2008-05-22, 17:34
Medlem
Jag brukar köra denna på min flickvän när hon är i DEN perioden:

Hon: Åhh.. Jag är så jävla sugen på godis.

Jag: Hur sugen?

Hon: Jag har mens, va-fan-tror-du?

Jag: Jag har ett gäng snus-klubbor i väskan.

Hon: Är det sant!?

Jag: Jajjemensan.

Hon: Fy-fan-vad-gött. Vad glad jag blir!

Jag: Skojade bara. Vi har helt slut på godis.
Hon: FYYYYFAAAAAAAAAAAN VAD TASKIGT!!!
Jag: Jo. Men nu fick du ju vara glad i nästan en halvminut. Det är väl bättre än att vara sur hela tiden.

Hon: Ok. Du är död. Börja springa din jävel!

Jag (Springandes och vrålskrattandes): Men det är väl bättre att vara glad ett kort tag, än inte alls.

Hon: DDDÖÖÖÖÖÖÖ DIN JÄVEL!
Citera
2008-05-22, 18:28
Medlem
-ghostwriter-s avatar
Jag och min flickvän brukar också hålla på med en massa tramsiga saker.

För ett par år sedan fick jag en höna (påskpynt) som ser mycket verklighetstrogen ut med riktiga fjädrar etc. Sen i påskas har jag med oregelbundna mellanrum gömt den på ställen där man inte föväntar sig hitta den, t.ex bland hennes trosor, i kastruller, hängandes i ett snöre så den faller ner på henne när hon öppnar garderobsdörren, skruvat ut glödlampan i en golvlampa och stoppat in hönan där istället mm. mm.

Vi brukar också prata på ett mycket infantilt sätt med varandra, ungefär på sjuåringars nivå. Detta är något som kan fortgå under en hel dag.

En annan sysselsättning vi båda är mycket förtjusta i är att stoppa udda saker i varandras väskor. Hon har bland annat fått med sig typ 2l popcorn i sin jobbportfölj, och jag hade en dag med mig åtta par använda trosor.
Citera
2008-05-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ghostwriter-
En annan sysselsättning vi båda är mycket förtjusta i är att stoppa udda saker i varandras väskor. Hon har bland annat fått med sig typ 2l popcorn i sin jobbportfölj, och jag hade en dag med mig åtta par använda trosor.

Humor!
Citera
2008-05-22, 22:06
Medlem
Brukar leka mongolid ibland när jag kör bil och tjejen är med. Köra på för låg växel som bilen hoppar fram, sammtidigt som jag tutar i takt till hoppen är mindre uppskattat.

En annan grej jag kom på var när jag satt på dass och hon började banka. Tydligen var det riktigt akut för det blev ett jävla väsen över att det tog så lång tid. När jag väl var klar så tog jag av toaringen och lade i badkaret brevid. När hon kom in blev hpn måttligt glad över att hon inte hade tid till att montera dit ringen.
Senast redigerad av Armson 2008-05-22 kl. 22:09.
Citera
2008-05-22, 22:21
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
*Att göra propellern och jucka utmande med underredet framför partnern som medelst telefon försöka föra en samtal diskussion med försäkringskassan, eller ännu hellre kanske sin pappa.

Kanske bättre att prata med arbetsförmedligen så det händer något istället!
Citera
2008-06-07, 14:47
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SheWantsRevenge
HAha , det där brukar jag också alltid göra, ibland smyger jag upp bakom och tafsar medans jag viskar att jag har olika könssjukdomar.En annan grej är att jag ibland inte orkar göra vissa och helt enkelt säger att hon luktar torsk som en anledning att slippa. Brukar skämta om att jag ska komma i hennes öra när hon sover. Hon låtsas att min penis är i en bergodalbana och rycker,drar och snurrar den medans hon skriker "Snurr snuuurrrr upp ner yihaaaa"

Det mest udda jag läst..
Citera
2008-06-07, 14:58
Medlem
Belenuss avatar
Jag sjukar mig hela djävla tiden (med nära vänner).
Jag hänger mig allt som oftast åt mantraaktiga ramsor och dylikt.

Dessutom brukar jag, för att skämtdjävlas, att fråga killkompisar om de tror att <inskjut slumpmässig pojke/man/gubbe> skulle vilja ta dem i tvåan, och så vidare. Jag upprepar ofta frågan ett antal gånger, fast med nya subjekt.
Fast roligare är väl egentligen att omkasta rollerna istället, och göra kompisen till subjekt, i och med frågor i stil med: "Hade du idkat passionerat bajssex med mannen där borta om du 200 kronor?"

Allra roligast, sedan, är det med alternativfrågor där de tvingas att välja mellan två lika förnedrande alternativ.
Citera
2008-06-11, 18:04
Medlem
Hundsims avatar
Jag och mitt ex var väldigt charmiga ihop av och till, ett sådant tillfälle var då vi skulle bada/duscha ihop, vilket slutade med att vi båda två stod mot varandra i badtuben och snabbt försökte samla vatten i munnarna för att spotta/stråla mot varandra, gärna i ögonen eller i munnen då det försvårade för den andra parten!

Jag var en riktig mästare visade det sig och lyckades gång på gång träffa henne snabbt nog för att hon aldrig skulle få en lugn stund att samla vatten i munen på, vilket resulterade i följande citat;
"NEEEJ- KISSA INTE PÅ MIG!!!"

Inte för att jag faktiskt kissade på henne, dock tycker jag det var väldigt charmigt sagt då jag stod där och strålade som en ful trädgårdsprydnad i henne ögon. Dock lyckades hon få en fulträff i min mun som fick mig att "hosta som en bög"
Citera
2008-06-11, 19:06
Bannlyst
Mitt ex brukade göra helikoptern i full hastighet varje gång jag pratade i telefon med min pappa. Haha!
Citera
2008-06-11, 21:14
Medlem
jambosanas avatar
Jag har typ Tourette's eller något eftersom jag inte kan säg en mening utan att dra in minst ett könsord eller svordom. Sonen (3 år) är som ett lackmuspapper och upprepar gärna allt jag inte vill att han ska säga på dagis, gärna med tillägget: det brukar mamma säga! Tack för att du delade med dig av den infon ungj¤%&*!

Jag jobbade på ett politiskt partis kansli för en massa år sedan. Det var så megalomaniskt pk. Tyvärr var det bara jag som körde på med lite distans och ironi, för jag fattade inte attman var tvungen att hela tiden vara korrekt med det man sa och aldrig skämta om någonting. De andra satt på fullt allvar och svalde hängivet skiten med hull och hår. Tindrade med ögonen varje gång partiledaren kom förbi, som om de just blivit frälsta och mött Jesus. Jag brukade få spader av det där. För att motverka allt pk-slisk som fastnade i halsen var jag tvungen att öka på svär-och könsorden och fick iskalla blickar på mig varje gång.

Tillbringade ett seminarium med att prata om multikultur och queeranpassning av kommunala blanketter och allt var så sanslöst tillrättalagt att jag var tvungen att gå in på wc och göra fula miner samt rabbla all fula ord jag kunde. Puh, kände mig genast bättre. Sa upp mig kort efter det.
Citera
2008-06-12, 08:42
Medlem
MiniMarängs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siddhartha
Men min flickvän lyckas alltid pricka in i kön till kassan när det blir lagom tyst.
- "Måste du slå mig ikväll?"
Och jag svarar allvarligt att det måste jag. Haha det blir sån frostkant i hela kön så det är alldeles underbart!

Haha, love it!
Sånna saker brukar jag också försöka med, tyvär så träffar jag nog fel slags pojkar då de inte verkar se det roliga.

Bland annat så var vi på skidsemester i Åre för några år sen. Vi går för att handla och framför oss i kön till kassan på ICA står det ett gäng med killar i 20-års åldern. Jag får syn på Mamba godiset som ligger i tuggumihyllan vid kassan och säger högt och tydligt till min pojkvän:
-"Skulle inte du köpa Mamba?!".
Killarna framför oss vänder sig om, puffar på varandra och asgarvar.
(För er som inte kopplar finns det en mini-kondom som heter Mamba)
Det var inte populärt hos pojkvännen :P

Är det någon som kommer ihåg dendär Telias bredbandsreklamen där det var en figur som laddade ner en bild på ett lejon med kommentaren "Det gick ju tokfort det där!". Samma snubbe som jag nämnde innan råkade även ut för min imitation av den filuren efter att vi hade haft sex. Hans min var oslagbar! Jag fick mitt värsta skrattanfall någonsin då, jag slutade inte ens skratta när han putta ut mig ur sängen och ner på golvet. Good times!
Citera
2008-06-15, 20:26
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMaräng
Är det någon som kommer ihåg dendär Telias bredbandsreklamen där det var en figur som laddade ner en bild på ett lejon med kommentaren "Det gick ju tokfort det där!". Samma snubbe som jag nämnde innan råkade även ut för min imitation av den filuren efter att vi hade haft sex. Hans min var oslagbar! Jag fick mitt värsta skrattanfall någonsin då, jag slutade inte ens skratta när han putta ut mig ur sängen och ner på golvet. Good times!

Hahaha, fy faaaan vad underbart! Du gav mig ett riktigt härligt skrattanfall också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in