är skadligare vid ett hårdare bruk, dock inte säker så googla gärna.

Vilken bensodiazipin tycker du är bäst mot insomnia? Zopliklon eller Xanor är väl att rekommendera, men i icke-benso så är stilnoct och propovan inte helt dåligt dom.Annars är en beprövad metod att ta en liten tjack dos ,ca 0.1 så somnar man.Hörde talas om det och det har funkat bra på många.
Citera
2012-12-13, 22:20
Medlem
Preatures avatar
Hej, har velat testa tjack ett tag nu för att klara av bättre studier. Hur stor dos skulle ni rekommendera för en nybörjare inom tjack för att nå mitt mål? Bor i gbg och räknar inte med att få mycket mer än standarden här. Frågan är säkert redan ställd och besvarad men att läsa sig egenom 250 sidor för att få reda på de är ju halvsegt och standarden förändras ju alltid. Tack på förhand!!
Citera
2012-12-13, 23:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Vilken bensodiazipin tycker du är bäst mot insomnia? Zopliklon eller Xanor är väl att rekommendera, men i icke-benso så är stilnoct och propovan inte helt dåligt dom.Annars är en beprövad metod att ta en liten tjack dos ,ca 0.1 så somnar man.Hörde talas om det och det har funkat bra på många.
Triazolaaaaaaaam ihop med något med längre halveringstid.
Citera
2012-12-13, 23:17
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Bara testat etizolam och xanor, tycker båda funkat sjukt bra för ändamålet.

Citat:
Ursprungligen postat av Preature
Hej, har velat testa tjack ett tag nu för att klara av bättre studier. Hur stor dos skulle ni rekommendera för en nybörjare inom tjack för att nå mitt mål? Bor i gbg och räknar inte med att få mycket mer än standarden här. Frågan är säkert redan ställd och besvarad men att läsa sig egenom 250 sidor för att få reda på de är ju halvsegt och standarden förändras ju alltid. Tack på förhand!!
Jag tycker du ska satsa på nån RC-amfetamin istället för att försöka plugga på kasst gatutjack som ofta innehåller meta och massa annat tjaffs. Jag skulle satsa på 3-FA eller 2-FMA från nån RC-shop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in