Citat:
Ursprungligen postat av
HertigTorulf.
Är det tack vare vasokonsentriktionen i ballen som sex blir så mycket skönare?
Har slutat med tjack och enbart tagit 1 gång det senaste halvåret. Sexlivet efter avslutat bruk suger fan hästanus. Eller är det den centralstimulerande effekten i sig?
Nej, det tror jag inte. Jag tror att det bara är psykiskt som sexet blir skönare egentligen, men att det upplevs som en fysisk grej - med andra ord tjackets effekter på det psykiska. Om man tänker efter lite så inser man att allt som involverar tänk/arbete på tjack är extremt roligt, och om det utöver det innehåller njutning så blir det nästintill oförglömligt bra. Det är det som är fallet med sex på tjack.
Vad gäller sexlivet efter avslutat bruk.. Ja, det blir ganska värdelöst. Nu vet jag visserligen inte hur du definierar "bruk" men kan säga att det mesta här i livet är rentav värdelöst efter avslutat bruk (missbruk kanske). Om man inte haft extrema depressioner innan man börjat använda tjacket dagligen så lär man bli förvånad när man blir tvungen att lägga ned eller ta ett uppehåll. Ingenting kommer vara roligt eller intressant, och det enda man innerst inne vill är att få i sig lite av det goda för att orka ta tag i allt som måste göras. Ofta blir det även som så att det man gör i den perioden är rena motsatsen till vad man gör på tjack - ingen lust till någonting, allt känns meningslöst, och ofta hamnar man i sängen utan att vilja ta sig upp trots att man inte är trött eller skall sova.