Citat:
Ursprungligen postat av
Pandarn
Om man inte pangar i sig stora doser som de flesta gör på vanliga tjackkvällar vid utgång så märks det knappt att man är påverkad. Tar du lägre doser, som jag upptäckt är vanligare att dagliga brukare tar så vänjer kroppen sig och det skulle aldrig gå att se om du är påtänd.
På lågdos ja, vid daglig bruk. Men då är det ju liksom en lina där och var när man kan på typ jobbet. Gjort själv så i skolan och de märkte ingenting, men nära vänner och familj kommer ju göra det om man inte hela tiden tidigare brukat.
Men i slutändan, är en sån tar lite mer om jag tar, mest pga att jag skjuter och vill ha en bra rush på det. Vill inte slösa på knarket på små doser. Ja ibland, men fan vad det är bättre med lite mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pyrokemi
Foten försöker jag aldrig mer skjuta i efter att jag körde in nålen i den där kulan på insidan av fotsidan. Och att skjuta i händerna så måste ja ju typ använda en grå nål. Då blir de ju förfan inge drag under galoscherna. En trubbig grön i slasken ska de va, å så in me halvgubben så du inte hinner fega ur halvvägs
Övriga i personalstyrkan vet givetvis inte att jag använder amfetamin.
Du tror väl inte på fullaste allvar att jag kommer skriva vilken skola..?
Jovisst, om man har de stora venerna kvar ens. Med en grön kan jag knappt få i mig med mina kvarlevande vener. Men du har annars rätt ja, med blåa är max vad jag brukade köra i tom ljumskarna.
Skämtar om skolan såklart ju. Blir lite omständligt om jag ska hålla på och flytta pga en ev skola. Samt har Soc på mig, så kan inte bo vart jag vill, och när jag gör det är jag på rymmen blir det ju, och inte så att jag tänker gå i skola då.