Våra barn skäms för oss.
Medelålders människor som cp-ar loss rejält. Jodå, vi finns.
Maken är numera en herre på 40+ med de grå tinningarnas charm, chef, tjänstebil, kostym och ANSVAR, ser ni bilden framför er?
Samma person kör in på gårdsplanen slänger av sig kostymen, sliter på sig ett par gamla jeans och en T-shirt och flippar ur totalt.
Grottmongot är en favorit har jag noterat, likaså att slita upp toadörren när jag sitter där och snabbt sticka in armen med mobiltelefonen och antingen filma eller fotografera mig på toa, för att lika snabbt slita tillbaka armen för att betrakta dagens fångst.
Som motåtgärd ställde jag om hans mobilklocka, alltså inte larmet, så att han åkte till jobbet och var där 04:30 på morgonen.
Vi jagar inte varandra med kniv. men vad gör man inte för litet spänning i tillvaron?
Eftersom vi åker tung motorcykel så har vi utvecklat en sport.
Den heter tafsa på partner i över 140km i timmen. Förkortat. Motorvägshångel eller VDÅG ( ViDörÅtminstoneGlada)
Hela han studsar när man attackerar de känsligaste partierna på honom.
Så, ser ni eller blir omkörda av ett stycke MC vinglandes i vansinnesfart så vet ni vad som pågår.
Spännande.
På sommaren, vattenslang + finklädd fru (jag) är kul enligt make.
Bekämpas med att jag gömde all öl. I en vecka. Tvingades erkänna vart de befann sig under svår sexuell tortyr.
Det är som något extremt roligt gerillakrig vi pysslar med. I snart 20 år...
EDIT!
Naturligtviiis kör han med PENISDASKAREN också.
Ah, just det, kräftsmaken i munnen på morgonen?
Gör som jag, gå upp direkt till kylen och ät en bit OST. Gå direkt och kyss din partner....