Citat:
Ursprungligen postat av
NY2020
Jamen Amanda och Sebastian..
Plågades under samtalet med terapeuten.
Varför sökte hon ens till programmet?
Hon säger att hon längtar efter barn men hur tillverkas barn?
Blir hon inte kåt alls och blir kränkt av att en man finner henne sexig och attraktiv så borde hon kanske identifiera sig som asexuell.
Det är inget fel med det.
Antingen är hon;
1 asexuell (stå för det isf)
2 inte alls attraherad av Sebastian (säg det då)
3 en über-feministisk Karen
Sebbe borde kanske å andra sidan;
1 fila på sitt dirty-talk. Din stora glass?!
2 ha lämnat i detsamma som han fattade att hon blir kränkt av att han åtrår henne.
Tror ärligt talat att hon skulle känna sig kränkt av att han mötte hennes hennes behov och lät henne vara också.
”Är du inte attraherad av mig? Är jag fet?”
Han må vara spec. Men han kommer hitta någon som gillar elefantkallingar och som gillar att få sitt underliv att sexigt och porrigt omnämnas ”goda glassen”
Eller om det var ”stora glassen”?
Jag tänker att hon ville gå lite försiktigt fram och att hon inte har så rå humor. Dessutom är det ganska avtändande det han skojar om. Jag kan absolut skoja så med min partner sedan 20 år tillbaka och ändå vilja ligga, men hade vi varit nya i relationen hade det känts lite creepy.
Hade han varit mer inkännande och gett henne mer tid så hade han säkert fått ligga massor med henne, men hon blev avtänd av hans "dirty-talk" och tjat om sex. Diskussionen om hur många gånger man vill ligga kan ju ha handlat om när de är i en trygg och långvarig relation. De flesta tjejer brukar tycka att 1 ggr/veckan är rimligt då. I början när hormonerna går bananas så kan man nog tänka sig fler gånger men Sebbe förstörde det för Amanda.