Citat:
Ursprungligen postat av
Potatismos81
Behöver lite hjälp..
Har kört tjack ett tag och det funkar sådär. Gillar absolut känslan och kicken men det känns inte som att det funkar ”som det ska”?
Jag kör alltid upp i snoken. Ca 100-200mg med 40min-1h mellan doserna.
Jag ska försöka beskriva ruset så bra jag kan. Jag pratar en massor och blir ovanligt social (är väldigt introvert som person). Jag jobbar mycket mer effektivt och uppgifter jag vanligtvis skjuter upp blir helt plötsligt mycket roligare att ta tag i.
Hjärtat slår en aning snabbare och hårdare.
Jag får aldrig större pupiller. Jag har naturligt rätt så stora pupiller men det är nästan så att jag tycker att de blir mindre när jag drar tjack? Jag har inga problem att somna alls. Blir trött som vanligt och jag kan utan problem gå å lägga mig och somna även när jag precis dragit en lina. Hungerkänslorna försvinner och jag känner inget sug efter mat, men har absolut inga problem med att äta ändå. Kan trycka en hel pizza utan problem, de ända är att jag inte riktigt känner av hungern. Jag får aldrig nån sån ”stirrig” blick. Känner inte heller av någon större känsla av lycka.
Sammanfattningsvis så är det ända jag känner är att jag blir lite mer social och att hjärtat slår fortare. Vissa tillfällen blir jag väldigt darrhänt..?
Min fråga är nu då: Är denna beskrivningen av rus så som det ”ska” kännas? Om inte, hur ska det kännas?
Detta är en ungefärlig beskrivning. Ibland känner jag av mer, vissa tillfällen känner jag inget alls.. Tanken har stått mig att jag har haft otur varje gång och att det bara är dåligt tjack. Men jag känner ju fortfarande av det till en viss det? Det är som att jag bara får halva effekten.
Samma med AT:n. Ibland är den hemsk och jag tar mig inte upp ur sånger på en hel dag, ibland känns det inget alls.
Någon som har fått samma upplevelse eller förstår vad jag menar och har någon aning om vad det beror på?
Spontan reaktion från mig är att du kör små doser, alternativt har väldigt utslaget tjack. Darrigheten kan vara att det är slaget med en massa koffein.
Det du beskriver är utan tvekan effekterna av att ta tjack. Men om ditt tjack är bankat med en massa skit så kan det bli så att dessa effekter tar överhanden om du ökar doseringen.
Att du kan somna utan problem är enligt mig en stor indikation på att tjacket håller alldeles för låg kvalitet.