2025-05-17, 16:12
Medlem
buisnismannens avatar
Jag tar inte tjack men kommit över ett parti billigt jag ska sälja med vinst. Det är kletigt och gulvitt och är både hårt och pulver. Tyder de på bra kvalle? Hade ni kunnat bedöma bättre via en bild så fixar jag de.

Edit: Lite mer info en vän testade en lina han sa de brände/sved till.
Senast redigerad av buisnismannen 2025-05-17 kl. 16:55.
Citera
2025-05-17, 17:26
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet234
Kan varit så att jag råkat slarva med vattnet. Men vad jag kommer ihåg fick jag iallafall i mig några glas under dagen.

Vatten ja, men lägg därtill mineraler, elektrolyter och salt. Du vill väl ändå behålla vätskan?
Citera
2025-05-18, 04:41
Medlem
Jag undrar lite kort varför jag aldrig upplever någon eufori längre på tjack? Jag får knappt några avtändningar att tala om längre heller men...

För en ~3 år sen vart jag ju riktigt skön och riktigt lycklig när jag tog tjack, knappast så att alla gånger grejerna var superkvalité direkt.

Numer blir jag på sin höjd vaken och lite småskön, jag har haft längre uppehåll mellan varven och jag skulle säga att jag brukade/missbrukade som mest för just en 2-3 år sen.

Är grejerna så usla numer eller vad har hänt?

sist jag hade ett drygt halvår nykter(från alla droger ink alkohol) så slog de inte speciellt första rundan efter det heller.

Kan man bli "imun" mot tjack!?
Citera
2025-05-19, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacktrack
Jag undrar lite kort varför jag aldrig upplever någon eufori längre på tjack? Jag får knappt några avtändningar att tala om längre heller men...

För en ~3 år sen vart jag ju riktigt skön och riktigt lycklig när jag tog tjack, knappast så att alla gånger grejerna var superkvalité direkt.

Numer blir jag på sin höjd vaken och lite småskön, jag har haft längre uppehåll mellan varven och jag skulle säga att jag brukade/missbrukade som mest för just en 2-3 år sen.

Är grejerna så usla numer eller vad har hänt?

sist jag hade ett drygt halvår nykter(från alla droger ink alkohol) så slog de inte speciellt första rundan efter det heller.

Kan man bli "imun" mot tjack!?
Tror det är dåligt tjack bara, samma för mig euforin är helt borta, blir pigg men ingen eufori
Citera
2025-05-20, 03:57
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
Jag helt värdelöst vad som har hänt med amfetamin marknaden på senare tid skiten kostar 50-100kr gubben vid köp av 5 men så är det ju väldigt ofta bomulls,,
Skulle jag få väljare sort som om de vore en affär skulle jag ta det som är dubbelt så dyrt alla dagar i veckan betalar gladeligen 800kr för en 5a om de är riktigt bra eftersom det räcker bra mycket längre än skiten man kan käka 1gran direkt slå i sig 0,5a i venen sen drar en lajnish på 0,5 för att känna sig lite pigg 2g bord direkt,
Istället för 04 v prima kvalité så man skuttar omkring i 12 timmar
Det priset är rubbat billigt när man sätter det i kontext till allt annat i dagens samhälle.

Allt annat har blivit dubbelt så dyrt. Tjack brukade väl kosta 250 kr/ g förr om åren? Tänk om samma utveckling varit på chips exempelvis. En chipspåse för 4 kr.
Senast redigerad av ricardo22 2025-05-20 kl. 03:59.
Citera
2025-05-21, 13:12
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Det priset är rubbat billigt när man sätter det i kontext till allt annat i dagens samhälle.

Allt annat har blivit dubbelt så dyrt. Tjack brukade väl kosta 250 kr/ g förr om åren? Tänk om samma utveckling varit på chips exempelvis. En chipspåse för 4 kr.

När jag var runt 16, dvs 20 år sen ungefär, kostade ett gram tjack här i norrland 400 kr/g. Justerat för inflation är det idag 597 kr. Ganska galet..

Så absolut har priserna gått ner något otroligt gällande amfetamin, men tyvärr också kvalitén.
Citera
2025-05-21, 13:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

På 90-talet i Gbg var 400kr/grammet ett vanligt pris. Men mitt intryck är att tjacket var mint 4 ggr bättre då
Citera
2025-05-21, 14:36
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Tror det är dark web -tjack som har det priset. Det är tjack bankat till 12-15% max som ungarna tror är bästa kvalitet

När jag testade dark web och köpte från hyllade säljare som ansågs allra bäst var det på sin höjd lägre standard. Garanterat närmare 15-20% än högre.

Såg nån flugsvamp-tjomme som åkte dit som hade krängt tjack som var typ 4%... Men han kunde hålla på utan att nån klagade

Så går det när kundgruppen saknar referensramar
Senast redigerad av st33r 2025-05-21 kl. 14:40.
Citera
2025-05-21, 19:42
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
På 90-talet i Gbg var 400kr/grammet ett vanligt pris. Men mitt intryck är att tjacket var mint 4 ggr bättre då
Det är inte dyrt tycker jag. Räcker mycket längre än kokain eller alkohol.

Bra tjack hade lätt varit värt 1000 kr/g enligt mig.
Citera
2025-05-21, 19:49
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det är inte dyrt tycker jag. Räcker mycket längre än kokain eller alkohol.

Bra tjack hade lätt varit värt 1000 kr/g enligt mig.

Tjack är mer av ett flerdagsprojekt med värre AT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in