Citat:
Ursprungligen postat av
rebekk
Har sökt och läst en miljon sidor nästan, men ändå inte riktigt funnit alla svaren, därav:
Låt säga att det är ett socialt event ala uteställe vid ca tidigast kl 20, som sen blir nattklubb till 03. Har dock hela dagen till förfogande och har själv lust att börja tidigt och testa på, då jag är 100% oskuld. Relativt liten i kroppen och lättpåverkad av allt i princip
Min nuvarande plan (ganska säker på att det är bra grejer):
Bomb 13:00 150mg
Bomb 19:00 150mg
Sen näsor beroende på känslan
Dock vill jag inte vara totalt superväck när kvällen är slut, har benso + röka, men ändå.. När bör jag inte ta mer oavsett? Vad säger ni om planen på dagen? Overkill att kanske peta i sig tot. 0,5g första dagen (inkl. näsor)?
Feel free att läxa upp mig!
Nämen inte låter din plan så jävla illa snarare tvärtom jag tycker du har ett ganska förnuftigt upplägg och att du dessutom har benso alt röka att landa på när kalaset drar mot sitt slut är ju det viktigaste inslaget i hela din upplevelse.
För när du rör dig mycket dansar och flänger omkring när du är påverkad av en Centralstimulantia så kommer du bränna mycket vätska och behöver tänka på att få i dig vatten under rusets gång åtminstone så du dricker en 50cl flaska med vatten lite då och då då..
Ska du dessutom vara runt människor som alla kanske inte vet om att du använder Amfetamin isåfall föreslår jag NEJ beordrar dig att ha tuggummi på dig och se till att försöka ha tuggummi så ofta du kan eftersom Amfetamin orsakar Käkspänningar och är du dessutom färsk på fjuttet(nybörjare) så kommer det att vara ganska tydligt på dig om du inte tuggar tuggummi för att förhindra/stoppa spänningarna.
Ska du dricka alkohol så starta ett dokument på telefonen eller liknande där du skriver ett x eller liknande för varje öl/cider/drink du tar
Varför? Jo för under påverkan av Amfetamin så kan du dricka löjligt mycket mer än du vanligt skulle kunna och även fast du druckit 11 drinkar mer än vanligt så känner du dig kanske inte så jävla full endå...
Detta kan resultera i alkohol förgiftning eller bara att du druckit så mycket att när Amfetaminet börjar avta så slår alkoholen in och pang blackout..
Försöker inte skrämma dig eller så utan föreslår bara att du håller koll på mängden alkohol och försöker se till så de inte överdrivet dricks för mycket då du får ångra det dagen efter garanterat..
Något att också tänka på är att nästan för alla som tar Amfetamin första gångerna kommer att få det ganska så jobbigt när kroppens energi depåer är slut men du inte kan sova för AMFet fortfarande finns i bakgrunden..
När du vill landa och kanske tagga ner och så småningom sova så är benso en räddare I nöden och har du inte druckit litervis med sprit så är det bara att ta en halv eller mer och därefter invänta tröttheten
Tänk bara att om du druckit extremt mycket alkohol så kan det vara direkt farligt att käka benso
Nu pratar vi alltså när du har x antal promille i kroppen så bör benso undvikas.
I det stora hela så kommer du nog få det jävligt roligt och jag saknar dom där sommar nätterna när jag var färsk på Amfetaminet några sådana tillfällen är bland de härligaste stunderna i mitt liv när jag tittar tillbaka på gamla minnen..