2017-01-22, 15:14
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Någon mer vars mage krånglar som fan på tjack? Jag snortar bara men blir ändå alltid väldigt gasig, hård (vilket jag antar beror på uttorkningen) och allmänt upprörd. Gör ont här och där då och då. Känns som att det mest borde bli så om man bombar, men vad vet jag.

Några tips och tricks?

Katrinplommon brukar vara lösningen. (No pun intendend.)
Citera
2017-01-25, 07:29
Medlem
Hej

Jag har lite tjack förseglad i en zip bag hemma..... När jag skulle förflytta tjacket i hushållet från en destination till en annan så hade jag lite matolja på fingrarna så zip bagen blev fettig så att säga....

Kan tjacket förlora sin potens för detta? Bör jag få tag på en ny zip påse?
Citera
2017-01-25, 13:22
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livinitup
Hej

Jag har lite tjack förseglad i en zip bag hemma..... När jag skulle förflytta tjacket i hushållet från en destination till en annan så hade jag lite matolja på fingrarna så zip bagen blev fettig så att säga....

Kan tjacket förlora sin potens för detta? Bör jag få tag på en ny zip påse?
Ingen fara att det ska tappa potens fortare än vanligt. Har du lyckats fått in det i zip-påsen kanske det vore trevligare att byta påse ifall du ska hacka upp linor.
Citera
2017-01-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Ingen fara att det ska tappa potens fortare än vanligt. Har du lyckats fått in det i zip-påsen kanske det vore trevligare att byta påse ifall du ska hacka upp linor.
Okej gött! Ne har inte haft mina fingrar innan för påsen bara utan på men tänkte om oljan på ngt vänster kunde tränga igenom så smalt plast det är på en zip påse och förstöra tjo:et men verkar ju som de är onödiga nojjor
Citera
2017-01-25, 21:24
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livinitup
Okej gött! Ne har inte haft mina fingrar innan för påsen bara utan på men tänkte om oljan på ngt vänster kunde tränga igenom så smalt plast det är på en zip påse och förstöra tjo:et men verkar ju som de är onödiga nojjor
Det är nog ingen fara alls. Men en ren påse är ju alltid trevligare än en smutsig.
Citera
2017-01-26, 15:06
Medlem
Efter 2-3 års uppehåll har jag fattat beslutet och kommit över lite Lyrica, amfetamin och verktyg. Jag undrar om någon har erfarenhet att dela med sig av gällande kombinationen av dessa? Någonting jag bör tänka på?
Citera
2017-01-26, 15:25
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sement
Efter 2-3 års uppehåll har jag fattat beslutet och kommit över lite Lyrica, amfetamin och verktyg. Jag undrar om någon har erfarenhet att dela med sig av gällande kombinationen av dessa? Någonting jag bör tänka på?

Rätt soft men ta de lugnt med lyrican (risken för kramp mm ökar när du blandar). Lite stess kan va soft o ha också.
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2017-01-26 kl. 15:28.
Citera
2017-01-26, 15:56
Medlem
Citat:

Härlig kombo, men tänk på Lyrican som någon annan skrivit ovanför, mixxa uppåt och nedåt kan gå åt helvete om man har otur.
Citera
2017-01-26, 15:58
Medlem
Norrens avatar
Citat:

Ja Lyrica kan ge kramp, och Lyrica i kombination med amfetamin kan ge kramp
så det är lite varning här. Som föregående sa stes plus magnesium,
men jag hade aldrig kombinerat det utan valt att dela upp det.
Citera
2017-01-26, 16:37
Medlem
Kanske ska man nöja sig med amfetaminet och ta några Lyrica på Söndag.
Vi får se vad hjärnan säger imorgonkväll!
Citera
2017-01-28, 02:31
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Kanske ska man nöja sig med amfetaminet och ta några Lyrica på Söndag.
Vi får se vad hjärnan säger imorgonkväll!

Det tycker jag att du skall göra Då är vi två som skall göra så på söndag.
Köpte idag grymt tjack och en massa lyrica
Citera
2017-01-28, 12:09
Medlem
Köpte amfetamin hos knarkkungen.se och undrar om någon annan skjutit deras? Sägs vara helt rent/orört så undrar ska man ha i dextro o blanda ut innan IV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in