Hej! Har lite problem att kunna få bra effekt av tjack. Har kört Elvanse 40-50 mg varje dag i ungefär cirka 2 månader. Har sedan dess den senaste tiden testat tjack. Testat från 2-3 Kranar och har fått ett resultat av det som inte är alls det resultat jag hade förväntat mig.
¤ 0.2g lina = Rus 5 min efter intag, varar cirka i 5 - 10 minuter - Sedan helt som vanligt, tröttare efter intag. Testat både med och utan alkohol, med koffein och utan.
¤ 0.1 - 0.7g vid enstaka tillfällen - Lite rus några minuter efter intag - sedan händer inte mer förutom trötthet, seg i kroppen och irritation.
¤ 0.2g lina + 0.2g 1 timme senare + 0.2g 1 timme därefter + 2 groggar = Kraftig smärta i ryggslutet - irritation - trötthet - inget flow - frånvarande - fastnar med blicken. Hungrig och Somnar utan problem vid 01:00.
Elvansen 40 mg: Positiv, Pigg, Pratglad, Social, och ändå lite spring i benen.
Elvansen 40 - 50 mg+Metamina 5 mg nasalt: Positiv, Pigg, Pratglad, Social, väldig fart och stiss.
Vare sig det är intag av tjack eller Evanse så pulsen är "låg" under 70 - 80 i viloläge ökar ej avsevärt vid aktivitet. Däremot hårda hjärtslag. Frysningar och nästan som de hade varit fuktigt runt om i luften kommer när det börjar gå ut. Känns dock av även om jag inte tagit något. Biverkningarna får jag både av elvansen och tjacket även om de visar sig mindre med elvansen.
Har jag fått tag i dåligt amfetamin? Eller vad kan vara felet? För låga/höga doser? Eller är det bara mig de är fel på?
Tack på förhand