Citat:
Ursprungligen postat av
Tropicals
Är detta i praktiken "RTO firing" och att företaget går dåligt så att de behöver bli av med folk på ett enkelt sätt?
Jag tror det är så enkelt som att distansarbete eroderar forskning och utveckling.
De som vurmar för distans brukar säga hur bra det funkar för
dem. Men är det bra för grupper, för organisationer, när alla sitter på var sin kammare?
Enligt min erfarenhet är det sällan gruppens stjärnor som brukar envisas med att sitta hemma. Det är de bekväma.