2026-08-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt007
Sant, ju längre tid det tar innan dom åker in så kan de som fått längst tid var dom som åker ut först.
Inte riktigt så,
Sen bara att vänta måste vara döden.
precis och ska den här amöban ha fotboja finns med många krav den kanske inte känner till som totalt drogförbud, ja de kan komma och testa dig mitt i natten, sysselsättning krävs med, samt en rad andra lämpligheter.

Det som talar emot är brottet begicks i hemmet där jag antar den ska avtjänas det brukar dem i regel inte godkänna
Citera
2026-08-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
precis och ska den här amöban ha fotboja finns med många krav den kanske inte känner till som totalt drogförbud, ja de kan komma och testa dig mitt i natten, sysselsättning krävs med, samt en rad andra lämpligheter.

Det som talar emot är brottet begicks i hemmet där jag antar den ska avtjänas det brukar dem i regel inte godkänna

Den är också en faktor.
Har du sett hennes målkort.
Det var falsklarm och misshandel.
Hennes umgängeskrets verkar vara den bästa för fotboja.

Var ju någon som hade sett henne med en ny blatte.
Det där är urtypen av personer som aldrig kommer ha något vettigt liv.
Citera
2026-08-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt007
Den är också en faktor.
Har du sett hennes målkort.
Det var falsklarm och misshandel.
Hennes umgängeskrets verkar vara den bästa för fotboja.

Var ju någon som hade sett henne med en ny blatte.
Det där är urtypen av personer som aldrig kommer ha något vettigt liv.
Frivården gör en utredning först om risk bedömning, är den hög är inte fotboja möjligt.

Sedan gör dem en till om själva bojan
Citera
2026-08-05, 19:07
Medlem
Citat:

Det är väl morsan och den trasiga som är aktuell för fotboja.

Skulle tro att morsan får det...
Citera
2026-08-05, 19:08
Medlem
Citat:
Frivården gör en utredning först om risk bedömning, är den hög är inte fotboja möjligt.

Sedan gör dem en till om själva bojan

Så.kollar dom personen först hur den har det socialt etc?
Sen kollar dom om det är möjligt eller hur menar du?
Citera
2026-08-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnusaren
Så.kollar dom personen först hur den har det socialt etc?
Sen kollar dom om det är möjligt eller hur menar du?
de gör en utredning om riskbedömning tror den kallas 72frågor, den avgör om du är låg medel eller högrisk.

Sedan utreder dem om bojan är möjlig ja, som jag skrev verkar ju brottet begåtts där hon tänkt avtjäna det vet jag tex man inte får
Citera
2026-08-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnusaren
Det är väl morsan och den trasiga som är aktuell för fotboja.

Skulle tro att morsan får det...
vet du något om hennes bakgrund sociala förhållanden tidigare brottslighet sysselsättning.

Folk verkar tro det bara är hämta en boja om du fått rätt strafflängd, det här har skärpts otroligt mycket, pgr av folk har misskött den bla
Citera
2026-08-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenienstrut99
Det här kom till min kännedom i mitten på juli att hon fått fängelse. Blev inte direkt förvånad.
Jag vet inte mer än det jag skrev.
Mytoman, tigger öl och droger, Har aldrig några pengar, ses i princip bara med mörkhyade män, oftast kriminella framförallt langare.

Jag vet vem hon är inte mer, det här är ingen person som jag vill träffa egentligen.
Att hon har en ny mörkhyad (troligtvis grovt kriminell) är inget nytt, hon ser till att ha någon, eller några, allt för att slippa tänka själv.
Måste vara perfekt att ha henne tills hon åker in, sen dumpar han henne. Sen kan man fundera på varför man vill ha henne.

Hon är mer eller mindre portad på ställen runt omkring Wieselgrensplatsen.
Vad jag hört så har hon fått sparken från flera restauranger.

Men som många säger som hört att hon fått fängelse.
ÄNTLIGEN så får hon det som hon förtjänar.
Säkert så att hon blivit utnyttjad av några mörkhyade, men är man som henne, så får man faktiskt ta sitt straff.

Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Rätt hundra på att jag såg Shanel Cooper vid Wieselgrensplatsen för en månad sedan, så hon har nog inte börjat avtjäna sitt straff ännu, blev inte kvar i häktet tills det är fängelse dax?

Synd att jag inte var mer på hugget och vaken, då hade jag kunnat jiddra med henne lite och låta henne veta vilken vidrig, ful, värdelös neger fitta hon är, men det vet hon nog redan om att hon är, men ibland behöver man få höra det ifrån någon annan, så svin som henne också förstår att resten av världen ser henne för vad hon faktiskt är...... Shanel Cooper - Smuts 💩💩💩💩💩

Citat:
vet du något om hennes bakgrund sociala förhållanden tidigare brottslighet sysselsättning.

Folk verkar tro det bara är hämta en boja om du fått rätt strafflängd, det här har skärpts otroligt mycket, pgr av folk har misskött den bla

Ser man dom sociala förhållandena så tar jag med citat från två andra
Sen vet jag inte men hon var alltså "tillsammans" med en av huvudmännen.
Som var typ 15 år yngre än henne...
Inte för att ålder spelar roll, men i det här fallet. "Träffades på en kebabbar på torget"

Enligt frivårdens rapport hade hon pojkvän, och står även i citatet.
Känns som hon drar sig till kriminalitet. så...
Citera
2026-08-05, 20:51
Medlem
Citat:
de gör en utredning om riskbedömning tror den kallas 72frågor, den avgör om du är låg medel eller högrisk.

Sedan utreder dem om bojan är möjlig ja, som jag skrev verkar ju brottet begåtts där hon tänkt avtjäna det vet jag tex man inte får

Hennes lägenhet verkar ju inte vara bästa platsen

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Jag visste att jag läst det där Linda Hedman någonstans.

Lite Off Topic
Men den ena där är ju med i pengatvätt, den andra med narkotika. Samma "huvudman"

Kolla denna
https://files.catbox.moe/t4ybxf.pdf

och så kollar ni denna
https://files.catbox.moe/azmkso.pdf

Var tvungen att rota vidare (Nej jag har inget liv)
Göteborgs TR B 4932-26

Lyssna på hans förklaring var han varit
UNDERBART
Förhör med Aidspinnen
Polisen har uppgift om att du varit på Madängsgatan 4a
"Nej har inte varit där, jag var på 2 A "

Det är HUMOR på hög nivå

Var ju något falsklarm...
Som hade skickats till hennes lägenhet
Där hon vill ha fotboja.
Citera
2026-08-05, 21:36
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ja. Eftersom de har inget humankapital värt namnet. Vilket de då löser genom att vara dominerande i grupp och på det sättet skapa/utstråla "styrka".

Man märker det väldigt snabbt som svensk om man försöker att resonera med dem, att det saknas verkligen något och att de är så fundamentalt annorlunda.

Jag tror ordet du letar efter är intelligens.
Citera
2026-08-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Rätt hundra på att jag såg Shanel Cooper vid Wieselgrensplatsen för en månad sedan, så hon har nog inte börjat avtjäna sitt straff ännu, blev inte kvar i häktet tills det är fängelse dax?

Synd att jag inte var mer på hugget och vaken, då hade jag kunnat jiddra med henne lite och låta henne veta vilken vidrig, ful, värdelös neger fitta hon är, men det vet hon nog redan om att hon är, men ibland behöver man få höra det ifrån någon annan, så svin som henne också förstår att resten av världen ser henne för vad hon faktiskt är...... Shanel Cooper - Smuts 💩💩💩💩💩

Finns så mycket som är sant i det du säger, kommer mer och mer rykten om henne på Whoopsi.
Citera
2026-08-05, 22:58
Medlem
Citat:

Tänkte skicka DM till dig, men får inte göra det.
Får vänta ett tag.
Men som jag skrev till den andra, det går mycket rykten om henne nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in