2018-09-25, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Hur jävla smala är ni som tjackar varje dag? Jag hade en tjackperiod på 2-3 månader då jag tjackade intensivt minst 3 dagar i veckan iaf och på den korta tiden gick jag från biffig till spagettiarmar på nolltid.
Ni kanske lyckas käka också?

Jag har kört några månader 1-2 g per dag bra grejer också har under tiden gått upp 3 kg och sover varje natt bara någon enstaka gång jag är uppe tills 6 på morgonen men går alltid och lägger mig.
Jag äter husmanskost blandat med wienerbröd öl och läsk så är inte helt hälsosam.
Kroppen vänjer sig efter ett tag och hungern kommer, jag känner många feta tjackisar inklusive mig själv.
Citera
2018-09-25, 00:19
Medlem
Hej har gått på dos 4-5 månader med uppehåll på en vecka en gång.
Tar vanligtvis mellan 1-2 g ibland mer men toleransen går upp och vill ta mer men ekonomin tillåter inte mer kör mest oralt pga det är jobbigt att sniffa stora linor därav lite lägre effekt funderar på att sniffa lite och äta lite varje gång istället.
Men det jag undrar är en månads uppehåll håller toleransen nere längre ön en veckas uppehåll som endast höll toleransen nere lite i ett par dagar.
Känner att det är ohållbart att öka dosen mer av både ekonomiska och av hälso skäl.
Måste starta med en 0,8 iallafall för att känna mer en lugn i tankarna och högre fokus.
Blir liksom inte snabb.
Efter en veckas uppehåll tog jag en0.4 och kände av den bra av samma grejer jag nu får peta i mig mer av.
Jag har flera vänner som provat mina grejer och sitter vakna och uttrycker hur bra grejerna är.
Fick även av en annan batch som folk gillade men fick likt förbannat dra i mig 0.2 i näsan och 0.6 oralt för att känna lite.
Någon som vet hur mycket man förlorar på att köra oralt framför näsa?
Iv är det inte tal om även om jag testat och har verktyg hemma är spruträdd och har aldrig tagit på mig själv plus att jag är rädd att någon på jobbet märker.
Vill ju helst inte ta uppehåll men kommer bli tvungen om det fortsätter har som mest tagit 4.5 g på en dag och tre vänner delade på0.5 och satt vakna på natten medans jag sov iallafall 6 timmar och jag vaknade och ville ha mer.
Någon som vet hur man kan boosta med annat än koffein?
Citera
2018-09-25, 03:03
Medlem
powderfuckers avatar
Tja tog i lördags kväll till söndag eftermiddag 3-4g. somnade och fick 4 timmars sömn ett dygn efter på måndagseftermiddagen och vaknade senare på kvällen har ingen tillgång till sömnmedel el liknande

Min fråga:
Har alltså bara sovit 4 timmar mellan lördagsmorgon till tisdagsmorgon. Och finns inga tecken på sömn just nu. När börjar detta bli farligt?
Citera
2018-09-25, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Tja tog i lördags kväll till söndag eftermiddag 3-4g. somnade och fick 4 timmars sömn ett dygn efter på måndagseftermiddagen och vaknade senare på kvällen har ingen tillgång till sömnmedel el liknande

Min fråga:
Har alltså bara sovit 4 timmar mellan lördagsmorgon till tisdagsmorgon. Och finns inga tecken på sömn just nu. När börjar detta bli farligt?
Chilla - ta en Toy! Du har åtminstone sovit fyra timmar!

Jag blev, förra våren, hämtad av ambulans efter tre dygn på tjack, utan sömn och mat. Hela dagen spenderade jag på akuten precis som jag gjort förr, vid akuta överdoseringar - inga konstigheter med andra ord. Hann även få min hjärna röntgad för första gången men inte fan jag någon kopia att ta med hem.

Frisk som en nötkärna skickades jag vidare till psyket och spenderade natten i ett rum, som inretts med landstingets klassiska dekor! Erbjöds recept på SSRI dagen efter, vilket jag såklart tackade nej till - då enastående pulverpåsar fanns i lager hos min Östafrikanske farmaceut, endast fem minuter bort. Usch vad bra det var! Sen var det bara fitta som fattades vettu!

Mvh Mumin Lejonhjärta
Citera
2018-09-25, 10:46
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:

Min fråga:

När jag precis hade börjat injicera var jag sällan igång mindre än 4-5 dagar. Som längst höll jag och en polare igång 14 dagar, DOCK sov jag totalt ca 6 timmar under dessa 14 dagar, så lite fusk var det ju, men efter att min polare insåg att jag låg och sov så injicerade han en lösning i min arm MEDAN jag sov. Jävlar va man sprattlade till, fattade ingenting.
Citera
2018-09-25, 12:26
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Hej har gått på dos 4-5 månader med uppehåll på en vecka en gång.
Tar vanligtvis mellan 1-2 g ibland mer men toleransen går upp och vill ta mer men ekonomin tillåter inte mer kör mest oralt pga det är jobbigt att sniffa stora linor därav lite lägre effekt funderar på att sniffa lite och äta lite varje gång istället.
Men det jag undrar är en månads uppehåll håller toleransen nere längre ön en veckas uppehåll som endast höll toleransen nere lite i ett par dagar.
Känner att det är ohållbart att öka dosen mer av både ekonomiska och av hälso skäl.
Måste starta med en 0,8 iallafall för att känna mer en lugn i tankarna och högre fokus.
Blir liksom inte snabb.
Efter en veckas uppehåll tog jag en0.4 och kände av den bra av samma grejer jag nu får peta i mig mer av.
Jag har flera vänner som provat mina grejer och sitter vakna och uttrycker hur bra grejerna är.
Fick även av en annan batch som folk gillade men fick likt förbannat dra i mig 0.2 i näsan och 0.6 oralt för att känna lite.
Någon som vet hur mycket man förlorar på att köra oralt framför näsa?
Iv är det inte tal om även om jag testat och har verktyg hemma är spruträdd och har aldrig tagit på mig själv plus att jag är rädd att någon på jobbet märker.
Vill ju helst inte ta uppehåll men kommer bli tvungen om det fortsätter har som mest tagit 4.5 g på en dag och tre vänner delade på0.5 och satt vakna på natten medans jag sov iallafall 6 timmar och jag vaknade och ville ha mer.
Någon som vet hur man kan boosta med annat än koffein?
Mitt tips är fortfarande IV! Men kör rövpanna annars?
Citera
2018-09-25, 12:27
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:

Min fråga:
Fan vänta tills du kör upp emot en vecka! Det är inte dödligt om du inte kör allt för många nätter i rad men 3 dygn är ingenting.
Citera
2018-09-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix62
Jag har tagit tjack varje dag sedan 23 augusti 2018.
Tar det oralt och snortar.
Jag orkar/klarar inte göra någonting utan att ta lite tjack.
Jag har det som medicin mot depression och utmattning.
Måste också ta benzo som tar bort ev "stissighet".
Känner mig inte typ "lycklig" men får iaf lite energi och blir lite mer modig.
Sjukvården är kass...Jag är numera min egna läkare.

Citat:
Hur fan sover du?

Jag har också tagit nästan varje dag detta året, äter och sover i princip som vanligt numera. Behandlar och brukar tjacket som en medicin istället för att ta det som en urspårad tjackrace-natt, då är det inga problem.

Blivit hemskt duktig och produktiv på jobbet!
Citera
2018-09-25, 19:13
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejnejnejokej3
Jag har också tagit nästan varje dag detta året, äter och sover i princip som vanligt numera. Behandlar och brukar tjacket som en medicin istället för att ta det som en urspårad tjackrace-natt, då är det inga problem.

Känner du inte att toleransen ökar snabbt? Villa doser ligger du på dagligen?
Citera
2018-09-26, 00:45
Medlem
Citat:
Hur fan sover du?
Har fixat att sova med zopiklon och diazepam. Jag kämpar vidare...går rätt bra faktiskt!
Citera
2018-09-26, 00:47
Medlem
Citat:
Jo det känns att man får öka lite. Men jag bokför allt, precis som riktig medicin.
Citera
2018-09-26, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejnejnejokej3

Citat:

Visst har den gjort det, men det gör fortfarande det som behövs för mig i vardagen i samma doser, så det är bara påminna mig själv om att inte öka dosen och inte vara girig.

Och dosmässigt skulle jag nästan vilja säga att jag microdosar. Ligger kanske på 0,1 om dagen. Tar det innan jobbet, knappt märkbart utöver att jag blir piggare, lite mer social och arbetsam. Inget hemma på kvällen, förutom helger och andra event om jag dricker vin/öl då.
Senast redigerad av nejnejnejokej3 2018-09-26 kl. 08:04. Anledning: glömde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in