2019-03-15, 23:50
Medlem
Om jag bombar 0,25g när har magen absorberat allt amfetamin? Hur lång tid tar de mellan att amfetaminet kommer ner i magen och att allt är absorberat.
Citera
2019-03-16, 02:35
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Om jag bombar 0,25g när har magen absorberat allt amfetamin? Hur lång tid tar de mellan att amfetaminet kommer ner i magen och att allt är absorberat.

Det beror nog en del på om du bombat på tom mage eller inte. Utöver detta är det antagligen relativt individuellt hur lång tid det tar. Läs faq-tråden om amfetamin här på forumet så hittar du mycket möjligt den informationen du söker.
Senast redigerad av Presentpapper 2019-03-16 kl. 02:37.
Citera
2019-03-16, 12:06
Medlem
Tack. Jag har hittat att det vanligtvis kickar in efter 30-45 minuter (stämmer för mig) och att det håller i sig 6 till 8 timmar (stämmer sämre för mig). Men inte riktigt någon info om hur lång tid det tar innan kroppen absorberat allt. Borde bero på dosen förstås. Jag tar alltid på tom mage. Jag skulle gissa på två/tre timmar baserat på att det är fram till dess jag kan känna en gradvis ökning i effekten. Efter det är jag mer uppe på samma nivå av rus i några timmar.

TS måste mena att ruset håller i sig 6-8h. För mig varar piggheten och avsaknad av hunger betydligt längre (och tjackballen). Inte en chans att sova (utan tabletter) på typ 16h efter intag. Och jag tar sällan jättedoser.
Citera
2019-03-16, 16:10
Medlem
Xhamsterns avatar
Tjo!

Är noob när det kommer till affe, bombade 0,06g för 1 timme 10 min sen, känner av det lite lagom. Tog medvetet lite för att känna av. Har 0,1g i en kapsel liggandes, när kan jag dra den?
Citera
2019-03-16, 17:57
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Tjo!

Är noob när det kommer till affe, bombade 0,06g för 1 timme 10 min sen, känner av det lite lagom. Tog medvetet lite för att känna av. Har 0,1g i en kapsel liggandes, när kan jag dra den?

Svarar på min egen fråga - det gick bra, mår suveränt. Uppenbarligen en drog för mig
Citera
2019-03-16, 18:23
Medlem
Blaxas avatar
Citat:
Svarar på min egen fråga - det gick bra, mår suveränt. Uppenbarligen en drog för mig

Köööör bara köööör. För övrigt så blir jag helt glad i kroppen av att läsa sånt här. Nyförälskelsen. Droger is the shiiieeeet 😁
Citera
2019-03-16, 18:32
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaxa
Köööör bara köööör. För övrigt så blir jag helt glad i kroppen av att läsa sånt här. Nyförälskelsen. Droger is the shiiieeeet 😁

Haha, tack! Detta ligger på min nya topplista, tillsammans med MDMA.

Nån som har koll på hur det är att kombinera med lite 2C-P?
Citera
2019-03-16, 18:38
Medlem
Blaxas avatar
Citat:
Haha, tack! Detta ligger på min nya topplista, tillsammans med MDMA.

Nån som har koll på hur det är att kombinera med lite 2C-P?

Såhär. Tjack kan du kombinera med allt i stort sett. Det är mängden som avgör bara.
Citera
2019-03-16, 22:44
Medlem
darkaims avatar
Jag har nyligen upptäckt att en del darknet-tjack måste vara olika batcher tjack blandade med varandra, då det i samma påse kan finnas både bomullstjack och tjack som löser sig relativt bra i kallt vatten och håller sig upplöst. Har hänt två gånger nu från två olika säljare (som jag är nästan 99% säker på inte är den samma under annat namn). Vilket förmodligen också innebär att de för det mesta talar sanning när de skriver att tjacket är orört av dem. Men dem de köper av måste röra det nå djävulskt iaf.
Senast redigerad av darkaim 2019-03-16 kl. 22:52.
Citera
2019-03-18, 11:03
Medlem
Hur skulle ni beskriva toleransen av amfetamin. Jag missbrukar något mer regelbundet nu och känner att toleransen verkar vara ganska stark. Jag vill dock inte dra i mig för stora mängder så det lutar åt att jag kommer försöka göra lite längre uppehåll istället.

Är det en relativt kraftig upptrappning eller mer långsam för att fortsätta att kunna uppnå samma effekt? Låt säga att amfetaminet brukas varje helg eller 3-4 ggr per vecka.

Hur är ”återhämtningen”. Är man nästan tillbaka på ruta ett efter en månads uppehåll eller krävs det mer? (21 år sedan första gången. Följande 20 år bara sporadiskt. Aldrig kommit tillbaka till hur det kändes första gången, samma med opiater, buhuu).
Citera
2019-03-18, 18:46
Medlem
DissociativePandas avatar
har bingat 3gg de senast 3 dagarna. senast var från den 13th tills imorse, då jag kastade i mig 160mg diazepam och sov 6h. Totalt sovit 10h sen den 13th.

Ska ta tag i mitt liv nu och börja träna.
Är det ok att ta en lång promenad idag och de kommande dagarna?
När kan jag börja träna intensivt? som spinning?

Tänker mest på hjärtat... Men samtidigt så vill jag bara dö. Känns helt hopplöst asså. Man kanske inte ska ta tjack om man är bipolär.
Citera
2019-03-18, 19:18
Medlem
Jag kombinerar samma diagnos och gift. Jag missbrukar själv men försöker sköta sömnen (korkad kombination men) det går att kombinera.

Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Totalt sovit 10h sen den 13th.
Inte bra men du repar dig.

Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Man kanske inte ska ta tjack om man är bipolär.
Nej, det ska man inte. Det gäller för dig och det gäller för mig. Säkert skadligt för alla men som bipolär är vi extra känsliga för längre perioder utan sömn.

Angående det där med att dö, det finns alltid tid för det framöver så låt det vänta.

Träna när du känner dig något återställd. Se till att äta och sova ordentligt ett par dagar. Ett par nätter med normal sömn (eller mer).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in