2011-03-23, 14:28
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Ja, det är vanligt med hörselhallucinationer. Händer hela tiden. "Katten i ögonvrån" är också vanlig, en liten skugga som rör sig i ögonvrån.

Bara efter drygt ett dygn på meta så satt jag och en kompis och undrade vem fan tidningsbudet var och ifall han skulle sparka in dörren eller inte.
Upplevde att man blir rätt lätt paranoid, och det är ju allmänt känt att paranoia är en biverkning av att vara vaken för länge - drugs or no drugs.
Går detta att tillfälligt "bota" genom neuroleptika? Efter fem dygn och tjacket tagit slut och är påväg ut ur kroppen är det ganska otrevligt faktiskt.
Citera
2011-03-23, 16:54
Medlem
smokey.the.bears avatar
Fick allt tatt i hederligt amfetamin. Det var på tiden fan. Allt är meta nuförtiden.
Men nu allt... Long time no see!

Ja i princip allt tjack som kretsar nuförtiden är metamfetamin. Varför? Billigare att tillverka, potentare etc. Tyck vad ni vill om detta, men thats how it is!
Citera
2011-03-23, 17:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Fick allt tatt i hederligt amfetamin. Det var på tiden fan. Allt är meta nuförtiden.
Men nu allt... Long time no see!

Ja i princip allt tjack som kretsar nuförtiden är metamfetamin. Varför? Billigare att tillverka, potentare etc. Tyck vad ni vill om detta, men thats how it is!
Trodde det var tvärtom, men där ser man.. Vet inte om jag stött på det någon gång, vet bara att det som sades vara meta inte var det en gång.
Citera
2011-03-23, 20:25
Medlem
Stonedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Trodde det var tvärtom, men där ser man.. Vet inte om jag stött på det någon gång, vet bara att det som sades vara meta inte var det en gång.

Ja de flesta som tar tjack har nog fått i sig lite meta. Även om det är att det bara är meta utblandat i vanligt tjack.
Citera
2011-03-24, 11:57
Medlem
Snurre94s avatar
När man har AT så mår man ju inte särskilt bra. Iallafall inte jag, många polare får inte alls AT på amfetamin, men det är inget som är farligt med en jobbig AT ?
jag brukar få riktigt jobbiga ATs.
Citera
2011-03-24, 19:53
Medlem
Kronoparks hunds avatar
I går var första gången jag kom i kontakt med amfetamin ( som det sas vara )
Kranen i sig verkade vara riktigt sjysst och lite mer erfaren än dom andra jag har snackat med och jag fick köpa en gubbe av han.

Jag tog en lina på jag vet inte hur mycket när jag kom hem och upplevde att jag blev lite seg men väldigt koncentrerad samt att jag fick väldigt lite sömn.

Idag testade jag en till lina av detta och kände samma sak som går dagen. Kan rus varifera från person till person eller fick jag något som vart jävligt blandat eller var det ens amfetamin?
Citera
2011-03-24, 21:28
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoparks hund
I går var första gången jag kom i kontakt med amfetamin ( som det sas vara )
Kranen i sig verkade vara riktigt sjysst och lite mer erfaren än dom andra jag har snackat med och jag fick köpa en gubbe av han.

Jag tog en lina på jag vet inte hur mycket när jag kom hem och upplevde att jag blev lite seg men väldigt koncentrerad samt att jag fick väldigt lite sömn.

Idag testade jag en till lina av detta och kände samma sak som går dagen. Kan rus varifera från person till person eller fick jag något som vart jävligt blandat eller var det ens amfetamin?

Det beror ju på hur stora linor du tog, med den kvaliteten vi har i Sverige så borde du ta en 0,2a att börja med, en fjärdedel av det du har i påsen ungefär.

Självklart var han trevlig mot dig, det är såna som dig han tjänar pengar på, förmodligen blåste han dig dock, det du beskrev lät som riktigt sönderbankat amfetamin
Citera
2011-04-06, 15:13
Medlem
pumse1337s avatar
någon som använt sig av denna substans på Peace and Love ? hur gick det, vad ska man tänka på
Citera
2011-04-06, 15:18
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
någon som använt sig av denna substans på Peace and Love ? hur gick det, vad ska man tänka på
Jag gjorde det förra året. Du behöver inte tänka på något speciellt, det är så jävla mycket folk där att ingen märker att du är extra vaken. Men lite diskret kan man ju vara, man behöver inte springa naken eller slåss med funktionärer bara för att man sniffat på påsen.
Citera
2011-04-08, 20:43
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Hur säkert är det att ta ca 2-400mg tramadol nu för att sedan ta tjack imorgon?

Snabba svar tack.
Citera
2011-04-08, 22:40
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurre94
När man har AT så mår man ju inte särskilt bra. Iallafall inte jag, många polare får inte alls AT på amfetamin, men det är inget som är farligt med en jobbig AT ?
jag brukar få riktigt jobbiga ATs.

På vilket sätt skulle det vara farligt?
Eller sätter du likhetstecken mellan kraftig AT & bestående men?

Jag har också haft rejäla avtändningar på speed; tofflat runt hemma dubbelvikt,stissig och varit helt jävla trasig.Å andra sidan har jag aldrig haft en fallskärm av benso heller.
Vid ett tillfälle åkte jag och jobbade efter ett 2 dygns-race. Ingen höjdare,nej...

Ladd däremot har en mycket enklare AT, lite som en simpel baksmälla.
Citera
2011-04-09, 00:19
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Hur säkert är det att ta ca 2-400mg tramadol nu för att sedan ta tjack imorgon?

Snabba svar tack.
Ingen fara alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in