2026-03-07, 10:34
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Aldrig fattat varför man inte använder scanner i livsmedelsbutiker om det finns sådant.
Men kan vara inkokta personer som anser att de betalt via priset på det de handlar att någon ska scanna åt dem, för inte ska butiken tjäna på att kunderna ska göra kassörskans jobb.
Kvinnor söker sig ofta till lågintelligenta män och då kan det finnas anledning att gå till kassan för att inte skrämma bort dem genom att avslöja att man klarar av att blippa själv.

Det är inte kvinnor som självskannar TS tillhör utan de som står i kö för att plocka upp en stark man som klara av att själv lyfta de varor han handlar.

Alla kvinnor klara inte av att skanna själva tydligen.
Citera
2026-03-07, 10:36
Medlem
Hon mår dåligt och hon hatar oss starka män så pass mycket att hon måste yttra sig på denna plattform. Kan hon ha gymångest kanske? 💪🏼😉
Citera
2026-03-07, 10:39
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceboxxx
Jag slår vad om att du är en sån där som går till matbutiken i träningstights, ställer korgen på golvet, så att du kan böja dig ner och plocka varor, i hopp om att någon av männen bakom dig i kön skall lägga märke till din röv. Så att du sedan kan klaga på nätet om hur hemska män är, samtidigt som du laddar upp din senaste selfie - med röven i fokus, för att få så många likes som möjligt.

Och nej, det sista jag tänker på när jag står i kassan, är att försöka imponera på nån kvinna. Jag vill bli klar och komma därifrån så fort som möjligt.

Förmodligen en helt korrekt analys.

TS vill ha uppmärksamhet ifrån starka hanar, men när hanarna ser hens sladdriga buk och håriga underarmar så viker de snabbt undan blicken för att inte förstöra sin aptit.
Citera
2026-03-07, 10:41
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lower3rd
Diskussionsunderlag: Varför tror (vissa) kvinnor att ALLT män gör har en baktanke?

TS är garanterat inte kvinna
Citera
2026-03-07, 10:54
Medlem
LuktenAvBajss avatar
Jag är för dödsstraff och hade varit lämpligt att se ts bli avrättad med nackskott som i Kina. Fakturan för patronen skickas till närmsta anhöriga. På så vis hade detta dekadenta samhälle blivit mer välmående, fri från feminazis.
Citera
2026-03-07, 10:54
Medlem
Jag gör alltid så. Har även sett kvinnor göra samma sak.
För att slippa böja mig varje gång jag ska lägga en sak på rullbandet
Det skulle bli ett jäkla bockade annars. Som att stå vid klagomuren
Ibland finns en hiss för samma korg och ibland saknas den
Citera
2026-03-07, 10:55
Avslutad
Uppenbart troll.
Senast redigerad av Krakem 2026-03-07 kl. 11:03.
Citera
2026-03-07, 11:04
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Vad du och dina lika psyksjuka feministkompisar kommer fram till genom att lyssna på rösterna i huvudet gör det tyvärr inte sant för det.

Vad är feministprotokollet för detta utan att underlivet går i spinn? Ha korgen stående på golvet så man måste böja sig ned för varje vara? Tänk om ni kunde bry er lika mycket om invällande patriarker som flexar medeltid men nej lyfta upp korgar på storköp it is.

Hela systemet med en korg som går att lyfta från golvet borde väl vara påhittat av en heterosexuell vit man för att förtrycka trånande kvinnor i snabbköpskön?

De sexuella undertonerna i att använda hyllan före kassabandet till dess ändamål går inte att komma runt.

Är det fastslagit vilken vikt som gör själva korgen tung? Vad är det för siffra som gäller?
Citera
2026-03-07, 11:06
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Är det "farliG" att ställa maten på golvet? Trots att maten är inkapslad i sina respektive förpackningar?
Ja - du drar in skit och bakterier från det vidriga golvet rakt in i kylskåpet. Fattar du inte sånt?
Citera
2026-03-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?
För att det funkar. Har knullat tre kunder och ett stort antal kassörskor efter att ha lyft varukorgen fyllda med mjölk, proteinpulver och kondomer (storlek large) högt över varubandet och sedan med en manlig smäll ställt den på den för ändamålet avsedda lilla hyllan.
Citera
2026-03-07, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Hela systemet med en korg som går att lyfta från golvet borde väl vara påhittat av en heterosexuell vit man för att förtrycka trånande kvinnor i snabbköpskön?

De sexuella undertonerna i att använda hyllan före kassabandet till dess ändamål går inte att komma runt.

Är det fastslagit vilken vikt som gör själva korgen tung? Vad är det för siffra som gäller?

Förtrycket börjar redan på ICA Maxi! Böj dig för jämställdhet! Slit på ryggen för allas lika värde! Varuhissar åt alla!
Citera
2026-03-07, 11:10
Medlem
165 svar till uppenbar ragebait...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här