2018-10-05, 21:29
Medlem
3stl ksalol och man känner att tjacket går ur kroppen på ett avslappnat sätt. Underbart!
Citera
2018-10-06, 20:35
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix62
Uppdatering av mitt dagliga bruk av amfetamin...
Jag har använt mig av amfetamin sedan 23 augusti varje dag som min medicin mot depression och trötthet mm.
Börjar känna att det lätt kan övergå till ett riktigt missbruk. Kvaliten otroligt varierande så svårt att prata om dos i vikt.
Jag börjar bli orolig över vart detta kommer att leda och livrädd att mina nära och kära får veta något. Har inga i min familj eller vänskapskrets som nyttjar någon form av droger och de skulle bli helt chockade över vad jag i hemlighet sysslar med.
En del skulle nog ta avstånd..tror jag.
Vet inte hur jag ska göra för att gå vidare...utan affe var jag djupt deprimerad och ångestfylld.

Om nu din livssituation är bättre jämfört med innan du började med tjacket så är det ju bara att köra på... Men om allt runtikring tjacket gör det ovärt (ljuga, kostnaden, bieffekter etc) så får du ju sluta.

Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Hur många här är det som tjackar dagligen (eller nästan dagligen) och samtidigt jobbar?

För mig är det en självklarhet för att ens kunna jobba, handlar dock om ytterst små doser 0,3-0,5 mg. Fyller på ungefär 3 gånger om dagen. Så blir mer en slags självmedicinering

Jag me, jobbar som mattelärare. Jävlar va man kan snöa in på saker.
Senast redigerad av Pyrokemi 2018-10-06 kl. 20:39.
Citera
2018-10-06, 21:10
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrokemi
Jag me, jobbar som mattelärare. Jävlar va man kan snöa in på saker.
Du jobbar som mattelärare och tar tjack, och ingen märker något? Helt seriöst?

Vilken skola jobbar du på? Borde kanske söka dit då.
Citera
2018-10-06, 21:16
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du jobbar som mattelärare och tar tjack, och ingen märker något? Helt seriöst?

Vilken skola jobbar du på? Borde kanske söka dit då.

Injicerar enbart på helger så jag kan bära kortärmat utan att behöva komma med bortförklaringar jämt och ständigt.
Citera
2018-10-06, 21:35
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Injicerar enbart på helger så jag kan bära kortärmat utan att behöva komma med bortförklaringar jämt och ständigt.
Vore nog sjysst om man hade dig som lärare, haha.
Men du tar det lugnt på vardagar då, menar du kan ju inte vara påtänd på jobbet eller?
Vilken ålder undervisar du?
Citera
2018-10-06, 22:04
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Men du tar det lugnt på vardagar då, menar du kan ju inte vara påtänd på jobbet eller?

Självklart är jag tjackad på jobbet, annars skulle jag aldrig orka med skitungarna. Kör dock mest oralt under veckorna, ibland smyger jag iväg på toa ute vid gymnastiksalen om den står tom och tar en rövpanna. Undervisar på gymnasiet, så 16-19.

Fick ett sånt skrattanfall förra veckan när jag låg med stjärten i vädret och en 5ml spruta utstickandes mellan skinkorna o en liten ziplockpåse med vitt pulver jämte på golvet... Såg mig själv som ur tredjepersons-perspektiv och insåg hur jävla sjukt det såg ut. Tänk om någon av de nya förstaårseleverna skulle kommit in, "vad gör magistern?"
Senast redigerad av Pyrokemi 2018-10-06 kl. 22:10.
Citera
2018-10-06, 23:14
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Självklart är jag tjackad på jobbet, annars skulle jag aldrig orka med skitungarna. Kör dock mest oralt under veckorna, ibland smyger jag iväg på toa ute vid gymnastiksalen om den står tom och tar en rövpanna. Undervisar på gymnasiet, så 16-19.

Fick ett sånt skrattanfall förra veckan när jag låg med stjärten i vädret och en 5ml spruta utstickandes mellan skinkorna o en liten ziplockpåse med vitt pulver jämte på golvet... Såg mig själv som ur tredjepersons-perspektiv och insåg hur jävla sjukt det såg ut. Tänk om någon av de nya förstaårseleverna skulle kommit in, "vad gör magistern?"

Men varför skjuter du inte på händerna/fötterna då på vardagar? Om du bara är rädd för märken.

Men fortfarande, vilken skola? Ska ansöka dit nästa höst då. Om de låter en lärare knarka där så borde det vara lugnt för mig också.
Citera
2018-10-06, 23:53
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Men varför skjuter du inte på händerna/fötterna då på vardagar? Om du bara är rädd för märken.

Men fortfarande, vilken skola? Ska ansöka dit nästa höst då. Om de låter en lärare knarka där så borde det vara lugnt för mig också.

Foten försöker jag aldrig mer skjuta i efter att jag körde in nålen i den där kulan på insidan av fotsidan. Och att skjuta i händerna så måste ja ju typ använda en grå nål. Då blir de ju förfan inge drag under galoscherna. En trubbig grön i slasken ska de va, å så in me halvgubben så du inte hinner fega ur halvvägs

Övriga i personalstyrkan vet givetvis inte att jag använder amfetamin.

Du tror väl inte på fullaste allvar att jag kommer skriva vilken skola..?
Citera
2018-10-07, 08:48
Medlem
Pandarns avatar
Citat:

Om man inte pangar i sig stora doser som de flesta gör på vanliga tjackkvällar vid utgång så märks det knappt att man är påverkad. Tar du lägre doser, som jag upptäckt är vanligare att dagliga brukare tar så vänjer kroppen sig och det skulle aldrig gå att se om du är påtänd.
Citera
2018-10-07, 09:10
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Om man inte pangar i sig stora doser som de flesta gör på vanliga tjackkvällar vid utgång så märks det knappt att man är påverkad. Tar du lägre doser, som jag upptäckt är vanligare att dagliga brukare tar så vänjer kroppen sig och det skulle aldrig gå att se om du är påtänd.

Nä gud på mig märks det inte alls föurom näsan som det rinner. Kan dra i mig lina efter lina men det gör knappt något skillnad längre förutom att jag inte kan sova, så jävla tråkigt att toleransen ökar så snabbt. Bomba gör jag inte då min mage blev helt cp en gång och vill aldrig uppleva det igen och skjuta lämnar jag till dom som är hardcore.
Citera
2018-10-07, 09:17
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:

Jag kan till stor del instämma med dig angåeende dagligt bruk. Jag är en väldigt tyst person vanligtvis och på tjack blir man ju pratglad och full av energi och jag tänkte en fredag då jag ändå jobbade kort dag att jag provar litegrann på morgonen bara och se hur dagen tar sig. Enda personer reagerade på var att jag var ovanligt glad men det kunde man ju enkelt förklara bort med 'det är ju fredag, snart helg!'. Men min ena kollega som också kört tjack då och då märkte ju direkt att något inte stämde och efter jobbade sa han till mig 'du började med näsgodiset redan innan jobbet du' och skrattade. Så är man en tyst person till vardags och helt plötsligt förändras det så kan nog erfarna personer fatta att något inte stämmer men inte så att alla kommer fatta det så länge man kör små doser och har någorlunda självdisciplin och försöker vara som om du vore nykter.

Enda jobbiga för min del var ju att man svettades okontrollerat då jag är varmblodig och dessutom var det en sommar med rekordvärme och ja..amfetaminet såklart
Citera
2018-10-07, 09:46
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
På lågdos ja, vid daglig bruk. Men då är det ju liksom en lina där och var när man kan på typ jobbet. Gjort själv så i skolan och de märkte ingenting, men nära vänner och familj kommer ju göra det om man inte hela tiden tidigare brukat.
Men i slutändan, är en sån tar lite mer om jag tar, mest pga att jag skjuter och vill ha en bra rush på det. Vill inte slösa på knarket på små doser. Ja ibland, men fan vad det är bättre med lite mer.

Citat:
Foten försöker jag aldrig mer skjuta i efter att jag körde in nålen i den där kulan på insidan av fotsidan. Och att skjuta i händerna så måste ja ju typ använda en grå nål. Då blir de ju förfan inge drag under galoscherna. En trubbig grön i slasken ska de va, å så in me halvgubben så du inte hinner fega ur halvvägs

Övriga i personalstyrkan vet givetvis inte att jag använder amfetamin.

Du tror väl inte på fullaste allvar att jag kommer skriva vilken skola..?
Jovisst, om man har de stora venerna kvar ens. Med en grön kan jag knappt få i mig med mina kvarlevande vener. Men du har annars rätt ja, med blåa är max vad jag brukade köra i tom ljumskarna.
Skämtar om skolan såklart ju. Blir lite omständligt om jag ska hålla på och flytta pga en ev skola. Samt har Soc på mig, så kan inte bo vart jag vill, och när jag gör det är jag på rymmen blir det ju, och inte så att jag tänker gå i skola då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in