2010-10-27, 03:05
Bannlyst
Jajamensan alla dar i veckan
Det händer väl då och då
Citera
2010-10-27, 12:49
Medlem
Jamaicabananers avatar
Jag gav henne även sugmärken under vardera ögonbryn. Mycket fin ögonskugga. Hon försökte också sprätta upp mina ögonbryn med en sprättkniv. Hardcore.
Citera
2010-11-21, 19:35
Medlem
Idag kom jag på att man kan snorta tjejens bröstvårtor!
Det går till så att man sätter ena näsborren mot bröstvårtan, håller för andra näsborren med pekfringret och suger in bröstvårtan allt vad man orkar. Därefter måste man simulera en jävla kick, typ som i filmen Blow när dom provar det braiga kokainet: "Ah, I can't feel my nose man, I can touch it, but I can't feel it!"
Citera
2010-11-21, 19:46
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustelbraps
Idag kom jag på att man kan snorta tjejens bröstvårtor!
Det går till så att man sätter ena näsborren mot bröstvårtan, håller för andra näsborren med pekfringret och suger in bröstvårtan allt vad man orkar. Därefter måste man simulera en jävla kick, typ som i filmen Blow när dom provar det braiga kokainet: "Ah, I can't feel my nose man, I can touch it, but I can't feel it!"

HAHAHA. Genialiskt!

Senaste månadens bästa spån:
Vara väldigt arg på hennes mun och skälla på den i någon minut, sedan kela med näsan ("Lilla näsisen, är det inte jobbigt för dig att *skiftar fokus till mun* VARA SÅ NÄRA DEN HÄR JÄVLA MÅRDKUKEN!?" osv.
Citera
2010-11-21, 21:02
Medlem
ZoeQues avatar
Underbar tråd. Plötsligt minns jag varför jag hänger här, ibland kommer de där ljusa stunderna i all annan dynga som skrivs. Tack snälla för delade underbara berättelser
Citera
2010-11-22, 04:54
Medlem
Jag och min sambo tänkte vara uppe hela natten och plugga, han hade tidigare på kvällen satt på sig en tröja på huvudet så att han såg ut som en ninja. När klockan var ungefär 4:30 och jag sitter vid min dator i köket kommer han in och är trött, vi bestämmer oss för att ta en kopp kaffe. Vi pratar av någon anledning på engelska och han börjar spela rollen som ”Harold the coffee making ninja” eftersom hans specialitet som ninja är ”killing people and making coffee” (fastän han aldrig bryggt kaffe förut, vilket i sig var roligt i trötthetens stund). Det hela är rätt kul när han spelar rollen, när kaffet är klart går han iväg till vardagsrummet. En minuter senare kommer han in i köket igen och säger att han ska hämta vatten, jag tittar upp och ser att han har tagit av sig tröjan. Så jag frågar om han är sig själv igen, varpå han börjar ifrågasätta vad det är jag pratar om: ”Vadå mig själv?” - ”Vilken mask?” - ”Ninja?” osv... Jag själv var trött och började då tvivla på vad jag faktiskt hade varit med om, hade han verkligen haft en tröja på huvudet och lekt mystisk ninja i köket nyss? Jag började bli upprörd och gick ut i vardagsrummet där jag hittar tröjan och säger att ”Där är ju tröjan!”, men han nekar, säger att det är ju bara en tröja och jag blir ännu mer förvirrad! Det hela slutar med att jag argt säger åt honom att sluta och förklara sig eftersom jag börjat tvivla på mig själv så mycket... är man trött så är man...
Citera
2010-11-22, 07:33
Medlem
Knullombudsmannens avatar
Underbart att läsa om att folk har barnasinnet kvar och har vanlig social men lite utflippad humor.

Återkommer med egna exempel när jag lyckats sålla lite (det är ju lite privat och jag försöker vara här på forumet i smyg så det blir ju lite knepigt). Kan dock säga att även våra barn i olika åldrar inbegrips i sådant här, de får ta emot men står även för en del jättetramsiga men ack så roliga infall, även om det skiljer sig åt lite om det rör sig om ett småbarn eller en tonåring naturligtvis. Klassiker är att två personer löjlar sig grovt och en tredje tycker "men GUD vad ni är pinsamma" samtidigt som h*n inte kan låta bli att le åt det hela.

Om någon känner "hm, vi behöver någon tråd som riktigt övertydligt visar att Flashback även är en positiv företeelse, en tråd som vi kan visa upp till skeptiker på Aftonbladet etc" så är den här tråden självskriven! Tråden om det himmelrike som de urlöjliga internskämten skänker oss!

KnullO
Citera
2010-11-22, 07:44
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader Fouras
Senare på natten, vaknade jag av att han skulle gå och kissa.
YES, tänker jag. Nu ska han få smaka på sin egen medicin.
Jag hör först hur han kissar, sedan hör jag ett duns och ett vrål.

Nu är ju det här inlägget gammalt, men jag måste ändå få säga: Fy fan vad jag garvade!
Jag fick sådana bilder framför mig och kan tänka mig hur du låg i sängen, fnissade och var alldeles förfärligt nöjd med dig själv!

OnT: Vi har inte börjat med alldeles för konstiga saker än, men lite smågrejer har det blivit.

* När vi nyligen träffats så upptäckte min pojkvän att jag kallar alla fåglar (oavsett art) för pippifåglar. Självklart fann han det rätt lustigt, så efter det blir även jag kallad Pippifågel. Men jag är inte sämre, jag kallar honom för ekorre.

* När vi var på fest för några veckor sedan så hade värdinnan en hund som hela tiden skulle gosa med oss (en chihuahua). Min pojkvän tyckte att "Joel" var ett passande namn för hunden (som f.ö var en tik) och hennes lilla tunga var underhållande att få pussar från. Sedan föddes uttrycket "Joelpussar" som innebär att han slickar mig frenetiskt på läpparna.

* Eftersom att jag är norrlänning och han är "storstadsbo" brukar han reta mig för hur jag uttalar vissa grejer, som t.ex cola och dator. Det brukar dock inte vara allt för populärt när jag säger "Jah ählska dähj!" (med galet grov dialekt) bara för att jävlas.

* Munblås är en självklarhet. Någon gång har det även utvecklats till att vi började andas med samma luft om och om igen, till den gränsen att det inte gick mer.

* Jag får panik när han kittlar mig, vilket han finner otroligt roande. Så han brukar kittla mig till den gräns att jag nästan börjar gråta. Då Naww:ar han mig istället och kramar mig, så ibland låtsas jag få panik lite tidigare än jag får det, bara för att få den där kramen istället.

* Jag brukar bita och klämma på hans bröstvårtor för att han inte tycker om det. Jag är nog lite sadistisk, för jag finner det otroligt roande när han rycker till och tjuter "Aj!", för att sedan ge mig en inte lika road blick.

* Vi har som oskriven regel att vi måste se på film nakna. Självklart när vi är ensamma förstås, skulle kanske te sig lite opassande när andra är i rummet (hittills har vi inte sett en enda film utan att avbryta mitt i för att vuxenkramas istället).

Åh, att skriva ner det här nu får mig att sakna honom.
Jag återkommer när vi kommit lite längre in i spån-beteendet.

Edit: Hahahaha! Jag glömde ju det bästa!

Vi (eller rättare sagt, jag) hade skämtat om att han skulle smaka på sin egen sperma någon gång, men en dag fick jag för mig att göra skämtet verkligt. Så efter nakenmys lekte jag med hans sperma med mina fingrar, låtsades sedan torka bort det och gav honom en puss. När han sedan, helt oförberedd, vände bort blicken försökte jag köra in två spermafingrar i munnen på honom. Tyvärr misslyckades jag.

Shit, han kommer aldrig att glömma det, så det var nog min enda chans.
Senast redigerad av dekanmi 2010-11-22 kl. 07:57.
Citera
2010-11-22, 07:48
Medlem
pdngs avatar
Haha, kom på en grej som hände nyligen. Häromveckan skulle vi åka buss och jag råkade skicka fel så jag fick sms-biljett till reducerat pris, jag tänkte att "jamen det är väl skitsamma, ofta de kollar.."
Min kille blev dock lite orolig och trodde jag skulle åka dit på det och höll på och nojjade och gnällde så när bussen väl kom och vi skulle kliva på så låtsades jag vara "underbegåvad" bara för att jävlas med honom. Gick med munnen halvöppen och flinade töntigt mot chauffören, det hela utvecklades till att jag satt sådär hela bussresan (cp-skrattade lite också) och min kille fick låtsas vara min personliga assistent eller skötare eller liknande.
Citera
2010-11-22, 16:52
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
* Munblås är en självklarhet. Någon gång har det även utvecklats till att vi började andas med samma luft om och om igen, till den gränsen att det inte gick mer.

Kul att fler behärskad tandemandningens ädla konstart! Vore ett ärofullt sätt att dö på, koldioxidförgiftad fastsittandes i sin tantjävels käftar.

Håller också med om att denna tråd är Flashbacks gulligaste. Spån är en konstart som hjälper mot det mesta allvarliga och tråkiga här i livet. Det inre barnet är bland det finaste i en människa. Min ungjävel är i sexårsåldern, sålunda är olika tillhyggen och kladdiga saker populära.
Citera
2010-11-22, 17:24
Medlem
baxodrylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ja

Jag brukar:

attackbrottas när han ska sova, ger inte upp, försöker fitta honom i nacken

Gömma mig och skrämma honom.

Använda hans penis som stressboll, dvs sitta och glämma och grejja med den hela tiden till han blir kåt, vänta ett tag och sedan göra om det.

Få något på huvudet som absolut måste göras, idag var det att sätta lite skum från en skumraket på hans snopp och sedan suga bort det, jag tar inte nej som ett svar.

Jag har touretts hemma, jag skriker till och slåss lite spontant.

Jag tar lite fittsaft på fingrarna och drar under hans näsa.

Jag kan få för mig att ge lite oralsex lite varstans och jag tar itne nej som ett svar.

Osv osv.

Han brukar;

slå mig med penis, både mjuk och hård.

Smyga upp brevid mig när jag sitter vid datorn och olla mig på kinden/i örat.

Han får mig att pussa honom på snoppen och försöker sedan övertala mig till oralsex.

-

edit: vi brukar även hota varandra med kniv lite då och då med, samt jaga varandra nakna genom lägenheten

Edit 2: vi har ett par träningsbyxor som det står Janne på ena benet och black tiger på det andra, den som har dom på sig måste kallas för janne, alternativt janne black tiger hela dagen

slutsats, fan vad jobbig jag är

min pojkvän läste det här och var till en början övertygad om att det var jag som skrivit det
Citera
2010-12-20, 19:28
Medlem
Handgranaters avatar
Underbar tråd

Jag brukade stå och titta i titthålet och vänta på att min flickvän skulle komma hem för att sedan skälla som en rasande hund när hon sätter nycklarna i låset, hon blev livrädd varje gång och jag skrattade så tårarna sprutade.

Hela mitt förhållande förde jag en form av ett lågintensivt krig mot henne för att en dag knäcka hennes livsgnista.
Ex; En gång när hon sminkade sig la jag ett par av mina absolut slitnaste kalsonger i hennes handväska med en lapp där det stod "Nu blev du allt kåt din gamla slyna!"

Satte alltid lappar på hennes rygg när man skulle kramas hejdå texten på lapparna brukade vara i stil med "Suger kuk för crack" "Sieg heil" etc

Låtsades ofta vara bakfull och skita ner mig när hennes vänner var och hälsade på

Fäste ibland en lapp under hennes lunchlåda där det stod "gissa vilken del av din lunch som varit i kontakt med min kuk?" Bonus var om hon inte såg lappen förrän hon tagit upp lunchlådan så hennes kollegor också fick se lappen

Visade ständigt kuken för hennes vänner, manliga som kvinnliga.

Tråkigt nog gav hon aldrig tillbaka, bara silent treatment...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in