Citat:
Ursprungligen postat av
ThereGoesRabbit
Jasmine tar sådan höjd för att hon och Henke har olika tempo- hon klagar inte på honom när han behöver sortera tankarna, utan är varm och inbjudande och väntar in honom och är precis sitt varma, fina jag oavsett situation. Det är omtanke på riktigt, enligt mig.
Sofie är så lugn och fin mot Emilia, och de har kanske lite olika kärleksspråk, men Sofie är verkligen en person som man kan räkna med - hon är den som är där när man behöver henne.
Anna och John tycker jag också är otroligt fina mot varandra.
Sebastian och Amanda blev ju en vandrande katastrof (vilket synts länge) och båda verkar vara otroligt speciella.
Jag citerar dig för att du räknade upp alla par så bra: Jasmine är nog ganska trevlig, men fan vad hon är självmedveten och uppe i varv. Allt måste vara så himla superbra och käckt hela tiden och blir det tyst så kräver hon mer frågor från Henke som bara vill ha lugn och ro. Hon kommer döda hans mojo med sin mammiga, kvävande stil.
Emilia verkar genuint snäll och sympatisk. Sofie är verkligen mer som en sportkille till sin personlighet och verkar inte veta hur hur man bygger en relation, eller så är hon bara rätt ointresserad. Förmodligen det senare.
Anna skulle kört över en snäll kille som John om han inte hade sån nolltolerans mot hennes försök att placera honom i ett fack. Det var lite cringe att vara enda killen på ett midsommarfirande. Varför utsätta sig för något sådant med en okänd person?
Hur i h-e kan Amanda vara chef om hon inte ens klarar av några klumpiga, men skämtsamma kommentarer utan att känna sig objektifierad och börja grina. Det var helt otroligt att se henne först ösa skit över mannen som försökte visa uppskattning (Jo jag vet, på ett helt kasst sätt) och sen VÄGRADE acceptera hans ursäkt när han var helt tillintetgjord i TV. Sen skrattade hon och sa att det var en crash course för henne att sätta gränser! Ja varje säsong som är värd att se - och det var några sedan nu ska ha sitt drama. Även om Amanda inte var en sån gnällig, lömsk person är det helt osannolikt att hon hittar nån mer som tycker hennes tantiga mammalook är sexig och det innan hon ens blivit mamma. Åk till Danmark och bläddra i en donatorpärm eller ännu hellre låt dina gener vila.