Citat:
Han högg henne i mage och buk 4 gånger med en kökskniv och skadade levern illa så det var ett under att hon överlevde. Hon vaknade upp med 51 stygn några dagar senare. Till polisen sa hon att hon ramlat på kniven flera gånger om.
Adan har innan brutit hennes hand så den behövde opereras.
Hon har försökt lämna sedan -24 men han tvingar sig in och tillbaka. Hot mot hennes barn och familj etc.
Sen sitter hon dessutom på en massa bevis som åklagaren hade älskat att få tillgång till. Dom dömdes för vad..? 8 kapade BankID? Hahaha vilket skämt! Med tanke på att dom va ute nästan varje natt och jagade nya BankID med stor framgång.
Hedman samlade och sparade på all info hon fick av Adan. Hon har namn på en massa folk som blivit kapade och hon har info om hur, vart och till vem pengar har skickats. Konstigt nog så vet jag helt säkert att Adan dessutom var medveten om detta men den dumme fan har ett sinnesjukt ego så han trodde nog att han kunde kontrollera det/henne.
Hedman hade väl tänkt sig det som en försäkring och en utväg framöver.
Nu hade hon turen att idioterna torskade och hon blev fri från sitt helvete med Adan.
Shanel är en helt annan historia. Det är ingen nyhet att hon ligger runt för allt från uppmärksamhet till tjack, piller och alkohol. Tjock som hon är så är det dockningen så många som ser tjockisen i henne direkt.
Hon lever med Ahmed som kommer från Bergsjön. En nobody som hankar sig fram med att försöka beckna röka. Men va jag har hört så suger han på det och blåser sina kunder. Men va kan man vänta sig av en sån…
Shanel lär fortsätta i samma stuk som alltid. Vissa människor är gjorda för gatan helt enkelt och hon är en sån. Dessutom verkar hon trivas där.
När det gäller Abdallas familj så ja det är väl självklart att dom alla visste och drog sina fördelar. Men att döma mamman och systern är väl lite överdrivet kan jag tycka. Ge pojkarna dubbelt straff istället. Med tanke på att åklagaren har missat några så kan väl dessa få straffen för dom också kan ju jag tycka.
Men för de som är intresserade så är det även en rättegång i Jönköping för andra inblandade i BankID-härvan bla Mondo Karlsson. I den rättegången gäller det vad åklagaren kallar för möjliggörare och hjälpare.
Åklagaren har helt missat att pojkarna lärt upp andra för att sen även kunna plocka procent av dom.
Systemet med BankID och hur man skapar nya är inte ändrat utan det är fortfarande pojkar ute och springer ärenden och skaffar nya BankID och procent-pengar åt dessa kräk.
Anastasia har turen att vara tjej så ingen verkar inse att hon är lika inblandad och drivande som sin pojkvän Abdalla. Tur för henne antar jag med tanke på hur mycket lägre hennes straff blev.
Detta är inte de enda dessa killar pysslar med. Och dom bord vara tacksamma över att de greps innan Adan fuckat sönder huvudet på Hedman såpass att hon hade släppt på alla bevis hon har för då hade straffen blivit minst de dubbla och målsägarna hade blivit för många för att få plats i en rättssal.
Ingen av de tilltalade är mindre inblandade än någon annan även om det är Adan och Abdalla som roffat åt sig de största summorna. Men åklagaren har bara koll på en liten bråkdel.