Citat:
Ursprungligen postat av Fader Fouras
Senare på natten, vaknade jag av att han skulle gå och kissa.
YES, tänker jag. Nu ska han få smaka på sin egen medicin.
Jag hör först hur han kissar, sedan hör jag ett duns och ett vrål.

Nu är ju det här inlägget gammalt, men jag måste ändå få säga: Fy fan vad jag garvade!
Jag fick sådana bilder framför mig och kan tänka mig hur du låg i sängen, fnissade och var alldeles förfärligt nöjd med dig själv!
OnT: Vi har inte börjat med alldeles för konstiga saker än, men lite smågrejer har det blivit.
* När vi nyligen träffats så upptäckte min pojkvän att jag kallar alla fåglar (oavsett art) för
pippifåglar. Självklart fann han det rätt lustigt, så efter det blir även jag kallad Pippifågel. Men jag är inte sämre, jag kallar honom för ekorre.
* När vi var på fest för några veckor sedan så hade värdinnan en hund som hela tiden skulle gosa med oss (en chihuahua). Min pojkvän tyckte att "Joel" var ett passande namn för hunden (som f.ö var en tik) och hennes lilla tunga var underhållande att få pussar från. Sedan föddes uttrycket "Joelpussar" som innebär att han slickar mig frenetiskt på läpparna.
* Eftersom att jag är norrlänning och han är "storstadsbo" brukar han reta mig för hur jag uttalar vissa grejer, som t.ex cola och dator. Det brukar dock inte vara allt för populärt när jag säger "Jah ählska dähj!" (med galet grov dialekt) bara för att jävlas.
* Munblås är en självklarhet. Någon gång har det även utvecklats till att vi började andas med samma luft om och om igen, till den gränsen att det inte gick mer.
* Jag får panik när han kittlar mig, vilket han finner otroligt roande. Så han brukar kittla mig till den gräns att jag nästan börjar gråta. Då Naww:ar han mig istället och kramar mig, så ibland låtsas jag få panik lite tidigare än jag får det, bara för att få den där kramen istället.
* Jag brukar bita och klämma på hans bröstvårtor för att han inte tycker om det. Jag är nog lite sadistisk, för jag finner det otroligt roande när han rycker till och tjuter "Aj!", för att sedan ge mig en inte lika road blick.
* Vi har som oskriven regel att vi måste se på film nakna. Självklart när vi är ensamma förstås, skulle kanske te sig lite opassande när andra är i rummet (hittills har vi inte sett en enda film utan att avbryta mitt i för att vuxenkramas istället).
Åh, att skriva ner det här nu får mig att sakna honom.

Jag återkommer när vi kommit lite längre in i spån-beteendet.
Edit: Hahahaha! Jag glömde ju det bästa!
Vi (eller rättare sagt, jag) hade skämtat om att han skulle smaka på sin egen sperma någon gång, men en dag fick jag för mig att göra skämtet verkligt. Så efter nakenmys lekte jag med hans sperma med mina fingrar, låtsades sedan torka bort det och gav honom en puss. När han sedan, helt oförberedd, vände bort blicken försökte jag köra in två spermafingrar i munnen på honom. Tyvärr misslyckades jag.
Shit, han kommer aldrig att glömma det, så det var nog min enda chans.