2018-10-01, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Har kollat runt lite, hittar ingen direkt info om något speciellt samband mellan prostatan sperman och amfetamin. Dessutom har mina doseringar varit ganska små. Jag har haft 5 gram jag duttat av under 5 månaders tid. Jag har kvar 1,5 g av dessa.

Brukar bli några knivseggar och "doppa fingertopp"-doseringar de dagar jag tar. Sen följer alltid några dagar utan.

Jag skulle gissa att jag misshandlade kuken och nåt blodkärl gick sönder.
Men jag får se.

Möjligtvis skulle det kunna ha att göra med att jag druckit för mycket alkohol, eftersom min konsumtion ökas med 100% när jag duttar i mig tjack. Från nivån 0-1 starköl per månad till 6-7 per vecka.

Dricker också mycket mer. Eller ja, vardagsdricker på ett annat sätt bara för att jag blir så sjukt sugen på smaken av öl/vin. Kan va nöjd efter en öl lika väl, men blir sugen varje dag i princip.

Apropå något annat: någon som har nå tips för hur man kan få bort/förmildra denna jobbiga kroppsodör och annorlunda svertlukt tjacket medför? Utöver de självklara svaren så som dusch/deo/parfym/sluta ta tjack. Om det finns några udda husmorsknep.

Tänker typ på att man läst att sperman ska lukta och smaka bättre desto mindre kött man äter och bättre desto mer ananas man äter, haha. Det kanske finns något sånt egendomligt tips någon sitter på?
Citera
2018-10-01, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Vad fan drar ni i er för tjack om ni kan ta ett halvt gram utan att bli nöjda? Ett halvt gram hade varit tillräckligt för en veckas bruk för mig.

Köp riktigt tjack grabbar och WT-kärringar.

äh är man nymuckad får man ta skiten som valparna slänger i stan i början, sen om man ska börja beckna igen det vetifan men folk tror jag trollar om jag skriver hur rent det bästa tjacket jag haft inne va, det dyraste med, kostade 16lax/hg. Kunde lägga upp 1g på ett fat och det torkade på 20 sec och vägde bara 0.45 torrt, förvarade i frys, luktade underbart och gav mig en jääävla rush.. inga konstiga bieffekter som spänningar, tix och ont i kroppen heller, om man inte tog för mycket såklart.

testade slå i mig torkat en gång, det va obehagligt för rushen blev så jävla hård, så föredrog att ta det direkt ur frys, ca 0.3 va absolut max, även om jag gått på det i år.

Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag har en polare som drar minst 0.5 gram per lina, och snackar vi mer eller mindre helt rent tjack. Helt fucking sanslöst... visserligen missbrukare med hög tolerans, men ändå.

finns nån gul jävla elefantbajs-tjack nu lär va meta eller blandat med all möjlig konstig skit, antar det säljs för att det är så jävla billigt, men de som kör IV får ju lida alltså, räcker med 0.3 men rushen kommer smygandes och värmepåslag och total förvirring, det är även som lim i löskoppen efteråt, klister.. och ganska grumligt är det fast man filtrerat ett par gånger.

Vfan är det där för skit? Kanske inbillar mig men tycker jag är gul i hyn när jag vart på ett par dygn med.
Citera
2018-10-02, 12:27
Medlem
st33rs avatar
Jag har tagit tjack då och då i många År men det är bara vissa sorter jag får ont i pungen av.

Det var några år sen sist. Även det tjacket var ovanligt euforiskt och bra. Det är alltid bra tjack om jag får ont i pungen.

Men det händer ofta också att tjack är rätt bra men jag inte får ont i pungen av det. Bara vissa sorter som ger öm pansarpung.

Ps. Min sperma vit och fin igen idag. Skönt.
Citera
2018-10-03, 14:57
Medlem
Pandarns avatar
Hur många här är det som tjackar dagligen (eller nästan dagligen) och samtidigt jobbar?

För mig är det en självklarhet för att ens kunna jobba, handlar dock om ytterst små doser 0,3-0,5 mg. Fyller på ungefär 3 gånger om dagen. Så blir mer en slags självmedicinering
Citera
2018-10-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Hur många här är det som tjackar dagligen (eller nästan dagligen) och samtidigt jobbar?

För mig är det en självklarhet för att ens kunna jobba, handlar dock om ytterst små doser 0,3-0,5 mg. Fyller på ungefär 3 gånger om dagen. Så blir mer en slags självmedicinering

Jag gör detsamma. 1-2 minimala linor dagligen mellan 07:00 och 14:00. Ännu lite mindre doser än dig dock skulle jag gissa. Smuttar fortfarande på de 5g jag köpte i maj någon gång
Citera
2018-10-04, 00:15
Medlem
00sjus avatar
Fick penicillin utskrivet idag (Kåvepenin) och tagit 2 linor tjack runt 19:00. Är det lugnt och ta lite tjack imorgon också under dagen så länge man sköter sömnen?
Citera
2018-10-04, 08:05
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Fick penicillin utskrivet idag (Kåvepenin) och tagit 2 linor tjack runt 19:00. Är det lugnt och ta lite tjack imorgon också under dagen så länge man sköter sömnen?

Jadå, ingen fara
Citera
2018-10-04, 18:56
Medlem
Citat:
Jadå, ingen fara
Uppdatering av mitt dagliga bruk av amfetamin...
Jag har använt mig av amfetamin sedan 23 augusti varje dag som min medicin mot depression och trötthet mm.
Börjar känna att det lätt kan övergå till ett riktigt missbruk. Kvaliten otroligt varierande så svårt att prata om dos i vikt.
Jag börjar bli orolig över vart detta kommer att leda och livrädd att mina nära och kära får veta något. Har inga i min familj eller vänskapskrets som nyttjar någon form av droger och de skulle bli helt chockade över vad jag i hemlighet sysslar med.
En del skulle nog ta avstånd..tror jag.
Vet inte hur jag ska göra för att gå vidare...utan affe var jag djupt deprimerad och ångestfylld.
Citera
2018-10-04, 19:22
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix62
Uppdatering av mitt dagliga bruk av amfetamin...
Jag har använt mig av amfetamin sedan 23 augusti varje dag som min medicin mot depression och trötthet mm.
Börjar känna att det lätt kan övergå till ett riktigt missbruk. Kvaliten otroligt varierande så svårt att prata om dos i vikt.
Jag börjar bli orolig över vart detta kommer att leda och livrädd att mina nära och kära får veta något. Har inga i min familj eller vänskapskrets som nyttjar någon form av droger och de skulle bli helt chockade över vad jag i hemlighet sysslar med.
En del skulle nog ta avstånd..tror jag.
Vet inte hur jag ska göra för att gå vidare...utan affe var jag djupt deprimerad och ångestfylld.

Jag skulle rekommendera dig att ta kontakt med en psykiatrimottagning och be om att göra en utredning. Kanske är nån diagnos eller tillstånd som kan behandlas med medicin, terapi eller liknande?

Om du står fast vid bruka tjack så skulle jag lägga upp en plan, en begränsning. T.ex att inte ta mer än en viss mängd per vecka eller liknande.
Citera
2018-10-05, 15:54
Medlem
notmybusinesss avatar
är det någon som har bra koll på olika sätt tjack kan se ut?
..jag har köpt något som jag aldrig varit med om tidigare och det beter sig väldigt skumt när man ska hacka upp det men när man väl får ihop det man ska snorta så sitter det fint men är skeptisk mot färgen samt hur det beter sig.
Det var väldigt noga inplastat i en boll och när man öppnade den så luktade det starkt som det bruka men det var orange färg, väldigt kletigt för att hacka och mycket blev intorkat på tallriken. Testade att torka det i rumstemperatur under dagen och nu är det stenhårt på ytan och när man trycker sönder det med ett kort blir det stora smulor och svårhackat. Det slår väldigt fort känns det som med, nån som har koll?
Citera
2018-10-05, 20:02
Medlem
Citat:

Jag körde mycket på jobbet då det är ganska mycket fysiskt arbete.
Funkade inte alls i längden, var rätt dålig psykiskt efteråt
Citera
2018-10-05, 20:22
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:

Samma här! 0,3a i bomb på jobbet, annars en näve i veckan max! -MEN det är på helgen som det mesta intas då detta är ett fritt land och jag är en vuxen människa, liksom med alkohol!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in