2008-09-02, 23:30
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Vad tror du att timlönen på en sån ligger?

Jag kan ställa upp gratis om du är fotomodellsnygg.

Givetvis har jag även en FB-kuk.
Citera
2008-09-03, 10:32
Medlem
bjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Jag har faktiskt råkat ut för det.
Eller ja inte jag alltså men värdinnan i huset då en förfriskad kamrat helt sonika smög upp bakifrån daskade henne på kinden samtidigt som han ljudligt deklarerade "STÅÅÅÅÅLKUUUUKEN!!".
Blev en märklig stämning efter det. Kamratens sambo reagerade med kraft vill jag minnas

En skillnad i sammanhanget var ju iofs att han var under spritinfluens emedan vanlig kukdaskning sker närsomhelst och gärna lite varsomhelst.

*asg* Nu tror mina arbetskamrater säkert att jag är galen eftersom jag började gapskratta helt sonika. Ångrar nästan att man missade det, känns som något som platsat i Yrrol. =)

Höjden av spånigt beteende i offentliga sammanhang upplevde jag faktiskt runt midsommar. Mitt i sillen och den övriga maten vid lunch bestämde sig en kvinna på festen att ta av sig sina badkläder och inta sin lunch iförd en handduk runt höfterna och inget mer. Det var ganska tyst en stund då också, sen släppte det mesta. Svensk midsommar säger jag bara.
Citera
2008-09-03, 13:27
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Jag kan ställa upp gratis om du är fotomodellsnygg.

Givetvis har jag även en FB-kuk.

Fotomodellsnygg vet jag inte om jag skulle kalla mig, jag tycker iofs inte att fotomodeller är snygga... Jag är inte ful iaf

Det är bara att komma hit och börja vifta!!
Citera
2008-09-03, 13:39
Medlem
bjohos avatar
Citat:
Fotomodellsnygg vet jag inte om jag skulle kalla mig, jag tycker iofs inte att fotomodeller är snygga... Jag är inte ful iaf

Det är bara att komma hit och börja vifta!!

*asg* Bildbevis, annars antar vi alla att du är Bosse, 54 år. Viljan att springa runt och vifta avtar markant i det sammanhanget. =)
Citera
2008-09-03, 13:52
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjoho
*asg* Bildbevis, annars antar vi alla att du är Bosse, 54 år. Viljan att springa runt och vifta avtar markant i det sammanhanget. =)

Bildbevis kommer här...

http://i52.photobucket.com/albums/g14/Jilted1/mingelernestohalv.jpg
http://i52.photobucket.com/albums/g14/Jilted1/bildjag.jpg

Annars finns det folk på fb som kan bekräfta min identitet...
Citera
2008-09-03, 14:10
Medlem
bjohos avatar
Citat:
Bildbevis kommer här...

http://i52.photobucket.com/albums/g14/Jilted1/mingelernestohalv.jpg
http://i52.photobucket.com/albums/g14/Jilted1/bildjag.jpg

Annars finns det folk på fb som kan bekräfta min identitet...

Ja ja, då utesluter vi Bosse 54 då. =) Lycka till med jakten på penisdaskare, själv reserverar jag som sagt allt viftande till min fästmö.

OT: Jävlar i havet vilken hylla, men det får stå för mig det.
Citera
2008-09-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Jag har faktiskt råkat ut för det.
Eller ja inte jag alltså men värdinnan i huset då en förfriskad kamrat helt sonika smög upp bakifrån daskade henne på kinden samtidigt som han ljudligt deklarerade "STÅÅÅÅÅLKUUUUKEN!!".
Blev en märklig stämning efter det. Kamratens sambo reagerade med kraft vill jag minnas

En skillnad i sammanhanget var ju iofs att han var under spritinfluens emedan vanlig kukdaskning sker närsomhelst och gärna lite varsomhelst.

HAHAHA! SÅ jävla bra!
Citera
2008-09-03, 15:18
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjoho
Ja ja, då utesluter vi Bosse 54 då. =) Lycka till med jakten på penisdaskare, själv reserverar jag som sagt allt viftande till min fästmö.

OT: Jävlar i havet vilken hylla, men det får stå för mig det.

Det återstår väl att se om Strike ställer upp gratis eller ej...

ja den är för stor (hyllan alltså).
Citera
2008-09-04, 17:25
Medlem
StorMammas avatar
Våra barn skäms för oss.

Medelålders människor som cp-ar loss rejält. Jodå, vi finns.

Maken är numera en herre på 40+ med de grå tinningarnas charm, chef, tjänstebil, kostym och ANSVAR, ser ni bilden framför er?

Samma person kör in på gårdsplanen slänger av sig kostymen, sliter på sig ett par gamla jeans och en T-shirt och flippar ur totalt.

Grottmongot är en favorit har jag noterat, likaså att slita upp toadörren när jag sitter där och snabbt sticka in armen med mobiltelefonen och antingen filma eller fotografera mig på toa, för att lika snabbt slita tillbaka armen för att betrakta dagens fångst.

Som motåtgärd ställde jag om hans mobilklocka, alltså inte larmet, så att han åkte till jobbet och var där 04:30 på morgonen.
Vi jagar inte varandra med kniv. men vad gör man inte för litet spänning i tillvaron?

Eftersom vi åker tung motorcykel så har vi utvecklat en sport.
Den heter tafsa på partner i över 140km i timmen. Förkortat. Motorvägshångel eller VDÅG ( ViDörÅtminstoneGlada)
Hela han studsar när man attackerar de känsligaste partierna på honom.
Så, ser ni eller blir omkörda av ett stycke MC vinglandes i vansinnesfart så vet ni vad som pågår.

Spännande.

På sommaren, vattenslang + finklädd fru (jag) är kul enligt make.
Bekämpas med att jag gömde all öl. I en vecka. Tvingades erkänna vart de befann sig under svår sexuell tortyr.

Det är som något extremt roligt gerillakrig vi pysslar med. I snart 20 år...

EDIT!
Naturligtviiis kör han med PENISDASKAREN också.

Ah, just det, kräftsmaken i munnen på morgonen?
Gör som jag, gå upp direkt till kylen och ät en bit OST. Gå direkt och kyss din partner....
Senast redigerad av StorMamma 2008-09-04 kl. 17:30.
Citera
2008-09-06, 12:11
Medlem
Khaliths avatar
Jag brukar:
* Smiska honom på rumpan så fort jag får chansen och skrika ut ett "woho" (så likt Homer Simpsons som möjligt)
* Leka med hans bröstvårtor när vi ligger i sängen och myser, eventuellt ser på film, sen brukar jag ta tag i dem och klämma dem som om det vore riktiga tuttar.
* Lägger mig på honom och låtsasjuckar mot honom samtidigt som jag säger "Yeah that's nice bitch, take it like that baby" och låtsas få orgasm.
* Irritera honom genom att säga "Älschkling" 100 ggr på rad tills han får nog och kittlar mig.
* Hoppar upp på hans rygg när han minst anar det och skriker "Hoppla hästen!"

Han brukar:
* Nypa tag i mina bröstvårtor, lyfta upp brösten så mycket som möjligt och slå dem mot varandra, medans han skriker "Weeeee"
* Köra en striptease medan jag pratar i telefon med mina föräldrar.
* Han har börjat få mig att titta på X-files med honom och varenda gång intromusiken hörs brottar han ner mig och vi har ett kittel-krig.
* Skrika "Nu kommer det ett viktigt brev till Khalith!" och sedan fisa högljutt.
Citera
2008-09-06, 17:34
Medlem
lilla_flickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Våra barn skäms för oss.

Medelålders människor som cp-ar loss rejält. Jodå, vi finns.

Maken är numera en herre på 40+ med de grå tinningarnas charm, chef, tjänstebil, kostym och ANSVAR, ser ni bilden framför er?

Samma person kör in på gårdsplanen slänger av sig kostymen, sliter på sig ett par gamla jeans och en T-shirt och flippar ur totalt.

Grottmongot är en favorit har jag noterat, likaså att slita upp toadörren när jag sitter där och snabbt sticka in armen med mobiltelefonen och antingen filma eller fotografera mig på toa, för att lika snabbt slita tillbaka armen för att betrakta dagens fångst.

Som motåtgärd ställde jag om hans mobilklocka, alltså inte larmet, så att han åkte till jobbet och var där 04:30 på morgonen.
Vi jagar inte varandra med kniv. men vad gör man inte för litet spänning i tillvaron?

Eftersom vi åker tung motorcykel så har vi utvecklat en sport.
Den heter tafsa på partner i över 140km i timmen. Förkortat. Motorvägshångel eller VDÅG ( ViDörÅtminstoneGlada)
Hela han studsar när man attackerar de känsligaste partierna på honom.
Så, ser ni eller blir omkörda av ett stycke MC vinglandes i vansinnesfart så vet ni vad som pågår.

Spännande.

På sommaren, vattenslang + finklädd fru (jag) är kul enligt make.
Bekämpas med att jag gömde all öl. I en vecka. Tvingades erkänna vart de befann sig under svår sexuell tortyr.

Det är som något extremt roligt gerillakrig vi pysslar med. I snart 20 år...

EDIT!
Naturligtviiis kör han med PENISDASKAREN också.

Ah, just det, kräftsmaken i munnen på morgonen?
Gör som jag, gå upp direkt till kylen och ät en bit OST. Gå direkt och kyss din partner....

HAHA, faan vad jag diggar eran stil hoppas att jag aldrig tappar min lekfullhet/barnslighet
Citera
2008-09-06, 22:11
Medlem
rdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khalith
J
* Lägger mig på honom och låtsasjuckar mot honom samtidigt som jag säger "Yeah that's nice bitch, take it like that baby" och låtsas få orgasm.

Sådär brukar tjejen göra på mig, men en gång tog hon det till en ny nivå då hon stönade "Åh, jag är 9 år, lär mig multiplikationstabellen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in