2011-03-16, 12:19
Medlem
Urbanoroligs avatar
Inte sovit något natten innan och skiftade så vart tvungen att vakna till
Citera
2011-03-16, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbsnut
Ska jag testa?

Rökt cannabis i 2år snart och tagit LSD 1 gång, svamp 1 gång. Tror jag har tillgång till eventuellt ritalin nu. Är det "vanligt" amfetamin? Har lovat mig sj att inte ta "tyngre" droger men jag är så sugen på att testa... Att ta en liten dos, hur illa kan det vara? Vad är chansen att man snear, får ångestattacker?

mvh

Du röker cannabis och har provat LSD och svamp men kallar amfetamin för "tyngre droger"? :O

Snear gör man inte och ångestattacker får man inte heller. En jävla AT i början kan man få, men den försvinner med tiden. Efter några gånger får du ingen alls längre.
Citera
2011-03-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wo0ozle
Du röker cannabis och har provat LSD och svamp men kallar amfetamin för "tyngre droger"? :O

Snear gör man inte och ångestattacker får man inte heller. En jävla AT i början kan man få, men den försvinner med tiden. Efter några gånger får du ingen alls längre.
Ser du cannabis som en tung drog är det nog dags för dig sj att fråga vad som är en lätt drog.

Har inte påstått att psykadeler är ofarligt men som de flesta insatta någorlunda ämnet vet precis vad jag snackar om.

Tack för svar, har som sagt bara testat droger som rör ditt psyke, inte centralstimulantia, som verkar vara en helt annan sak (mer fysiskt?).
Citera
2011-03-18, 16:43
Medlem
Tjaa. Tänkte fråga ngn här om det är en dålig ide att ta lite tjack när man är sjuk?
Jag antar att det är det men vill bara vara säker så att man inte blir mycket sämre-
Citera
2011-03-20, 21:49
Medlem
Undrar lite kring detta att banka tjacket.

Om jag har 30% rent pulver, och bankar ut det 20 eller 40%, hur rent har jag då?
Citera
2011-03-21, 01:24
Medlem
elesdis avatar
Dunder doja

Tjaba boys and girls!Det är som så att jag inte så jätte ofta messar runt med speed, nån vecka nån gång per år sådär ..

Och nu har jag kommit över ett par fingrar så pass rent speed så att snubben som hjälpte mig fråga om jag sköt, som jag aldrig kommer att göra. Då sade han att jag måste slå ut det !? lite iaf, för att kroppen bättre skulle kunna ta upp det när man snoka? jag fick nästan uppfattningen att det inte var värt att slösa så bra, om man inte sköt det.

Så jag undrar, för jag orkar inte läsa dessa 90000 meddelanden i denna tråd, hur fan man slår ut det det skiten på effektivaste sätt ? hörde når om magnesyl !? och fruktsocker av olika sorter ?

Kan nån hjälpa ? lr ps mig annars .. Peace and love / lsd
Citera
2011-03-21, 01:26
Medlem
elesdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Undrar lite kring detta att banka tjacket.

Om jag har 30% rent pulver, och bankar ut det 20 eller 40%, hur rent har jag då?

HAHHAHA!

Ja ni vet hur det är ibland ... orkar inte ens byta kanal på tvn ... piiiz
Citera
2011-03-21, 01:58
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elesdi
HAHHAHA!

Ja ni vet hur det är ibland ... orkar inte ens byta kanal på tvn ... piiiz

Dextroso, dexo, dextro.. Det stavas på något sätt och är i grund och botten druvsocker.
Funkar jättebra, köpes överallt där en kassa finns (typ).

Spä inte för mycket bara.
Citera
2011-03-21, 03:03
Medlem
elesdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Dextroso, dexo, dextro.. Det stavas på något sätt och är i grund och botten druvsocker.
Funkar jättebra, köpes överallt där en kassa finns (typ).

Spä inte för mycket bara.

Ska det inte vara bättre att köpa nåt shit på apoteket ?

hmm ... jag har Dexotropur !?

men och hur mycket ska man blanda då ? jag hörde att en dextrosol tablett är som en ,3 mot ett finger ? kan detta stämma ? piiz
Citera
2011-03-21, 09:02
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elesdi
Ska det inte vara bättre att köpa nåt shit på apoteket ?

hmm ... jag har Dexotropur !?

men och hur mycket ska man blanda då ? jag hörde att en dextrosol tablett är som en ,3 mot ett finger ? kan detta stämma ? piiz
Dextropur är druvsocker, precis som dextrosol. Ta och tänk efter lite och sök om du inte kommer fram till något, så ska du nog se att du kan sluta posta frågor som redan har ställts otaliga gånger.
Citera
2011-03-22, 19:05
Medlem
vetickes avatar
Vanligt att man hör folk säga saker som inte ens stämmer när man är inne på tredje kvällen?

Var vaken på metabums en gång och jag var förföljd samt hörde folk säga att polisen var på väg efter mig, var på tredje kvällen detta. Kan än idag fundera på om det hände eller inte, kändes så jävla verkligt.. Fick även lite hallisar såsom att taket flöt omkring, men det var mest mysigt tyckte jag
Citera
2011-03-23, 04:00
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Vanligt att man hör folk säga saker som inte ens stämmer när man är inne på tredje kvällen?

Var vaken på metabums en gång och jag var förföljd samt hörde folk säga att polisen var på väg efter mig, var på tredje kvällen detta. Kan än idag fundera på om det hände eller inte, kändes så jävla verkligt.. Fick även lite hallisar såsom att taket flöt omkring, men det var mest mysigt tyckte jag

Ja, det är vanligt med hörselhallucinationer. Händer hela tiden. "Katten i ögonvrån" är också vanlig, en liten skugga som rör sig i ögonvrån.

Bara efter drygt ett dygn på meta så satt jag och en kompis och undrade vem fan tidningsbudet var och ifall han skulle sparka in dörren eller inte.
Upplevde att man blir rätt lätt paranoid, och det är ju allmänt känt att paranoia är en biverkning av att vara vaken för länge - drugs or no drugs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in