Citat:
Rätt hundra på att jag såg Shanel Cooper vid Wieselgrensplatsen för en månad sedan, så hon har nog inte börjat avtjäna sitt straff ännu, blev inte kvar i häktet tills det är fängelse dax?
Synd att jag inte var mer på hugget och vaken, då hade jag kunnat jiddra med henne lite och låta henne veta vilken vidrig, ful, värdelös neger fitta hon är, men det vet hon nog redan om att hon är, men ibland behöver man få höra det ifrån någon annan, så svin som henne också förstår att resten av världen ser henne för vad hon faktiskt är...... Shanel Cooper - Smuts 💩💩💩💩💩
Synd att jag inte var mer på hugget och vaken, då hade jag kunnat jiddra med henne lite och låta henne veta vilken vidrig, ful, värdelös neger fitta hon är, men det vet hon nog redan om att hon är, men ibland behöver man få höra det ifrån någon annan, så svin som henne också förstår att resten av världen ser henne för vad hon faktiskt är...... Shanel Cooper - Smuts 💩💩💩💩💩
Citat:
Det här är för bra för att vara sant, fick höra att Hisingens största mytoman fanns med i en tråd på Flashback och att hon fått ett år i fängelse.
Äntligen så åker hon fast denna vidriga person. Att hon klarat sig så länge är ett under.
Hon drar sig till mörkhyade kriminella.
Sett henne ett par gånger med en ny mörkhyad (Det enda typen av människa som ville ha henne) Att han vill ha henne är ett under, men han får väl inget annat.
Detta person har aldrig några pengar och tigger öl och annat från allt och alla.
Lurar och utnyttjar ovetande personer på pengar och sen bara skiter i dom för att få vidare till sina älskade kriminella.
Jag är trött på hur hon förstört livet för ett flertal människor. Äntligen får hon ett straff för det hon gjort under flera år. Hoppas att fler får veta vilken vidrig människa hon är.
Håller med om vad som står i citatet.
Fler borde säga till henne.
Man kan hoppas på att hon får vård i fängelset.
Äntligen så åker hon fast denna vidriga person. Att hon klarat sig så länge är ett under.
Hon drar sig till mörkhyade kriminella.
Sett henne ett par gånger med en ny mörkhyad (Det enda typen av människa som ville ha henne) Att han vill ha henne är ett under, men han får väl inget annat.
Detta person har aldrig några pengar och tigger öl och annat från allt och alla.
Lurar och utnyttjar ovetande personer på pengar och sen bara skiter i dom för att få vidare till sina älskade kriminella.
Jag är trött på hur hon förstört livet för ett flertal människor. Äntligen får hon ett straff för det hon gjort under flera år. Hoppas att fler får veta vilken vidrig människa hon är.
Håller med om vad som står i citatet.
Fler borde säga till henne.
Man kan hoppas på att hon får vård i fängelset.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag skulle nog säga att hon bara är tjock. Absolut inte gravidtjock.
Känns som att jag vet mer än jag vill säga? Jag vet en massa om de här men huruvida det jag vet skulle vara relevant här är en annan fråga. Men är det något du vill veta så fråga så svarar jag på det jag vet och kan.
Känns som att jag vet mer än jag vill säga? Jag vet en massa om de här men huruvida det jag vet skulle vara relevant här är en annan fråga. Men är det något du vill veta så fråga så svarar jag på det jag vet och kan.
Jag säger såhär, att den här historien har gått så långt nu.
Att den här Linda dels ramalade in i historien är helt otroligt men hon var med en kaosneger.
Sen att Shanel Cooper blir det som folk följer är för att det är den FUP som stått med här mest, det gör det mer av intresse.
Något hände i slutet på juli då det kom in andra i den här tråden och började ge uppgifter om Shanel Cooper.
Som en skrev att det går rykten på Whoopsi som jag fått till mig att det är en restaurang som hon tydligen jobbat på.
Sen kommer du Dadnil med info om att det bor en langare hos henne.
En sak är helt klar, det är ingen tillfällighet att den där Shanel Cooper är med i det här gänget.
Ser man målkortet och Lexbase så är hon ju en pundarbrud som antagligen sett sin chans att tjäna lite pengar...
Dock så har hon väl den där Adan lurat skiten ur henne.
Tror det finns så mycket mer om den pundarbruden
Det är nog bara en bråkdel som kommit in här
Ingen som bor vid Whoopsi och kan ställa frågor där om henne.
https://www.facebook.com/WhoopsiGBG/
Måste vara denna