2019-07-19, 20:18
Medlem
FuGeeLalas avatar
Finns det nån härlig chatt för påtända eller bara allmänt sociala personer?
Citera
2019-07-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Finns det nån härlig chatt för påtända eller bara allmänt sociala personer?
Jag finns i PM, någon annan tråd med det som syfte finns tyvärr inte här på FB. Däremot om du använder TOR så kan du registrera dig på flugsvamps forum, där finns det en tråd som är menad för detta.
Allt gott
Citera
2019-07-19, 20:26
Medlem
Neolitikums avatar
0,5mg meta, snorta.Hur stor lina i % av 0,5 ska jag dra innan jag börjar bygga pipor och beställer mer????
Citera
2019-07-19, 20:30
Medlem
Neolitikums avatar
Detta är en FAQ-tråd, tråktråd.Nu blir jag allvarlig!!!Vilken strain passar bäst under ett tolvtimmarspass på normalt tjack=? Morgon, middag etx....
Citera
2019-07-19, 20:33
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Eftersom jag inte har erfarenhet av såpass långvarigt bruk/missbruk av tjacket måste jag fråga hur man efter dagligt intag på 3 år lyckas utan att gå över till IV?
Förutsätter då att toleransen efter 3 år är så förhöjd att snoken som intagningssätt inte längre ger i närheten av den effekt man söker. Rätta mig dock om jag har fel här!

Mvh

Tror i mitt fall så handlar det mycket om att jag nödvändigtvis inte är ute efter ett rus, utan är ett sätt att självmedicinera för att kunna göra saker bland människor. Tar generellt ganska små doser, 1 gram räcker i ca en vecka. Ibland på helger eller ute med vänner kan jag ta lite större linor för att få en lite extra boost i humöret.

Snoken mår rätt bra skulle jag vilja påstå, men sköljer ur den var och varannan dag, saltspray och nozoil(olja) varje dag. Men märker ibland om jag varit slarvig hur jag kan få ont, bli torr, svider och får små sår i näsan. När detta händer tar det emot att dra upp en lina men har inte upplevt att effekten blir försämrad utan bara att det gör så jävla ont haha. Men än så länge så har det stått upp för mig! 😂
Citera
2019-07-19, 20:41
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Jag finns i PM, någon annan tråd med det som syfte finns tyvärr inte här på FB. Däremot om du använder TOR så kan du registrera dig på flugsvamps forum, där finns det en tråd som är menad för detta.
Allt gott

Tycker också det borde finnas en chattråd för tjackisar! Synd att det inte finns här
Citera
2019-07-19, 20:46
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Tycker också det borde finnas en chattråd för tjackisar! Synd att det inte finns här
Vet att förr fanns det en iirc där flashbackfolk hängde, men det var många år sedan. Finns en chattråd i Laidbackforumet men det är ju inte riktigt en chatt per se och majoriteten lär inte vara påverkade och orkar nog inte läsa walls of texts från påtända tjackisar.
Ska checka in FS forum!
Citera
2019-07-20, 20:40
Medlem
funktioners avatar
Har provat en handfull olika säljare på fs och produkten har varierat på olika sätt men överlag har jag varit nöjd. En gång var det iallafall betydligt mycket svagare än de andra. Ska väl nämnas att jag alltid valt av de billigare varianterna. Nämner inga vendors för enkelhetens skull.

Men denna, senaste batchen blir jag inte klok på.. Luktar inte alls sådär typiskt som tjack brukar göra (blomstrigt och starkt tvättmedel typ) utan luktar nästan lite unket eller mögligt. Svår doft att sätta fingret på men inte den där JAG förväntade mig iallafall. Lite åt det gul-rosa hållet och fuktiga stenar. Hopplöst svårt att lösa helt utan det blir alltid en del vita flagor kvar och en av gångerna "stelnade" det fast i pumpen. Aldrig sett den bomullseffekten innan.
Ruset är annorlunda det med. Sitter i längre, slår inte hårt utan smyger mer på, ger stora pupiller vilket jag inte brukar få, snöar in på saker extremt hårt så att timmarna flyger förbi, får mycket energi och driv utan att vara stissig.
Iallafall första gången jag tyckt mig känna att något är tokigt eller annorlunda med varan. Eller så har det varit helbankat de andra gångerna och denna gången är det som utlovat super duper top notch kvalitet 101% ocuttat dunder produkt.
Citera
2019-07-20, 22:20
Medlem
Pandarns avatar
Killar, ber om ursäkt för en något osmaklig fråga här (men så som ni snackar om tjackrunkande så borde det vara okej )

Någon annan tjej här som ibland upplevt en väsentligt större mängd flytningar än vanligt vid medelstora doser, kanske 0,5g? Har under kvällen gått och trott att jag helt plötsligt fått mens och blödigt genom, men nej nej, bara rejäla flytningar
Har aldrig riktigt varit med om det förut, eller iaf inte så pass att jag reagerat och har tagit tjack i ett par år så skulle gärna vilja veta om någon annan varit med om det här
Citera
2019-07-22, 11:12
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
[...] Hopplöst svårt att lösa helt utan det blir alltid en del vita flagor kvar och en av gångerna "stelnade" det fast i pumpen. Aldrig sett den bomullseffekten innan. [...]
Tecken på att det är bankat med krossade koffeinpiller. Löser upp sig efter ett par sekunder i micron, dock är det inte något man vill ha i sina vener.
Citera
2019-07-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Killar, ber om ursäkt för en något osmaklig fråga här (men så som ni snackar om tjackrunkande så borde det vara okej )

Någon annan tjej här som ibland upplevt en väsentligt större mängd flytningar än vanligt vid medelstora doser, kanske 0,5g? Har under kvällen gått och trott att jag helt plötsligt fått mens och blödigt genom, men nej nej, bara rejäla flytningar
Har aldrig riktigt varit med om det förut, eller iaf inte så pass att jag reagerat och har tagit tjack i ett par år så skulle gärna vilja veta om någon annan varit med om det här
Äsch, här i den sköna dos-tråden finns det inga frågor som är för osmakliga - här är man inte mer än människa!

Jag är inte tjej men jag har aldrig hört att tjack skulle påverka flytningar. Mitt ex flytningar påverkades dock rätt brutalt när mensen var på ingång - det kanske bara är en sån enkel grej som inte har något öht med tjacket att göra?

Om det fortsätter borde du kolla upp det så du inte har fått en infektion eller nåt. Simma lugnt, syster!
Citera
2019-07-22, 21:44
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Äsch, här i den sköna dos-tråden finns det inga frågor som är för osmakliga - här är man inte mer än människa!

Jag är inte tjej men jag har aldrig hört att tjack skulle påverka flytningar. Mitt ex flytningar påverkades dock rätt brutalt när mensen var på ingång - det kanske bara är en sån enkel grej som inte har något öht med tjacket att göra?

Om det fortsätter borde du kolla upp det så du inte har fått en infektion eller nåt. Simma lugnt, syster!

Jo, kan ju absolut vara något annat som orsakade detta, har även själv en vecka kvar tills mensen infinner sig så är nog inte alls omöjligt.

Tror jag gjorde kopplingen till tjacket just för att jag drog i mig en aning större mängd än mitt vanliga intag och kopplade det genast till pulvret då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in