Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenienstrut99
Det här kom till min kännedom i mitten på juli att hon fått fängelse. Blev inte direkt förvånad.
Jag vet inte mer än det jag skrev.
Mytoman, tigger öl och droger, Har aldrig några pengar, ses i princip bara med mörkhyade män, oftast kriminella framförallt langare.
Jag vet vem hon är inte mer, det här är ingen person som jag vill träffa egentligen.
Att hon har en ny mörkhyad (troligtvis grovt kriminell) är inget nytt, hon ser till att ha någon, eller några, allt för att slippa tänka själv.
Måste vara perfekt att ha henne tills hon åker in, sen dumpar han henne. Sen kan man fundera på varför man vill ha henne.
Hon är mer eller mindre portad på ställen runt omkring Wieselgrensplatsen.
Vad jag hört så har hon fått sparken från flera restauranger.
Men som många säger som hört att hon fått fängelse.
ÄNTLIGEN så får hon det som hon förtjänar.
Säkert så att hon blivit utnyttjad av några mörkhyade, men är man som henne, så får man faktiskt ta sitt straff.
Citat:
Ursprungligen postat av
superfreak94
Rätt hundra på att jag såg Shanel Cooper vid Wieselgrensplatsen för en månad sedan, så hon har nog inte börjat avtjäna sitt straff ännu, blev inte kvar i häktet tills det är fängelse dax?
Synd att jag inte var mer på hugget och vaken, då hade jag kunnat jiddra med henne lite och låta henne veta vilken vidrig, ful, värdelös neger fitta hon är, men det vet hon nog redan om att hon är, men ibland behöver man få höra det ifrån någon annan, så svin som henne också förstår att resten av världen ser henne för vad hon faktiskt är...... Shanel Cooper - Smuts 💩💩💩💩💩
Citat:
Ursprungligen postat av
FedorEmelianenko
vet du något om hennes bakgrund sociala förhållanden tidigare brottslighet sysselsättning.
Folk verkar tro det bara är hämta en boja om du fått rätt strafflängd, det här har skärpts otroligt mycket, pgr av folk har misskött den bla
Ser man dom sociala förhållandena så tar jag med citat från två andra
Sen vet jag inte men hon var alltså "tillsammans" med en av huvudmännen.
Som var typ 15 år yngre än henne...
Inte för att ålder spelar roll, men i det här fallet. "Träffades på en kebabbar på torget"
Enligt frivårdens rapport hade hon pojkvän, och står även i citatet.
Känns som hon drar sig till kriminalitet. så...