2009-03-20, 13:37
Medlem
d,rävens avatar
Brukar tjack säljas i 0.5or?
Citera
2009-03-20, 13:51
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d,räven
Brukar tjack säljas i 0.5or?

vanligtvis nej, men om du känner försäljaren kanske h*n kan vara snäll
Citera
2009-03-20, 16:05
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Ett gram på mindre än tre timmar, det kan inte vara någon vidare kvalitet. Drick lite näringsdryck eller käka något om du vill, inte fan försvinner ruset av det.
Det behöver det inte alls vara, vet många sprutnarkomaner som tar ännu mer än så fast det är bra kvalite.

Det som folk inte tänker på är att ifall du kör samma skit om och om igen spelar det nästan ingen roll hur bra det är till slut, för kroppen verkar bli van efter ett tag och då blir man mest "pigg" och inte så rusig av grejerna. Sedan när man provar en annan "sort" så blir kroppen studsig och glad igen.

Sedan har du rätt, "ruset" försvinner inte om man äter som det kan göra på cannabis, alltså att ruset går ned en smula när man äter lite.
Senast redigerad av Ladida 2009-03-20 kl. 16:08.
Citera
2009-03-20, 16:31
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Via
Visst, det går ju också fint, men då får man "pulver".
Renar man det får man amfetamin - det kan vara en helt annan sak.

Ah, du tänker så. Jo, jag förstår vad du menar, bara ett missförstånd.
Citera
2009-03-20, 17:20
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
För det första kan jag säga att du inte bör förvänta dig att du kan ta en dos och hålla igång på det hela kvällen. I teorin håller ruset i sig 7-8 timmar, men efter några timmar kommer du vilja att fylla på, det bör du tänka på. Och som det tidigare sades, om du inte drar en stor lina direkt innan du kommer hem, så borde det inte vara något problem att dölja din påverkan. Förresten, är folk hemma hos dig så kontrollerande att de går upp när du kommer hem kl 4-5?

Jag tänkte mig värsta scenariot, att dom skulle gå upp och säga hej och sen märka något, men vafan, det kommer ju inte hända!

Jag tror att jag får ca 0.3 g, ska jag kanske bomba 0.2 och snorta 0.1? Jag vill ju helst ta slut på det eftersom jag lätt blir beroende av saker och det finns inget värre än att slänga knark Jag kan inte heller köpa mindre.

Tack som fan till att du gav mig svar!
Citera
2009-03-20, 21:15
Medlem
Tog amfetamin hela natten fredag och lördag förra helgen, samt några linor i förrgår. Nu idag fick jag i princip ingen effekt alls när jag tog tjack. Kan det vara att jag måste vänta så dopaminnivåerna i hjärnan hinner återställas innan jag kan få ett vettigt rus, eller har jag helt enkelt fått tag på värdelösa grejer den här gången?
Citera
2009-03-20, 21:23
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Jag tänkte mig värsta scenariot, att dom skulle gå upp och säga hej och sen märka något, men vafan, det kommer ju inte hända!

Jag tror att jag får ca 0.3 g, ska jag kanske bomba 0.2 och snorta 0.1? Jag vill ju helst ta slut på det eftersom jag lätt blir beroende av saker och det finns inget värre än att slänga knark Jag kan inte heller köpa mindre.

Tack som fan till att du gav mig svar!

Jag tycker fortfarande att du borde börja med att snorta 0.1 g och sedan känna efter om du vill fylla på under kvällens gång.
Citera
2009-03-20, 21:24
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Det behöver det inte alls vara, vet många sprutnarkomaner som tar ännu mer än så fast det är bra kvalite.

Det som folk inte tänker på är att ifall du kör samma skit om och om igen spelar det nästan ingen roll hur bra det är till slut, för kroppen verkar bli van efter ett tag och då blir man mest "pigg" och inte så rusig av grejerna. Sedan när man provar en annan "sort" så blir kroppen studsig och glad igen.

Sedan har du rätt, "ruset" försvinner inte om man äter som det kan göra på cannabis, alltså att ruset går ned en smula när man äter lite.

Jag fick inte direkt uppfattning att personen som frågade var en erfaren sprutnakoman.

Men ja, jag känner också en hel del tjackisar som trycker i sig mer än så.

Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Jag har hört att om man har kört mycket meph så känner man inte av tjacket lika mycket, stämmer det?

Jag kan inte bekräfta det genom egen erfarenhet men det låter högst troligt.
Senast redigerad av Sandoz 2009-03-20 kl. 21:47.
Citera
2009-03-20, 21:45
Medlem
CoopColas avatar
Jag har hört att om man har kört mycket meph så känner man inte av tjacket lika mycket, stämmer det?
Citera
2009-03-20, 22:17
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz

Jag kan inte bekräfta det genom egen erfarenhet men det låter högst troligt.

på vilket sätt låter det troligt?
Citera
2009-03-20, 23:05
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
på vilket sätt låter det troligt?

Jag tycker överlag att cs brukar ge en viss korstolerans, naturligtvis inte som trippar eller så. Självklart funkar tjacket men om man har kört mycket mefedron en längre tid blir man nog lite okänsligare. På samma sätt är jag övertygad om att jag inte fått ut så mycket av mefedron för att min kropp är rätt van vid amfetamin, jag känner tjackisar osm knappt får någon effekt alls av ladd osv osv. Det var mest så jag tänkte.
Citera
2009-03-21, 15:00
Medlem
Mr.Plopps avatar
Jag har några frågor om just detta, orkar inte läsa igenom hela tråden och hoppas på att någon vänlig själ kan svara på mina frågor Jag har fått erbjudande att testa på tjack och har ju då några noob frågor.
Ska snorta det hade vi tänkt. Jag har bara testat CB innan.

Är det någon stor risk att bli beroende första gången man tar det?
Hur "hårt" är ruset första gången ? Eller är det samma oavsett hur länge man tagit det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in