2012-03-27, 23:16
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
beror på kvalité såklart? men 0,2-0,3 per dos kanske, och om du köper 5 gram så kan du ju alltid spara? vem säljer mindre än 5 gubbar?
Kvalitén är nog inte super. En polare köper 5gubbar och jag köpet av han. Så 0.2g i varje dos va 4de timme typ?
Citera
2012-03-28, 15:26
Medlem
emigrants avatar
Jag funderar på att dra tjack första gången på studenten, är det en bra idé eller bör jag testa det innan så jag vet vad det handlar om? Optimal första upplevelse?

Har kört kokain en kväll tidigare (enda CS erfarenhet) så liten aning har jag väl?

Planen var inte att vara tjackad hela dagen, utan dra en bomb (0.3??) efter mottagningen för att orka festa resten av kvällen/natten utan att behöva sova på eftermiddagen!

Tips/idéer? Kommer jag behöva ta med mig mer tjack in till stan för att inte börja avtända eller nåt?
Citera
2012-03-28, 16:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Kvalitén är nog inte super. En polare köper 5gubbar och jag köpet av han. Så 0.2g i varje dos va 4de timme typ?
Du lär märka när du vill fylla på, och doseringen får du väl mixtra dig fram till börja på 0,2 är det dåligt tjack så bara öka dosen.
Citat:
Ursprungligen postat av emigrant
Jag funderar på att dra tjack första gången på studenten, är det en bra idé eller bör jag testa det innan så jag vet vad det handlar om? Optimal första upplevelse?

Har kört kokain en kväll tidigare (enda CS erfarenhet) så liten aning har jag väl?

Planen var inte att vara tjackad hela dagen, utan dra en bomb (0.3??) efter mottagningen för att orka festa resten av kvällen/natten utan att behöva sova på eftermiddagen!

Tips/idéer? Kommer jag behöva ta med mig mer tjack in till stan för att inte börja avtända eller nåt?
Ta med mer såklart , har man väl tagit en dos som börjar gå ur så vill man ju bara ha mer direkt! men amfetamin är enligt mig ingen festdrog alls... men de fungerar väl säkert olika på alla, jag sitter mest hemma och pysslar, spelar spel eller umgås med max 2-3 pers samtidigt, fyllon brukar bli jobbiga när man själv bara är påtänd.
Citera
2012-03-28, 16:16
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emigrant

Jag skulle avråda från att bomba eftersom du inte vet vilka doser som funkar för dig. Bättre att dra små försiktiga linor och känna efter. Skulle jag vart du så skulle jag haft ett gram i fickan hela dagen, då är det bara att fylla på när du känner att du behöver lite energi.

Citat:
Ta med mer såklart , har man väl tagit en dos som börjar gå ur så vill man ju bara ha mer direkt! men amfetamin är enligt mig ingen festdrog alls... men de fungerar väl säkert olika på alla, jag sitter mest hemma och pysslar, spelar spel eller umgås med max 2-3 pers samtidigt, fyllon brukar bli jobbiga när man själv bara är påtänd.

What? Ingen festdrog? Är ju perfekta festdrogen om något. Aja alla är vi då olika. Skulle vart kul om du lite kort ville förklara varför du inte tycker det passar till festligheter, för jag tycker tvärt om.
Senast redigerad av Energi 2012-03-28 kl. 16:18.
Citera
2012-03-28, 16:53
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi

What? Ingen festdrog? Är ju perfekta festdrogen om något. Aja alla är vi då olika. Skulle vart kul om du lite kort ville förklara varför du inte tycker det passar till festligheter, för jag tycker tvärt om.
Jag blir rätt tillbakadragen av tjack, på ett sätt lugn men ändå speedad.. sorterar tankarna och trivs bäst med att spela lite brädspel eller nintendo, kanske rita eller bara ta en cykeltur och glida runt.
brukade ibland förut då jag gick ofta på amfetamin gå på krogen mitt i veckan för att spela black jack påtänd, och blev så irriterad på alla fyllon som skrek och spillde öl osv

Kombinerar man GHB med amfetaminet kan jag kanske tänka mig gå på fest, det är fina grejor
Citera
2012-03-28, 21:17
Medlem
emigrants avatar
Citat:
Ta med mer såklart , har man väl tagit en dos som börjar gå ur så vill man ju bara ha mer direkt
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Jag skulle avråda från att bomba eftersom du inte vet vilka doser som funkar för dig. Bättre att dra små försiktiga linor och känna efter. Skulle jag vart du så skulle jag haft ett gram i fickan hela dagen, då är det bara att fylla på när du känner att du behöver lite energi.

Tack för svaren! Jag tar väl med mig en påse in till stan då
Inga synpunkter på om jag borde testa det innan eller om det tvärtom är bättre om "oskulden" blir på en sån tillställning?
Citera
2012-03-29, 01:49
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
tänkte höra ni som lyckats hitta riktigt potent vaket, har det något gemensamt?
förutom kvalitén* typ om det ser ut på något speciellt sett eller någon speciellt konsistens?

nu snackar vi potent 70%>
Citera
2012-03-29, 06:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
tänkte höra ni som lyckats hitta riktigt potent vaket, har det något gemensamt?
förutom kvalitén* typ om det ser ut på något speciellt sett eller någon speciellt konsistens?

nu snackar vi potent 70%>
Så långt jag vet kan amfetamin se ut hur som helst, minns för nåt år sen då det florera massa grisrosa tjack som var bra, sen har jag stött på kornigt pulver, klet, "dammigt" pulver och stenigt, lukten har varierat från starkt kemiskt till milt blomster, har aldrig hittat en gemensam nämnare för kvalité, utseende eller lukt... bästa tjacket ever jag tagit var faktiskt nästan luktfritt och kornigt, det kom direkt alltså gröpte ur med en sked ur en kilo påse. procent har jag ingen aning om men satan vad det kändes fint, typ som metamina, alltså utan koffein, koffazon, effedrin ja allt vad dom nu stoppar.
, men vet att då jag testat aceton rena tjack så har jag fått runt 35-40%igt och tyvärr är det ju "bra" grejjer om man köper 5or och 10or bara.

nu tror jag det slagit över till vaket 48 timmar på GHB + metatjack dag 1 sen idag/inatt GHB + metylfenidat och en liten dos vanligt tjack nyss.. Börjar vara uttråkad, hatar att vara påtänd på nätterna, jag gillar ju speciellt nu när jag funnit gobben älskar jag att glida runt i loppisbutiker, antikvariat och sånt... man har ju för fan sett hela jävla internet genom åren, och inatt mest varit ute med rambokniv och tårgas för metylfenidatens skull.... tål fan inte NDRI droger...amfetamin blir jag aldrig paranoid på, inte ens efter flera dygn.
Citera
2012-03-29, 07:09
Medlem
Holmquists avatar
Tänkte bara höra om någon är igång på något uppåt nu och vill snacka genom msn eller liknande!

Har hört att det ska finnas en flashback-chatt, men hur aktiv är den?

Första linan på över 2 månader nu, så är riktigt taggad nu när den kickar igång!
Citera
2012-03-30, 10:55
Medlem
negerbarns avatar
Tjo! (No pun intended..)

Jag ska ut på krogen imorgon kväll med ett gäng polare som inte tar tjack, eller andra droger för den delen heller. Tror ni man skulle kunna köra på lite tjack själv ändå, för att höja sitt eget humör till max? Inga stora mängder, utan kanske en bomb på 0,15-0,2 gram. Kommer det märkas tydligt, när folk ändå dricker och är fulla?
Citera
2012-03-30, 11:59
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Tjo! (No pun intended..)

Jag ska ut på krogen imorgon kväll med ett gäng polare som inte tar tjack, eller andra droger för den delen heller. Tror ni man skulle kunna köra på lite tjack själv ändå, för att höja sitt eget humör till max? Inga stora mängder, utan kanske en bomb på 0,15-0,2 gram. Kommer det märkas tydligt, när folk ändå dricker och är fulla?
Drick dig full först med dom, sen slänger du den då Dom kommer nog inte märka nått om dom inte håller på själva alt. är poliser
Citera
2012-03-30, 13:08
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Drick dig full först med dom, sen slänger du den då Dom kommer nog inte märka nått om dom inte håller på själva alt. är poliser

Bra bra. Jo, poliser lär jag inte ha något att göra med på nära håll, då jag inte kommer bete mig som full efter att ha bombat tjacket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in