Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
tänkte höra ni som lyckats hitta riktigt potent vaket, har det något gemensamt?
förutom kvalitén* typ om det ser ut på något speciellt sett eller någon speciellt konsistens?
nu snackar vi potent 70%>
Så långt jag vet kan amfetamin se ut hur som helst, minns för nåt år sen då det florera massa grisrosa tjack som var bra, sen har jag stött på kornigt pulver, klet, "dammigt" pulver och stenigt, lukten har varierat från starkt kemiskt till milt blomster, har aldrig hittat en gemensam nämnare för kvalité, utseende eller lukt... bästa tjacket ever jag tagit var faktiskt nästan luktfritt och kornigt, det kom direkt alltså gröpte ur med en sked ur en kilo påse. procent har jag ingen aning om men satan vad det kändes fint, typ som metamina, alltså utan koffein, koffazon, effedrin ja allt vad dom nu stoppar.
, men vet att då jag testat aceton rena tjack så har jag fått runt 35-40%igt och tyvärr är det ju "bra" grejjer om man köper 5or och 10or bara.
nu tror jag det slagit över till vaket 48 timmar på GHB + metatjack dag 1 sen idag/inatt GHB + metylfenidat och en liten dos vanligt tjack nyss.. Börjar vara uttråkad, hatar att vara påtänd på nätterna, jag gillar ju speciellt nu när jag funnit gobben älskar jag att glida runt i loppisbutiker, antikvariat och sånt... man har ju för fan sett hela jävla internet genom åren, och inatt mest varit ute med rambokniv och tårgas för metylfenidatens skull.... tål fan inte NDRI droger...amfetamin blir jag aldrig paranoid på, inte ens efter flera dygn.