Citat:
Ursprungligen postat av
iAmLane
Vad fan drar ni i er för tjack om ni kan ta ett halvt gram utan att bli nöjda? Ett halvt gram hade varit tillräckligt för en veckas bruk för mig.
Köp riktigt tjack grabbar och WT-kärringar.
äh är man nymuckad får man ta skiten som valparna slänger i stan i början, sen om man ska börja beckna igen det vetifan men folk tror jag trollar om jag skriver hur rent det bästa tjacket jag haft inne va, det dyraste med, kostade 16lax/hg. Kunde lägga upp 1g på ett fat och det torkade på 20 sec och vägde bara 0.45 torrt, förvarade i frys, luktade underbart och gav mig en jääävla rush.. inga konstiga bieffekter som spänningar, tix och ont i kroppen heller, om man inte tog för mycket såklart.
testade slå i mig torkat en gång, det va obehagligt för rushen blev så jävla hård, så föredrog att ta det direkt ur frys, ca 0.3 va absolut max, även om jag gått på det i år.
Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Jag har en polare som drar minst 0.5 gram per lina, och snackar vi mer eller mindre helt rent tjack. Helt fucking sanslöst... visserligen missbrukare med hög tolerans, men ändå.
finns nån gul jävla elefantbajs-tjack nu lär va meta eller blandat med all möjlig konstig skit, antar det säljs för att det är så jävla billigt, men de som kör IV får ju lida alltså, räcker med 0.3 men rushen kommer smygandes och värmepåslag och total förvirring, det är även som lim i löskoppen efteråt, klister.. och ganska grumligt är det fast man filtrerat ett par gånger.
Vfan är det där för skit? Kanske inbillar mig men tycker jag är gul i hyn när jag vart på ett par dygn med.