Jag älskade tjack redan första gången vilket var nyligen, mätte upp 75mg och slickade i mig pulvret. Smaken var på ett ganska konstigt sätt rätt god, trots den kemiska smaken. Jag kände inte så mycket så fyllde på med ytterligare 75mg och blev mysig och fokuserad. Sedan börjat ligga på 150mg.
Var först nojjig över att få hjärtklappning osv så körde lugnt men kunde ändå avnjuta effekten. Ska testa lite större doser framöver och se vad som händer, framför allt en drog jag kommer att fortsätta nyttja rekreationellt.
Testade att snorta ett par gånger, gick inte så bra, obehaget var inte värt det, äter det hellre, även om det innebär högre åtgång av denna drog.
Köpte ett gram kola ganska nyligen också, men vad besviken jag blev, jag hade hellre köpt 8g tjack. Ruset, fokuset och alla andra mysiga effekter slog kolan med hästlängder. Vidare fick jag mest biverkningar av kolan, tex hjärtklappning. Dock blev jag väldigt pratglad av kolan, men var väl det enda jag märkte av.
Vet att jag gillar drogen lite för mycket och bör vara försiktig, inte direkt beroendepersonligheten, men man vet ju aldrig. Ska nog iväg och köpa en lite större mängd så jag avnjuta denna härliga drog i ett par veckor framöver.