2026-03-07, 01:40
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Då måste man ju böja sig ner för varje vara man plockar upp, jättejobbigt ju!

För övrigt kan en kundkorg i en livsmedelsaffär knappast bli så tung, att det är något att imponera med att man kan lyfta upp den. Det kan till och med kvinnor.
Det kan den absolut bli. Men. Då har man gått in för att göra den så tung som möjligt.
Citera
2026-03-07, 01:41
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Nu för tiden så brukar jag ta en sån där vagn som man kör sin korg i, dom gillar jag. Det är sällan jag handlar mer än en korg i alla fall. Eller såna där grunda som du nämnde, när såna finns.

Jag gillar dem, men de finns inte där jag handlar, det är jättesynd. Korgvagnarna, är det en icagrej? Jag har inget Ica här.
Citera
2026-03-07, 01:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag gillar dem, men de finns inte där jag handlar, det är jättesynd. Korgvagnarna, är det en icagrej? Jag har inget Ica här.
Det tror jag inte, eftersom där jag bor så är det Coop som har dom.
Citera
2026-03-07, 01:45
Avstängd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Då måste man ju böja sig ner för varje vara man plockar upp, jättejobbigt ju!

För övrigt kan en kundkorg i en livsmedelsaffär knappast bli så tung, att det är något att imponera med att man kan lyfta upp den. Det kan till och med kvinnor.

Tjejer under 35 bör göra så, då vi män kan få en bättre upplevelse av den sexiga röven.
Citera
2026-03-07, 01:45
Medlem
Haha. Aldrig någonsin tänkt tanken. Alla lyfter väl upp korten på avsatsen för slippa knäcka ryggen att plocka upp från korgen på golvet? Är väl självbevarelsedrift att överleva och inte knäcka rygg. Vem tänker tanken att det skulle göra någon random tant happy happy. 😆
Citera
2026-03-07, 01:47
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det tror jag inte, eftersom där jag bor så är det Coop som har dom.

Ah, har inte Coop heller.
Citera
2026-03-07, 01:50
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ah, har inte Coop heller.
Jag har sån tur att jag har Coop, Ica, Lidl och Willy's inom någorlunda rimligt räckhåll. Jag går ändå alltid till Coop. För det är närmast.

Hur som helst. Min poäng var ju att det finns många anledningar till att man lyfter upp sin korg och att 'impa' på rando brudar i snabbköpet förmodligen rätt sällan är en av dom.
Citera
2026-03-07, 01:54
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag har sån tur att jag har Coop, Ica, Lidl och Willy's inom någorlunda rimligt räckhåll. Jag går ändå alltid till Coop. För det är närmast.

Hur som helst. Min poäng var ju att det finns många anledningar till att man lyfter upp sin korg och att 'impa' på rando brudar i snabbköpet förmodligen rätt sällan är en av dom.

Nä, jag har aldrig trott att någon försöker spänna muskler inne på mataffären. Folk går i sin egen värld rätt mycket, funderar på och planerar resten av dagen. Men visst, galningarna måste ju också handla ibland.
Citera
2026-03-07, 01:55
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nä, jag har aldrig trott att någon försöker spänna muskler inne på mataffären. Folk går i sin egen värld rätt mycket, funderar på och planerar resten av dagen. Men visst, galningarna måste ju också handla ibland.
Det enda jag tänker på när jag handlar är att köpa det som står på listan och komma därifrån.
Citera
2026-03-07, 01:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det enda jag tänker på när jag handlar är att köpa det som står på listan och komma därifrån.

Eventuellt är det därför man går dit. Tror jag. Kanske.
Citera
2026-03-07, 02:00
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Eventuellt är det därför man går dit. Tror jag. Kanske.
Ja, inte lär det vara för att impa på randobrudar i alla fall.
Citera
2026-03-07, 02:05
Medlem
Sqrbankens avatar
Ja, det handlar inte alls om ergonomi; om att mata fram varorna på bandet i arbetshöjd istället för att med varje ny vara behöva böja sig ner (på nytt) som man ser vissa klappträn göra. Nej, allt handlar om att imponera på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in