2026-05-11, 23:43
Medlem
Durochmolls avatar
Vad Amanda ser ut att ha åldrats på ett år, gråhårig och sliten. Hon kommer sluta som en bitter kattant.
Sebastian kommer kanske hitta någon osäker yngre tjej, men känns oavsett som han kan vara glad att den här relationen inte blev något.
Citera
2026-05-12, 00:17
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
I ärlighetens namn skickade jag tillbaka honom in i friendzonen ganska snabbt och sen höll jag väl på lite fram och tillbaka. Vilket i efterhand var rätt dumt, han var en grym snubbe, snygg, smart och rolig och jag tyckte om honom. Menmen, the heart wants what it wants.

Däremot, några år senare började jag träffa en kille som jag absolut inte kände mig attraherad av, jag visste bara att jag ville fortsätta umgås med honom. Men jävlar vad både kär och attraherad av honom jag blev sen! Det tog slut till sist, men av helt andra skäl (familjeskäl).

Jag undrar om inte något liknande börjar växa fram mellan Anna och John. Men vi får se som sagt 😁

Kul att du berättar. Jag gillar kärlekshistorier och vill att alla ska få minst en, gärna några och sen hitta sitt livs stora. Det gror mycket skit utan kärlek. Här säger du precis varför vi vill umgås med en person trots att du inte först var attraherad. Du behövde bara komma över fler föreställningar än du gjort innan.

Vi vill vara med den vi trivs med. Deltagarna här söker en relation framför en partner och alla har olika good enough. Och det är väl okej men förväntningarna går från noll till "sista chansen". Med sån inställning kan man missa hela livet.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-05-12 kl. 00:33.
Citera
2026-05-12, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Sex två gånger i månaden låter konstigt också för att inte tala om tråkigt.

Finns ju fan 90-åringar som knullar oftare!
Citera
2026-05-12, 00:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Saken är nog också att man har ganska få sökande och då blir man matchad lite på måfå.
Är man i 30 årsåldern o inte vill ha sex ska man kanske inte matchas med någon…
Äh. Ni ska inte övertolka det där. Hade Amanda varit attraherad så hade hon nog inte uttryckt sig så specifikt. Hon vill tidigt hålla en distans här. I en sund relation behöver man inte heller gå in på detaljer så eller ens fundera utan man flyter bara med. Hon kände sig obekväm med hans barnsliga beteende från start.
Senast redigerad av Steff83 2026-05-12 kl. 01:02.
Citera
2026-05-12, 03:39
Medlem
Som tidigare konstaterat är ju Sebastian lite socialt efterbliven, tror inte han är en predator av något slag. Känns som han överlag inte mår så bra.

Inget nytt kring Amanda heller, men fan vilken tråkboll. Någon här uttryckte det bäst, kommer sluta som en gammal kattant.

Gotlänningen/Henrik är ju fortfarande kul att se, två rätt vettiga personer som passar ihop.

Lebbarna där - tror fortfarande hon rödhåriga är lite för på, den andra med glasögon försöker hitta svepskäl. Mellan raderna låter det som hon egentligen vill ha en stadig, sportig, lesbisk brud och är lite besviken över matchningen.

Bara jag som är överraskad över att hon fortfarande är intresserad av honom? Han övertänker ju konstant och är rätt feminin minst sagt. Hon går från klarhet till klarhet ändå, verkar va en kul tjej med.
Citera
2026-05-12, 05:10
Medlem
Amanda måste ha upplevt någon form av sexuellt trauma. Hon verkar bli totalt paralyserad av skräck bara någon säger att hon ser bra ut eller visar någon form av uppskattning.

Hon säger att hon vill träffa någon och skaffa barn med. Antar att hon då kommer inseminera sig med sin mans sperma...

Tror hon gör absolut bäst i att spendera resten av sitt liv med katterna.
Citera
2026-05-12, 07:45
Medlem
BlackQuartzs avatar
Emilia verkar som en bra kvinna. Avslappnad glad och kåt. Synd att matcha henne med en annan kvinna, och i synnerhet någon så tråkig som Sofie.
Citera
2026-05-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Den där Amanda verkar ju väldigt speciell och lättkränkt. Sex två gånger i månaden låter konstigt också för att inte tala om tråkigt. Kanske borde experterna checka sexdrift innan de matchar? För vilken 30-åring vill bara ligga så lite? Tycker synd om Sebastian hur hon hänger ut honom. Var det så himla farligt liksom? Hon gjorde bort sig definitivt!!!
nja...hon återberättade vad sebastian sagt, så skuggan kommer nog mer på honom.
Citera
2026-05-12, 08:33
Medlem
Sebbe kör autiststilen, socialt tondöv. Han lär få hålla i snabeln på egen hand. Skild för andra gng, osäker som en katt vid vatten.

Amanda är en snabel-fälla som öppnas ca en gång per månad med risk för komplikationer. Några bebisar kan hon se i stjärnorna efter. Och för hennes del var nog Gvfö inte en vidare god reklampelare ang fortsatt dejtande. Hon är röd flaggad.

Sofies tråkstil är lika eggande som en fisk på torra land, vilken kippar efter luft. Emelies försök att verka lebbig övertygar inte Sofie. Blev känslosamt nu senast, Emelie blev sårad.

Jasmine är superskön, men tyvärr hennes intensiva amfetaminpåslag stressar hela publiken. Inte bara Henke. Känns som hon flyr från sina bardomstrauman genom att snacka i 150, aktivera sig i 200 och förväntar sig att Henke i kaoset ska lyckas formulera en fråga så hon känner sig intressant. Hon kommer strax tröttna på att vara förstående, hon vill själv bli förstådd.

John är alltför sympatisk och osäker för att utstråla annat än att alla med moderkänslor ska älska honom. Men livet är inte en evig gay- afton, djupast sett målar han naglarna för uppmärksamhet. Anna och John förblir bästisar efter några knull- försök.
Senast redigerad av Mirandamirage 2026-05-12 kl. 09:11.
Citera
2026-05-12, 08:51
Medlem
NiccoJs avatar
Å ena sidan är det helt fel att Sebbe ska bli hunsad som en skolunge då han egentligen inte gjort något fel.
Å andra sidan är det konstigt att prata snuskigt med någon man inte varit snuskig med och som inte är med på noterna.

Amandas upprördhet känns också inövad från något hon läst i kvinnojourens veckoblad.

Kontentan blir nog att det är attraktion som saknas från hennes sida.
Citera
2026-05-12, 09:16
Medlem
hall0nsylts avatar
Fick en annan bild av ”stor god glass”-gate när Sebastian berättade var uttrycket kom ifrån och att de båda skämtat om det. Tycker han målades upp orättvist i programmet. Även om hans skämt var weird verkar ju hon vara bra mycket svårare att ha att göra med.
Citera
2026-05-12, 09:18
Medlem
Men varför ser det dåligt ut att han ligger i sängen? Han behöver bara vila. Man måste inte vara social jämt, speciellt inte på bekostnad av sin egen hälsa.
Du får tänka på hennes grova tempo med kontra hans.
Sen ryckte han upp sig, det blev ju bra i slutändan.
Annars håller med dig i övrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Amanda är en riktigt tråkig prick, sex 2ggr i månaden vid lunchtid. På kvällen ska det skrollas kattklipp, får absolut inte skämta om intimitet och hon misstolkar saker. Det handlar ju om att lära känna varandra och lära sig gränser osv men hon blev kränkt så fort han öppnade käften. Fy fan så tråkig människa och hemsk klädstil o sävig röst.

Gotlänningen o hennes karl verkar trivas ihop iallafall men kan tycka att han är lite självömkande. Såklart att man kan bli trött av intensivitet men nu var det midsommar då får man väl rycka upp sig o inte ligga och tycka synd om sig själv i sängen. Inget bra första intryck.

John o Anna kommer sluta med vänskap, det går inte tvinga fram känslor. Känns som John är lite bohemisk & kanske gillar både och.

Emilia är väldigt på Sofie heeeeeela tiden och man märker att Sofie tycker att det är jobbigt och flera gånger så har Emilia sagt boooooring, tom när Sofie skulle ta vatten till tacosen... De håller aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in